هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

هیوای آسمانی من

موارد موجود در بسته های آموزشی play and learn English

1392/6/18 23:42
نویسنده : ساحل
2,296 بازدید
اشتراک گذاری

بسته های آموزشی فقط با روش بازی و شعر و فلش کارت می باشند. در تهیه کل کار بخصوص سی دی ها و تدوین آنها سایت خوب من و مامان و خانم فروزنده عماد همراهی و همکاری مدام داشته اند. ایشان در تمام مراحل نظارت داشته و رونمایی از محصول در غرفه ایشان در نمایشگاه مادر و کودک صورت می پذیرد. در روز نمایشگاه شخصا حضور خواهم داشت. با بروشورهایی با نحوه کار بیشتر آشنا خواهید شد . هر سوالی را پاسخ خواهم داد و بصورت رایگان برای آموزش زبان مشاوره خواهم داشت. مشتاقانه منتظر دیدارتان هستم.

اینهم نمونه جلد و کتاب .

جلد کتاب بازی کنید و انگلیسی بیاموزید

مجموعه شامل دو کتاب یکی روش امزوش گام به گام ودیگر یمتن کلیه شعهرای موجود در سی دی های simply kids و چهار سی دی صوتی دیگر با نامهای happy birthday , preshcool songs . babypants و jingle bells  می باشد. علاوه بر این سی دی صوتی Flute for children نیز بدون متن اما با شعر و آهنگ برای بازیهای حرکتی موجود می باشد. در کتاب دوم علاوه بر متن شعرها به توضیح بازیها برای هر شعر بصورت مجزا با آموزش پرداخته شده است. همچنین یک دی وی دی قابل پخش در پلیر خانگی نیز مشتمل بر کلیپ های کوتاه اشعار کودکانه و مجموعه کلیپهای تصویری british council و مجموعه wow  موجود می باشد. روش کلیه کار در بسته توضیح داده شده است. 

تعداد 150 عدد فلش کارت برای آموزش کلمات با بسته همراه می باشد. سی دی your baby can read  در بسته همراه می باشد .  در کل کار شما با بهترین کیفیت سی دی ها چه دیداری چه شنیداری و طراحی زیبای کار روبرو خواهید شد. من برای مشاوره در کل کار با وبلاگ ، تاپیک نی نی سایت و شماره تماس مرقوم در کتاب و ایمیل در خدمت شما خواهم بود. برای هر نظر ، پیشنهاد و انتقادی نیز میتوانید با من تماس بگیرید.

 

اضافه میکنم روش مندرج در کتاب و کار " نخستین بار " در احتیار مادران ایرانی قرا ر میگیرد و پش از این در ایران کار نشده است.

 

شاد باشید.

پسندها (1)

نظرات (12)

مامان محیا
19 شهریور 92 9:46
عزیزم تراشه های الماس وسیله ایی بود برای آشنایی با شما و مطالب ارزشمندتون .از این آشنایی خیلی خوشحالم . من ومحیا از زحمات شما متشکریم و مشتاقانه منتظر بسته آموزشی شما هستیم. امیدوارم همیشه شاد باشید و پر انرژی.


محیای عزیزم ممنون. برای من لطفی بزرگ است همراهی با شما و دوستی . شرمنده محببت هستم عزیزم. به امید موفقیت همیشگی محیای عزیزم.
مریم مامان نورا
19 شهریور 92 11:08
سلام خانومی خدا قوت همایش نداری دیگه تونمایشگاه؟


سلام مرسی مریم عزیزم. همونطور که نوشتم عزیزم حراست اجازه نداده. اما من هر روز هستم. تقریبا یک جور همایش خصوصی هست )))
فاطمه
19 شهریور 92 14:43
سلام سحر جون.
خسته نباشيد و ممنون بخاطر كار ارزشمندي كه انجام دادي.
من يزد هستم و امكان تهران اومدن برام نيست،ميشه راهنمايي كنيد كه چطور ميتونم اين بسته رو دريافت كنم و ميخواستم در مورد قيمت هم برام بگي.
باز هم ممنون



ممنون دوست خوبم. بعد از اتمام نمایشگاه در سایت من و مامان به فرشو اینترنتی خواهد رسید عزیزم.قیمت رو هم مینویسیم همونجا.
مامان سپهر
26 شهریور 92 2:17
سلام عزیزم محصولاتی که نوشتی جداازچیزیه که ماخریدیم یا چیزهای تکمیلی داره.؟حیف امروز تبلیغ نمایشگاهتو دیدم وگرنه حتما ازقم می اومدم و بازدید میکردم.خیلی دلم سوخت.ساحل جان در مورد مجموعه ای که قرار بودبرامون ارسال کنی هم یه توضیحی بده.سپهرداره2ساله میشه ومن منتظراون بسته های تکمیلیت هستم.ممنون.موفق باشی


بلی عزیزم خیلی خیلی تفاوت داره. هم کیفیت هم کلا کار. شما قبلا خریدی. من برات رایگان این یکی رو ارسال میکنم عزیمز. نگران نباش. امروز میام شیراز و ترتیب پست رو میدم
مامان سپهر
26 شهریور 92 21:26
سلام.ممنون عزیزم.پس مثل قبل لطفاحتمابهم اطلاع بده که ارسال کردی تا خونه باشم وتحویل بگیرم.بینهایت سپاس.بیصبرانه منتظرم.


حتما عزیزمممممممممممم
مامان سپهر
28 شهریور 92 12:08
سلام ساحل جونم شرمنده که هنوزبسته به دستم نرسیده سوالهام شروع شده.میگم بابسته جدیدی که میفرستی پس دیگه نیازی به خریدچیزدیگه نیست. فقط اگه خواستیم simply kids رومیخریم.درسته؟دیگه yourbaby can read توی بسته هست ونیازی به تهیه چیزدیگری نیست.درسته؟و لطفا بگو simply kids چقدر لازمه.مهمه که اونم بخریم یانه؟


عزیزم از شنبه شروغ میکنم. نه سیمپلی کیدز و بیبی کن رید در بسته نیست. به دیلیل اینکه خیلی ها این دو رو دارن و خواستیم محبور نباشن باز تهیه کنن. بنا بر این باید از سایت من و مامان تهیه کنی هر دو رو. لینکش رو هم گذاشنم . موفق باشی
مامان سپهر
29 شهریور 92 12:02
ساحل جان رفتم توی سایت دیدم قیمت پکیج کامل بیبی کن رید که 500هزارتومنه. اینطوری که خیلی سنگین درمیاد.چیزدیگری نیست که جایگزینش بشه وقیمتش مناسب باشه؟



دوست عزیزم. بیبی کنریدی که یدید محصول اوریجینال هست و بسیار قیمتش بالاست. برای خرید اونی که من گفتم باید اینطوری مراجعه کنی زیر محصول play & learn که لینکش این هست :

در سایت من و مامان
http://www.manomaman.com/product/1145/Play-Learn-English-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF-%D9%88-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%B2%DB%8C%D8%AF.html

وقتی وارد شدی میبینی که زیر محصول این رو نوشته :

لازم به ذکر است تهیه مجموعه های simply Kids و پکیج DVD های Your Baby Can Read همراه این مجموعه الزامی است و برای شروع بدان نیاز پیدا خواهید کرد. بنابراین در صورتی که این دو مجموعه را ندارید در پیام ذکر بفرمایید تا این دو پکیج هم به سفارشتان اضافه شود.

قیمت مجموعه simplyKids : پانزده هزار تومان
قیمت مجموعه DVD های Your Baby Can Read: سی و چهار هزار تومان
میباشد.

براشون پیام بذار و بگو بیبی کن رید مربوط به بتسه من رو میخوای قیمتش 34 هزار تومانه برات میفرستن عزیزم. باز هم مشکلی داشتی بگو.
مامان سپهر
30 شهریور 92 0:03
عزیز دلم. الان رفتم اونجایی که گفتی دیدم.خب من بسته روقبلا خریدم وشماقراره بسته جدید روبرام بفرستی امکانش هست که باخودت هماهنگ کنم و هزینه این دوتاپکیج رو به حسابت بریزم و دیگه هزینه پست اضافی ندم؟یعنی باهم با مجموعه جدیدبرام ارسال کنی؟ممنون میشم این زحمت رو متقبل بشی میدونم سرت شلوغه وزیادمزاحمت شدم.فدای دستت.بای

عزیزم موردی نداره اما من باید هزنیه پست رو بیشتر بدم چون سنگین تر یمشه. البته کلا نسبت به قبل سنگین تر هست اما چون قول دادم مهم نیست اصلا. بلی میتونم هزینه ها رو میدونی. سیمپلی کیدز 15 هزار تومانه و بیبی کن رید 34 هزار تومان. برام بریز به حساب مثل قبل و حتما بهم بگو تا یادداشت کنم اسمت رو چون بیبی کن رید و سیمپلی های من تعدادش فعلا کمه
مامان سپهر
31 شهریور 92 9:51
سحرجان.من حتما هر2بسته رو میخوام فقط تمام آرشیو92روگشتم شماره کارتت روپیدا نکردم.از سایت من و مامان هم که بدون خرید بسته مجموعه امکان خرید اون 2بسته نیست پس دوباره مزاحم خودت شدم.لطفاباهزینه پست بگو چقدربریزم چون دوست ندارم توهم ضررکنی و فقط خواستم بسته هاباهم ارسال بشن. وبهم قول بده هرچه سریعتر بسته ها رو برام ارسال کنی.البته من بمحض واریز پول اطلاع میدم.فقط منتظرشماره کارت هستم.فدای دستت


عزیزم اصلا لازم نیست شما هزینه پست رو بدی. این حرفا چیه ؟ شماره کارتم برای واریز اون دو مجموعه

6221061043251380
بانک پارسیان

یک 34 تومان و یک 15 هزار تومان. میدونم خیلی دیر کردم بخدا خیلی گرفتارم. هیوا فردا میره مدرسه و همین هفته پست میکنم. باز هم ببخشید
مامان سپهر
31 شهریور 92 19:56
سلام عزیزم.همین الان پرداخت کردم.50تومان.بابت زحماتت ممنون. میدونم سرت شلوغه ولی امیدوارم این 2بسته روهم حتما برام بفرستی سپهر نسبت به سنش خوب کلمات رو ادا میکنه و خیلی دلم میخواد هرچه زودتر کاررو باهاش شروع کنم.امیدوارم هیوای عزیزم هم روز بروز موفقتر باشه و همچنان عکسهای شاد وناز این خانم کوچولو رو شاهد باشم . سحرجان اگه خواستی آدرس رو مجدد بدم خبرم کن. توی همین قسمت پیام بذارچون گاهی نمیرسم مطالب دیگرت رو بخونم. ممنون از لطف همیشگیت.راستی امروز دنبال شماره کارتت توی آرشیو 92 میگشتم. دیدم چقدر مطالب قشنگ و مورد نیاز من رو گذاشتی بینهایت سپاس. الهی همیشه موفق باشی.همه جا.


ستوده عزیزم بستهر و بطور کامل برات فرستادم. از انتخاب و اعتمادت ممنونم . مرسی از لطفت دوستت دارم زیاددددددددددددددددددد
مادر آیاتای
1 مهر 92 14:25
خیلی خیلی خدا قوت سحر جون، درخت سایه دار دنیای امروز ما. اونقدررررررررررر غصه خوردم ازینکه اون تاریخ تهران بودم و بیکار توی خونه منتظر برگشت به کیش و اطلاعی از بودنتون توی نمایشگاه نداشتم که اشکم درومد. خوراکم این چیزاست اما نمیدونم چرا چند وقت ازتون غافل شدم یهویی اینهمه اتفاق افتاد. با دقت تمام چندین پست آخر رو خوندم و همه رو در واقع بلعیدم. الان میرم کار خرید اینترنتی رو انجام میدم و حتما از نتیجه زحمات شما وقتی بسته به دستم رسید بهره میبرم. برات آرزوهای خوب بیشمار دارم و ضمنا شروع بهار تحصیل رسمی هیوای عزیزم تبریک میگم. خیلی مواظب خودتون باشید که دنیا به وجودتون خیلی نیاز داره. دوستتون دارم و بازم ممنون که اینقدر زحمت کشیدید و می کشید سحر عزیزم. همیشه به یادتون هستم.


دوست عزیزم واقعا نمیدونم چی بگم و چطوری از اینهمه لطفت تشکر کنم. اینهمه محبتت من رو شرمنده و در ضمن پر انگیزه تر میکنه. دلم میخواست میددیمت اما حتما یک دلیلی داشته که ندیدی و متوجه نشدی نمایشگاه رو. افتخار میدی خرید میکنی . خوشحالم از شادیت. موفق باشی عزیز دلم. منهم همیشه به یادت هستم عزیزم.
مامان سپهر
4 مهر 92 18:05
سحر جان بابت بسته ممنون میدونم که هزینه زیادی بابت پست دادی و بیشترازاون زحمت زیادی متقبل شدی بینهایت ممنونم. عزیزم الان کتاب اول رو تموم کردم کامل خوندمش. خیلی متفاوت از اون جزوه است. کامل . نکات مهم رو توش متذکر شدی. عزیزم خسته نباشی انشاله از فردا کار با سی دی رو شروع میکنم. مطالب تو رو که میخونم مطمئن میشم که اگه تلاش کنم موفق میشم. بابت همه چیز ممنون. مثل همیشه موفق باشی.

ناقابل ود عزیزم. امیدوارم بتونی براحتی استفاده کنی.