هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

هیوای آسمانی من

بسته بازی کنید و انگلیسی بیاموزید

1392/6/11 21:18
نویسنده : ساحل
1,753 بازدید
اشتراک گذاری

 

به نکات زیر توجه کنید :

 

در هر دو کتاب و بسته کامل زبان انگلیسی تمامی این نکات گنجانده شده است. مواردی که باید مورد توجه قرار گیرد برای هر مجموعه ای که در مورد زبان دوم کودکان کار میکند :

 

برای آموزش دادن تمرکز بر روی بازی است . چون کودکان به گفته ماریا مونتسوری از بازی می آموزند .

در این مجموعه سعی شده دیدن تلویزیون بسیار محدود باشد. بجای آن بر روی بازی و آموزش از طریق بازی کار می شود :

گروچو مارکس

من تلویزیون را بسیار آموزنده می دانم. هر زمان که تلویزیون در خانه ام روشن می شود، من به اتاق دیگر می روم و کتابی می خوانم.

 

کودکان زمان بازی بسیار زمینه اسفنجی شکلی برای یادگیری دارند :

با كودكان بازي كن؛ آنان بزرگترين آموزگاران تو هستند.((شريل ريحاردسون))

 

در تمام کار و کل کتاب بعنوان یک مادر در ابتدا به کودکان نگریسته ام و در درجه دوم مربی مداری را مورد نظر قرار داره ام. 

یک مادر بخوبی میداند برای هر سنی باید چه نوع آموزشی بکار ببرد. کودک بیشتر نیازمند همراه بودن است و آموزش باید بطور کاملا غیر مستقیم باشد.

 

 

موفق باشید.

پسندها (1)

نظرات (7)

مامان عبدالرحمن واویس
12 شهریور 92 0:09
عزیزم درموردکتابهایی که گفتم من نمیدونم چجورکتابهایی باشه درکل کتابهایی مثل کتاب جیبی های هیواکه نشونم دادی
وهرکتاب ووسیله سیدی که فک میکنی میتونه به اموزشش کمک کنه
عزیرم لطف کن شماره کارتت روهم واسم بفرست تا مبلغی روکارت به کارت کنم


باشه عزیزم. امیدوارم وقت کنم و بتونم برات تهیه کنم.
آرزو
12 شهریور 92 23:51
ساحل جان آرینا 5 ساله است و تحت امزش زبان به روش فونیکس می باشد. وپیشرفت خیلی خوبی هم دارد.آیا بسته آموزشی شما به درد او می خورد و یا باید تا آماده شدن بسته 3 تا 6 ساله ها صبر کنم. متشکر


سی دی ها ممکنه براش جالب باشه. اگر امکان خردی جداش رو بذاریم میتونید تهیه کنید. اما بسته دوم براش خیلی بهتره. البته روش فونیکس کاملا متفاوت هست با روش من. کلا روبروی هم هست.
مامان ضحــــــــــا
13 شهریور 92 8:13
سلام
وبلاگتون مفيد و آموزشيه .ماشاالله به گل دخترتون معلومه كه خيلي باهوش و زرنگه.خدا حفظش كنه.من هم يه دختر دارم كه متولد دي ماهه
من هم به دخترم ميگم كه بيشتر از سنش ميدونه ولي وقتي خصوصيات متولدين دي ماه رو خوندم واقعآ ديدم شبيه شونه.
دوست دارم به وبلاگ ما هم سر بزنيد،خوشحال ميشيم.
موفق باشيد.


ممنون عزیزم. حتما. به محض اینکه سرم خلوت تر بشه . موفق باشی و شاد درکنار دختر سرکش دی ماهیت

anisa
13 شهریور 92 9:32
سلام عزيزم.خوش ميگذره ؟با خريدن بسته شما نيازي هست مجموعه gogo loves English& Peppa pigsبخرم؟اميدوارم لحظات خوب و خوشي داشته باشيد.




سلام دوست خوبم. ممنون عزیزم. بلی اون محصولات جزو محصولات پیشنهادی هست. اولی رو که گفتید برای سن زیر 4 سال اما دومی برای بالای 4 سال هست. شاید در بسته دوم بذارم گوگو رو چون واقعا عالی هست
مامان سما طلا
16 شهریور 92 12:30
سلام هیوا جان روزت مبارک .ساحل جان خیلی مشتاقم بیام نمایشگاه هیوا جان رو هم میارین نمایشگاه به امید دیدار به ما هم سر بزنین


سلامعزیزم.ممنون. منهم همینطور عزیزم. بلی روز اول میارم همراهم. روزهای بعد فکر نمیکنم.چون خیلی بازیگوشه و خسته میشه خسته هم میکنه
فرانک
16 شهریور 92 22:35
سلام بر شما دوست عزیز ابتدا تبریک میگم جهت آماده شدن بسته های آموزشیتون سوال اولم در مورد بسته هاست که برای کسانیکه قبلا تهیه کردن و حالا نتونند به نمایشگاه بیان چطور؟
سوال دوم در مورد کیف قصه است در مورد محتویاتشون میشه بیشتر توضیح بدی که اگه بشه خودم توی خونه برای دخترم درست کنم چون یه سری کارت و سی دی و ... داره. تشکر میکنم دوست گرانقدرم. موفق باشید


عزیزم سلام. در مورد بسته ها. اگر قبلا تهیه کردی به محض اینکه برسم شیراز براتون از روی لیستی که دارم میفرستم. و کیف قصه رو بزودی با تصویر براتون کامل توضیح میدم موفق باشی دوست مهربونم.
مامان فاطمه
18 شهریور 92 16:00
سلام گلم
تبریک میگم به خاطر کارت و همتت
خانوم خوشگله همشهریای خودتو رها کردی و اول واسه تهرونیا
پس ما چی؟؟؟؟؟
امیدوارمبرگشتی یه جلسه واسه ما همشهری ها هم بزاری اگه که شده تو پارک یا... تا ماهم از نزدیک با کار آشنا بشیم عزیزم


عزیزمممممممممممم. من شیرازی نیستم اهل تهرانم. و دوم این کار با همکاری دوست خوبم انجام شده من و مامان. اما اصلا مگه میشه من شیراز بیام و برای شما عزیزانم فکری نکنم. یک برنامه دارم بقول هیوا توپ یک سالن مجهز با نمایشگاه زیبا و حضور گرم شما عزیزان. منتظر باش