هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

هیوای آسمانی من

سی دی های صوتی

1392/6/11 20:59
نویسنده : ساحل
1,605 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

 

 

امروز تهران هستم. فردا میرم شمال .

 

هفته آینده میام تهران و نمیدونید برای دیدن شما در نمایشگاه چقدر بی قرارم. نمایشگاه از روز بیستم تا بیست و سوم شهریور هست . من هر روز هستم. روز سخنرانی رو قبل از اولین روز اعلام میکنم. فقط بدونید هر کدام باشید من بدون در نظر گرفتن هر زمان و طولانی بودن حرفهاتون در اختیارتون هستم برای هر پرسشی . لطفا دوستان عزیزی که قبلا مجموعه آزمایشی رو گرفتن روز نمایشگاه اگر تهران هستید تشریف بیارید و اسمتون رو بهم یادآوری کنید تا کار رو رایگان بدم خدمتتون. 

 

سی دی هایی هست تازه برای هیوا خریدم :

 

خروس زری پیرهن پری 

مردی که لب نداشت

قصه پریا 

ترب و دم گربه

 

 

همه سی دی ها صوتی هستند و داستان . از شهر کتاب خریداری کردم. سایت شهر کتاب هم موجود هست. سی دی ها بسیار زیبا هستند. هوش شنیداری و هوش کلامی کودک را بسیار بالا می بره. حتما از این سی دی ها استفاده کنید برای شب هنگام. همینطور سی دی های احمد شاملو بجز از دارا بودن تم های داستانی و سنتی ، حالتی شعر گونه دارند که من بسیار با آن موافقم .

 

درباره مجموعه زبان به این آدرس مراجعه کنید. هر سوالی هست بپرسید یا اینجا یا در همان سایت :)

http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=551204&PostID=21715401#21715401

پسندها (1)

نظرات (3)

maryam
12 شهریور 92 1:02
ای واییییی.نمی شد شیراز باشی تا ما هم روی ماهت رو می دیدیم.اخه تهران خیلی دوره واسه ما .ولی شیراز یه کلبه درویشی داشتیم که شب رو توش سپری کنیم.خیلی منتظر این بسته بودیم ولی در نهایت با پشتکار شما سحر عزیز اماده شد.من طرفدار پروپاقرص شما بودم.هستم و خواهم بود.دوستت داریم. مریم و کسری از بوشهر


عزیزم من که همیشه شیراز هستم. شما هر وقت تشریف بیارید من در خدمتم و مشتاق دیدار. ممنون. برگشتم برای شیراز هم اعلام میکنم . میبوسمتون عزیزانم.
مامان محمدمهدی
13 شهریور 92 2:13
سلام ساحل جان خداقوت ان شاءالله سفر بی خطر و خوشی داشته باشید من قبلا هم پیغام دادم خواستم بدونم قیمت کامل بسته چنده؟چون من شهرستانم وشایدبرام مقدورنباشه بیام نمایشگاه هرچندکه خیلی مایلم ازنزدیک زیارتتون کنم و سوالاتم روحضوری بپرسم توسایت من ومامان هم رفتم ولی خبری نبود.میشه لطف کنی وبرام پیغام بذاری قیمت بسته رو؟ممنون عزیزم.


دوست خوبم. بزودی در سایت من و مامان اطلاعات کامل برای خرید با قیمت رو میذاریم. داریم روی تولید کار و کتابها کار میکنیم برای قیمت گذاری.
مامان شراره(راحله عباسی)
27 شهریور 93 16:11
با سی دی صوتی هنگام شب بسیار موافقم حتما عملیش می کنم ممنون راهنمای آسمونی
ساحل
پاسخ