هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

هیوای آسمانی من

نمایشگاه ارائه محصول آموزش زبان کودکان

1392/6/10 14:45
نویسنده : ساحل
1,375 بازدید
اشتراک گذاری

چهارمین جشنواره مادر ، کودک و نوزاد

محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

20 تا 23 شهریور 92

سالن 38A T ، غرفه من و مامان

  دوستان این اطلاعات مربوط به نمایشگاه هست. تبلیغات مربوط به بسته از امروز در نی نی وبلاگ و بزودی در این سایت موجود می باشد

http://forum.madresehonline.ir/

من در این سایت نیز عوض بوده و فعالیت دارم . 

 

فروش اینترنتی محصول فعلا تحت اختیار سایت من و مامان و خانم عماد عزیز می باشد . بزودی سایت نی نی سایت نیز در این امر دخیل خواهد شد. سایتهای دیگر برای فروش اینترنتی در همین مکان اعلام می شود.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

anisa
10 شهریور 92 17:48
سلام عزيزم.احساسي ميكنم خيلي. مهربوني.من تو دانشگاه يه دوست داشتم شيرازي بود خيلي مهربون و خوب بود . شما منوه ياد اون ميندازيد. ولي الان خيلي وقت بخاطر شرايط زندگيم ازش خبري ندارم الان ديگه هيچ دوستي ندارم نه واقعي نه مجازي شما اولين دوست مجازي من هستي .عزيزم من شهرستان زندگي ميكنم البته توجد روستا ولي خانوادم تهران هستن ميشه بسته رو باستخدام پيك بفرستي دم خونشون . من خودم كارشناسي زبان وادبيات انگليسي دارم يهاجر دختر سه ساله هم دارم خيلي دوست دارم انگليسي خوب ياد بگيره الان براش مجموعه majic english خريدم اگه محصول. خوب ديگه اي ام هست بهم معرفي كنيد . لطفا يه كتاب يا سي دي خوبي كه اموزش فونيكس باشه بهم معرفي كنيد اخه. ما اينجا هيچ اموزشگاهي نداريم . لطفا كمكم كنيد . سفر خوبي داشته باشيد بعد از سفر براتون درد ودل ميكنم .


عزیز دلم . ز آشنایی با شما خوشوقتم. متاسفم که نمیتونم برات بفرستم کار رو. اگر کمی صبر کنی میتونی کار رو اینترنتی خریداری کنی عزیزم
مامی
11 شهریور 92 0:57
سحرجان
ساعت چند در نمایشگاه همایش داری؟


عزیزم مشخص نیست. مینویسم دربارش
مامان عبدالرحمن واویس
11 شهریور 92 10:25
ازاطلاعاتی که میذاری ممنون سحر عزیز....
کاش منم میتونستم بیام تا توروازنزدیک ببینم وتو اون جلسه ای که هستی وواسه مادرها توضیح میدی می بودم

حداقل یه فیلم ازاون روزت بگیر واسم میل کن تا دلم شاد شه عزیزم
دیروز ازاینکه جواب smsرودادی ممنون خیلی حرفها زدم وفرستادم اما ازشانس بدم هیچکدومشون واست ارسال نمیشود...
ازاین گفته بودم که سطح تحصیلات من به اندازه دوستان وبلاگی ونی نی سایتی دیگه نیست ولی تمام چیزوخوب درک میکنم..
رشته پرستاری رو قبول شدم ولی بخاطر پسرام حاضر نشدم برم چون تربیتو اموزششون واسم مهمتر بود مهم نیست دستم پیش شوهرم دراز باشه یانه مهم اینه که میخوام پسرام موفق بشن...میدونم همیشه خیلی مزاحمت میشم اما باورکن من به خیلی از اطلاعات زبان نیاز دارم واقع خیلی خیلی خیلی به کمکت احتیاج دارم امیدوارم بتونی این جمله روخوب درک کنی شاید بنظر خودت خیلی بچه سال باشم پس به عنوان یه بچه کوچیک خیلی به کمکت احتیاج دارم
سحر من به امید اینکه واسم یه پشتیبان والگو خوب هستس انتخابت کردم امیدوارم انتخابم درست باشه

دوستت دارم زیاد عزیزم

عزیزم امیدوارم بتونم برات دوست خوبی باشم. و الگو بودن اصلا در حد من نیست. امیدوارم انتخابت درست باشه چون من همینم که هستم صادق. منظورم از سن کمت عدم تسلط به زبان یا هر امزوش دیگه ای نیست . منظورم این هست که خیلی خوب از موقعیتهات گذشتی. من وقتی همسن تو بودم تازه درسم تموم شد و عقد کردم. بهرحال من همیهش کنارت هستم.

بسته رو میفرستم و حتما دوباره برام اس ام اس بده. من از فردا شمال هستم و تقریبا در استراحت

منهم دوستت دارمممممممممممممم
مامان عبدالرحمن واویس
11 شهریور 92 10:28
عزیزم یه خواهش ازت دارم اگه امکانش هست وروزهایی که تو نمایشگاه هستی ووقت کردی واسم از اون کتابهای تصویری زبان که همیشه دنبالش هستم ونمیتونم پیداکنم واسم تهیه کنی وهمراه بسته بفرستی حتی لحظه خریدهم میتونم مبلغ روواست کارت به کارت کنم ت راحت تر باشی
ممنون میشم این لطف رودرحقم بکنی

هزینه اش هم هرچی باشه مهم نیست


چی میخوای ؟ هر چیزی رو میخوای بگو برات میگیرم حتما
مامان عبدالرحمن واویس
11 شهریور 92 11:55
سحر جان اگه بخوام واسه شروع زبان از سایت irlanguageچیزی رودانلود کنه چی رو پیشنهاد میکنی کسی که درحد 0باشه وبخواد تازه شروع کنه
فقط بااین وضعیت الان نمیتونم کلاس برم خودم میخوام یاد بگیرم


عزیزم یک مجموعه هست خیلی کامله 90 هزار تومانه اون رو بگیر خیلی خوبه . بخر دانلود نکن. خیلی میتونه کمکت کنه. هر سوالی هم داشتی بهم بگو بی تعارف. من میخوام حتما یک بار بیام ایرانشهر پیشت. یکاری کن که روم بشه بیام
فاطمه
11 شهریور 92 16:54
سلام ساحل عزیزم.خسته نباشید.عاشق وبلاگ خوب و مفیدت هستم.میخواستم بپرسم کتاب مونتسوری هنوز اماده نشده؟من یه پسر سه ساله دارم دوست داشتم بتونم توی مهد جوانه ها ثیت نامش کنم ولی متاسفانه امکانش رو ندارم.از این بابت خیلی ناراختم.میخواستم لطف کنی منو راهنمایی کنی که جه جطور از روش مونتسوری یراش استفاده کنم؟از این کتاب میتونم استفاده کنم؟ضمنا اگه لطف کنی اسم و ادرس مشاوری که برا هیوا جون استفاده میکنی رو بگی ازت ممنون میشم.باز هم ممنون بابت راهنمایی های مفیدت


عزیز دلم دقیقا بعد از برگشتم به شیراز اون رو شروع میکنم. و جوانه ها اصلا مکانی نیست که بخوای حسرتش ور بخوری. اتفاقا خیلی خیلی بهتر که نمیتونی اونجا بری. کتاب رو که بگیری میتونی راحت کار کنی. نگران نباش
مامان مهرتاش
12 شهریور 92 13:28
سحر جون تو تاپيك ني ني سايت متوجه شدم نوشتي يه سري سي دي هاي صوتي تو بسته هاي بعدي كه آماده ميشه نيست و فقط تو بسته هايي هست كه تو نمايشگاه عرضه ميشه؟!!!

درسته ؟!!!يا من اشتباه متوجه شدم ؟!!!

خوب ما كه نمي تونيم بيايم نمايشگاه بايد چكار كنيم؟




سارای عزیز نه عزیزم. تمام محصولاتی که در نمایشگاه هست در بسته های اینترنتی هم هست. بطور کامل. اصلا نگران نباش.
مامان مهرتاش
18 شهریور 92 10:05
واي سحر جون خوبه خيالم راحت شد

مرسي عزيزم و حسابي خسته نباشي

ببخشيدسحر جونم مي دونم فعلا مقدور نيست برات قيمت بسته رو بگي اما ميشه خصوصي قيمت بسته رو بگي بهم ؟
بعد با تخفيف وي‍ژه نمايشگاه هم بهم بگي كه اگه تخفيف چشمگيره بگم اگه كسي اومد نمايشگاه برام بگيره و با خودش بياره؟!!!!!

راستي چه خبرا شمال چطوره آب و هوا؟ خوش ميگذره بهتون ؟!!!
موقع شنا و وقتي ميرين لب دريا حتما من و ياد كني كه من عاشق تماشاي دريا هستم


دوست خوبم بخدا هزینه رو هنوز مشخص نکردم. فرقش ده هزار تومانه. اگر چیزی بگم بالا و پایین میشه ناراحت میشیی بخدا. شمال خوب بود. مرسی. اما خیلی گرفتار بودم و زود برگشتم. جای شما خالی عزیزم