هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

هیوای آسمانی من

یک روز تابستان

1392/5/12 16:32
نویسنده : ساحل
2,140 بازدید
اشتراک گذاری

گذراندن یک بعد از ظهر تکراری تابستان آنهم روز جمعه کمی خسته کننده است. بخصوص که کمی خواب

آلوده هم باشی و بعد از یک ناهار و جمع کردن ظروف و فارغ شدن از کار خانه بخواهی کنار تنها دخترت

وقت بگذارنی. :)

عموما بعد از ظهرهای ما کنار کتابخانه یک جای دنج و خنک داریم که کتاب میخوانیم. روزهایی اما

چیزهایی اضافه می شود به برنامه ما. و ان را هم دخترمان اضافه میکند. 

دیروز آمدیم و نشستیم. هیوا بازی های فکری او ایکس و لونپوس را آورد و ما هم دراز کشیدیم و تشویقش کردیم :

کار فکری

در همان حین گفتیم " دخترم کمی انگلیسی کار کنیم " ؟ گفت " بلی " ما هم از او معنی چند چیز را

پرسدیم. مثلا " کتابخانه " با اشاره البته :

نگاه کرد و گفت :)

بازی

خسته شدیم و ترجیح داد دراز بکشد و کتاب بخوانیم. برای طول روز کتابهای تصویر دار را پیشنهاد میکنیم.

کودک به آن نگاه میکند و از تصویرها هم ایده میگیرد هم باب گفتگو باز میشود .

این کتاب را انتخاب کردیم :

کتاب

داستان زمین و سیاره هاست . و نازدانه کوچکم گوش میداد و سوال میکرد 

بعد بلند شد و گفت لطفا آموزش بده بهم .

چشم 

این کتاب را انتخاب کردم. روی هوش ریاضی کار میکند. با گروه بندی و دسته بندی اشکال و غیره :

اموزش

و بعد خواست کمی سی دی جدیدش را که آموزش جملات انگلیسی است ببیند :

 

و بعد یک کارتون خالی پیدا کرد و دیدیم مشغول است. درون کفش یک در و پنجره کشیده بود .

 

بازی نمایشی

و گفت اینجا دو پنجره اس یکی روز و یکی شب. شب را با انگشتش نشان داد خورشید داشت و آن یکی ماه . مادر به فدایتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

و اینهم عروسکها در خانه جدیدشان :)

این برنامه یک روز تعطیل ما بود. برنامه ای که دخترک 5 ساله ما تا حد زیادی در تشکیلش شرکت دارد. 

امروز هم مادر خیلی بیرون از خانه کار دارد و هیوا مشغول گوش کردن به موسیقی کلاسیک است.

مجموعه داستان شازده کوچولو را بصورت صوتی برایش خریداری کرده ایم . از شهر کتاب تهران. هر روز

عصر این سی دی و مجموعه سی دی آهنگهای ثمین باغچه بان را حتما گوش میکند. معنی تک تک

جملات بسیار فلسفی شاده کوچولو را می پرسد و تقریبا حفظ شده است. گوش کردن سی دی صوتی

در هنگام عصر برای بچه ها بسیار سودمند است.

روزهای تابستانیان خنک :)))))))))))

پسندها (1)

نظرات (29)

مریم
12 مرداد 92 18:39
وست خوبم انقدر از دست نوشته هایت لذت بردم که تا 2 شب میخوندم و از وبلاگت لذت بردم و همینطور از مطالب عاشقنه برای دختر زیبایت و همچنین کارهایی که با دخترت انجام میدهی
شما برای من یک الگو شدی امیدوارم که بتونم من هم برای دختر 2 سالم مثل شما بشم
ممنونم از اینکه احساس و لذت زیبایی از مطالبت بهم دادی دوست عزیزم
به امید روزهای خوب و موفقیت های بیشتر
در پناه حق


ممنون عزیزم. من افتخار الگو بودن رو ندارم هرگز. اما از دوستی با شما بسیار خوشحالم موفق باشی عزیزم.
حسنا
13 مرداد 92 9:01
هیوا گلی دوستت داریم


ما هم دوستت داریمممممممممممممممم
بهناز مامان نازنین
13 مرداد 92 11:09
سلام

دخترم از 3سال و 4 ماهگی موسسه زبان رنگین کمان رفته اونجا فقط مکالمه کار کردن و الان تو این زمینه قوی هستشهریه 180 بود از تیر 230تومن بابت 4 ساعت می گیرن آموزش غیر مستقیم و محیط شاد و شبیه مهدخلاصه موسسه معروف و کاربلدی هستن
دخترم خیلی اونجا رو دوست داره
مشق خوندن نوشتن ندارن تا ترمهای خیلی بالاتر
و اما مشکل
اول اینکه هر روزه بغیر 5 و جمعه
دوم من هر روز یکساعت جمعا در رفت و آمدم و به ما زیاد نزدیک نیست
سوم دخترم نمی تونه هیییییچ کلاس دیگه ای بره چون اونجا وقتشو می گیرهو
چهارم ازدیاد شهریه که البته با مخارج رفت و آمد ماهی حدود 300 می شه که می تونم بپردازم ولی خوب یکمی هم برام ناخوشاینده چون بچه خرجهای دیگه ای هم داره و شوهرم دانشجو و خلاصه هزار تا مشکل دیگه که شوهرم کمی ناراضیه و بهم می گه بچه 4 ساله است و ببرش جای مناسبتر که فشار نه به اون نه به ما نیاد
خلاصه اونجا خوبی که داره خیلی اصولی و عالی پیش می رن بچه خسته نمی شه


و اما کانون برتر که متد فونیکس و اجرا می کنند و بچه ازاول با نوشتن و خواندن جلو می ره
اینجا سه روز در هفته 3 ساعت ماهی 120
محیط رسمی تر و آموزش مستقیم تره
محیط مثل کلاس و آموزشگاهه نه مهد
دخترم با وجود مهارت بالاتر در مکالمه باید از اول شروع کنه چون نوشتن بلد نیست و من می ترسم حالا که در محیط قبلی با دو ستاش تو کلاس کاملا انگلیسی صحبت می کرد مجبور باشهاینجا با دوستاش که مکالمه بلد نیستن فارسی حرف بزنه و افت کنه

کانون برتر تا خونم 5 مین راهه
حالا نظرت چیه واقعا حالم بده خیلی بغض دارم و می ترسم

بهناز جان اصلا لازم نیست ناراحت باشی. ببین زبان مهمه اما اصل نیست. مسلما وقتی نازنین سنش بالاتر بره به فعالیتهای حرکتی بیشتر نیاز خواهد داشت و کلاسهای متنوع تر. نمیشه کل زندگی و تمرکز رو بذاریم روی زبان. و نمیشه گفت بچه ها باید در ین پایین حتما انگلیسی حرف بزنن. در هر چیزی باید تعادل باشه. هیوا الان 5 سال و نیمس. من میتونستم بذارمش کلاس و بهش فشار بیارم زودتر حرف بزنه. اما در کنار اموزش ملایم زبان کلاسهای مختلف دیگه ای داشته. تو هم به نظر من همین کار رو بکن. تمام زندگی نازنین زبان نیست. فونیکس کلاساش اصلا خوب نیست. اصلا. تمرکز رو میذارم روی نوشتن و نوشتن برای سن نازنین نه تنها مناسب نیست بلکه ذوقش رو از بین میبره. شهریه هم خیلی مهمه. رقمی که نوشتی خیلی بالاست. به نظرم لا اقل مدتی بهش استراحت بده. بذار کلاسای دیگرو امتحان کنه و مجموعه های زیادی هست میتونی استفاده کنی تا وقتی دوباره نازنین برگرده به مدرسش. که البته اگر مهد بره خیلی بهتر از مدرسه زابن هست. البته اگر مدرسه زبان فقط روی زبان کار میکنه. نمیدونم روشهای اموزشیشون چی هست. موفق باشی و شاد.
بهناز مامان نازنین
13 مرداد 92 11:10
ماشالله به این دختر ناز باهوش و زیبا و مامان مهربونش


مرسییییییییییییییییییی
مامان فاطمه
13 مرداد 92 12:33
سلام موفق باشید گلم
عزیزم هیوا جون موسیقی کلاسیک بیشتر چه چیزهایی گوش میده؟


ممنون. یک مجموعه کامل داره از بهترینهای موسیقی کلاسیک. و مجموعه دیداری clasical baby رو داره که تصویریه و عالیه. چند تا موسیقی هم داره مخصوص زمان خوابه.
سیما
13 مرداد 92 13:50
عالی بود.....اشکان خیلی کتاب دوس داره وقتی مشترکات کتاب هیوای عزیز و اشکان رو میبینم و نفسی راحت میکشم که در انتخابها اشتباه نکردم(مخصوصا اینترنتی ها که اشکان در انتخابش چندان شریک نیست)....دنبال کتابخونه درست کردن هستم خوشحال میشم اگر ایده داری


خیلی عالی دوست من. کتابخونه مجازی؟
مامان فاطمه
13 مرداد 92 13:55
http://termeh_1389.niniweblog.com/post252.php
عزیزم سلام
نظرت راجع به این پست چیه؟به عنوان فردی که از دخملت استعداد یابی کردی
میخواستم مقایسه ای باشه برای من که تازه ابتدای راهم
دوست داشتم نظرت رو بدونم اگه اشکال نداره ممنون گلم


عزیزم استعداد یابی هیوا جنبه تفریحی داشت. کاملا جو گیر شده بودم )))))))))) اصلا درست نیست. ترمه خانوم رو میشناسم. کار درستی کرده. استعداد یعنی علایق کودک کشف اونها و زمینه سازی برای پرورش اونها. همین.
مامان فاطمه
13 مرداد 92 13:58
عزیزم مرجع آموزش زبان ایرانیان
جایی از وبلاگت دیدم نوشتی از سایت
iranhanguage
دانلود کردی
این همونه؟؟؟؟
ببخشید دوست خوبم


بلی همونه. اما آدرسش رو مطمئن نیستم سرچ کن عزیزم.
مامان فاطمه
13 مرداد 92 14:02
سللم دوس جونیییییییییییییییییی
ببخشید کتاب هایی که از سایت ها خریداری میکنی تو کتابفروشی ها ندارن؟؟؟؟ حتما باید تو سایت ها خریداری بشه؟؟؟
ممنووووووووون از اینکه پاسخ میدی


نه عزیزم. خیلی ها رو ندارن. و اینترنتی خرید کردن خیای راحت تره
مامان فاطمه
13 مرداد 92 15:45
سلام دوست بهتر از خواهرم
عزیزم ببخشید اطلاعی راجع به باغ پرندگان داری؟ آیا ارزش دیدن دارد؟ شما تابحال رفته اید؟
آدرسش صنایع است کنار رستوران نخلستان؟
ممنون میشم اگه اطلاعی داری در اختیارم بزاری دوست خوبم


خواهش میکنم. شنیدم خیلی کثیفه. بخصوص در تابستان. میدونم کجاست اما نمیرم چون ارزش دیدن نداره
جوجو
14 مرداد 92 8:53
سلام ساحل جون تو رو خدا ببخشید انقدر سوال می پرسم .ببخشید کندر رو ماه های اول تا سوم بجوم؟یکجایی خوندم نوشته بود فقط ماه 4 .به نظرت چکار کنم؟لطفا راهنمایی کنید.متشکرم دوست مهربونم


عزیزززززززززززززم. مراحمی شما. بلی ماه اول و دوم و سوم. بتونی مزش رو تحمل کنی خیلی عالیه
نيايش
14 مرداد 92 9:37
سلام روزهايتان خوش ممنون كه جوابم را تو پست قبلي داديد. ميخواستم بدونم كلاس آموزش زبان حضوري داريد؟ دخترم 4ساله است و احساس مي كنم خيلي به زبان علاقه داره حدود 50 تا 60 تا كلمه انگليسي هم بلده. اصلا به نظر شما كلاس بذارمش يا نه؟اگه شما كلاس آموزش زبان داريد لطفا بهم خبر بديد ممنون


خواهش میکنم. عزیزم. مجموعه زبان من از سن 1 تا 3 ساله. بعدی 3 تا 6 ساله. کلاسهای من از مهر شروع میشه. و میتونی دخترت رو بیاری. در خدمتم
maryam
14 مرداد 92 15:06
salam azizam.sahar jan vaseh bacheh 16 maheh man che ketab gheseh ya ketab sher moarefi mikoni?


مجموعه کتابهای من خوشحالم. من میتوانم. و در مجموعه زبانم بطور کامل نوشتم عزیزم.
یاسمین
14 مرداد 92 16:32
سلام سحرجان
عزیزم میخواستم بپرسم مجموعه جدید که قراراماده بشه بازهم دی وی دی که داخلش بود بازهم همراشه؟؟؟
ایاکیفیتش عوض شده یانه؟؟/

چون بعضی ازقسمتاش اصلا خونده نمیشد!!!


بلی عزیزم. اما مجموعه کلا عوض شده. خیلییییییییییییی عوض شده. سی دی ها جدا جدا هستن. و تمام کیفیتها بروز شدن.
بهناز مامان نازنین
15 مرداد 92 0:53
مرسی سحر جون امروز از رنگین کمان زنگ زدن چهار شنبه جلسه معرفی تیچر جدیده و تیچر نازنین عوض شده از یک طرفم اگر نازنین بره کانون برتر هم ساعات و هزینه و رفت و آمد و روزهاش کمتره هم وقتش برای کلاس های دیگه آزادتره اما الان مشکل متد فونیکس هست که می گی خوب نیست راستش من حس کردم تیچر کانون برتر لهجه اش با تیچر رنگین کمان دخترم واقعا متفاوت و ضعیفتره
نمی دونم چکار کنم ای کاش رنگین کمان سه روز در هفته بود
حالا سحر جون اگر کلا کلاس زبان دخترم و تا سال بعد کنسل کنم چی ممکنه افت شدید بکنه یا کلا فراموش بکنه و زحمتمون هدر بره؟


بهناز جان مهم لهجه تیچر نیست مهم فونیکس هست که کلا در راستای دیگه ای کار میکنه و مناسب سن پایین نیست. من هیوارو الان که 5 سالشه نذاشتم بره فونیکس!!!! مورد بعدی وقت ازاد نازنین هست. ببین چی مهمتره؟ اینکه نازنین هر روز خسته بره اونجا هی انگلیسی حرف بزنه وقت هیچ برنامه و کلاس دیگه ای نداشته باشه حتی تابستان!!!!!!!!1 ببین تابستان در حقیقت یک ترمزه برای آموزش. که اموزش قطع بشه تفریح باشه. الان نه تو نه نازنین تفریح ندارید. از اونطرف وقتت هدر میره هزینه بالاست باید جواب همسرت رو هم بدی که میدونم از هر کار دنیا سخت تره))) پس قطع کن کلاس رو هم به نظر همسرت که درست هم هست احترام بذار هم به نازنین و کودکیش احترام بیشتری بذار هم به خودت استراحت بده. ببین وقتی که میتونی با اب بازی و اسکوتر سواری و پارک و کلاس یوگا و هزار کار دیگه بکنی همه پر شده با زبان!!!! و الان در امروز ما کلی مطالب دیگه هست میتونی در برنامه نازنین داشته باشی تا انگلیسیش رو فراموش نکنه. بعد تو فکر میکنی ذهن نازنین مثل من و تو هست؟؟؟که هزار بار بخواد تکرار کنه؟؟نه عزیزم نازنین هرگز کلمات و جملاتش رو فراموش نمیکنه. وقتی وضعیتت ثابت شد. لیسی کاملی بهت کیدم و یک برنامه برای هر روز نازنین برای زبانش اختصاصی برای تو تا خیالت راحت راحت باشه. اونوقت ببین نازنین چه کیفی میکنه و تازه روحیه میگیره و شاید دیگه نخواد برگرده رنگین کمان)) همراهتم اصلا نگران نباش. لازم شد تماس هم میتونی بگیری . منتظرت هستم.
مامان مهرتاش
15 مرداد 92 12:03
سحر جونم سلام

هیوای گلم و که دلم حسابی براش تنگ شده بود ببوس

ایشالا همیشه شاد باشین کنار هم ...
سحر جون من سی دی بیبی کلاسیک رو از سایت من و مامان خریدم با قیمت 20000 تومان ولی امروز تو سایت غنچه ها دیدم قیمت داده 5000 تومان ...



کلی تعجب کردم آخه اینهمه اختلاف قیمت ؟

یادمه قبلا از سایت غنچه ها تو وبلاگت خونده بودم و اتفاقی الان یه چیزی می خواستم بخرم گفتم از اونجا بگیرم که اینجوری شد...

خبر داری جریان چیه؟
هنوز بسته به دستم نرسیده
می خوام بدونم یعنی واقعا 15 هزار تومنی که من اضافه میدم ارزشش و داره ؟
واقعا کیفیت ها با هم فرق داره ؟!!!



اره عزیزم ارزشش رو داره. سایت غنچه ها خیلی کیفیتش پایین اومده. بخصوص دی وی دی هایی که دست بچه هاست و مرتب تکرار میشن. منهم خیلی وقته ازش خرید نمیکنم. کار خوب یکردی. دستت رسید بهم خبر بده )
بهناز مامان نازنین
15 مرداد 92 20:14
وای سحر جون منون خیییییییلی مهربونی
سحر جون جمعه رفتیم نازنین و اسکیت ثبت نام کنیم
گفت 10 جلسه 270 تومن !!!!
کفش رو هم باید مربی بگه و چیزی حدود 300 تومن!!!!!
حالا اگه براش نخریم جلسه ای 4000 تومن اجاره می دنش
تهران هزینه ها وحشتناک شده فکر کنم همون پارک و اسکوتر خوب باشه:-)

می دونی سحر جون موسسه نازنین خیلی خیلی ما رو از اینکه اگر نازنین نره افت می کنه عقب میفته فراموش می کنه ترسوندن که نگو
خیالم و راحت کردی
بوسسسسسسسسسسس


وایییییییییییییی بهناز چقدر گرون. اینجا ماهی 50 تومانه. کفش هم براش خریدم 160 هزار تومان و خیلی تحقیق کردم متوجه شدم بزرگتر بشه خیلی بهتره چون به ماهیچه ها و کمرش فشار میاد چون هیوا باله هم میره. برای همین گذاشتم سال آینده. اتفاقا همین امروز براش اسکوتر خریدم و رفتیم پارک. خیلیییییییییییی خوب بود. موسسه اگر این رو نگه عجیبه. میگه که توی مادر بترسی و بچه رو ببری. اما مطمئن باش نازنین خیلی بهتر پیشرفت میکنه. هر وقت خواستی بگو من برنامه رو خصوصی برات میفرستم. نازنین من رو ببوس و خودت هم ببوس. دوست ماهم.)
maryam
16 مرداد 92 0:24
mersi azizam.ma ham chenan montazerim
حامی
16 مرداد 92 0:33
سلام مامان هیوا
خواستم بدونم ایا کوچولوی زیبای شما از تراشه های الماس استفاده کرده؟
در صورت مثبت بودن ، نظر شما درباره تراشه چیه؟
ممنون میشم جوابشو برام ایمیل کنید با تشکر


بلی دوست عزیزم. نظرم رو در بخش آموزش قبل از دبستان میتونی بخونی . در همین وبلاگ.
مامان فاطمه
16 مرداد 92 23:56
سلام دوس جونی لطفا زود به زود پست بزار ما رو منتظر میزاری خیلی ما هر روز و هر شب منتظر پست های شما هستیم.عزیزم راجع به نمایشگاه کودک و کودک و نوجوان گلستان اطلاع داری؟؟؟به نظرت چطوره؟؟میتونیم چیزی واسه وروجکامون پیدا کنیم؟؟؟؟


سلام عزیزم. گرفتار بودم. چشم بزودی حتما. نمیدونم بخدا. من نیمرم عموما. چون هیوا خیلی وسیله داره و نیمخوام فعلا چیزی براش بگیرم. نمایشگاه نرفتم تا حالا
بهناز مامان نازنین
17 مرداد 92 0:23
مرسیییی عزیزم من از اول هم برنامه ات و می خواستم یه دنیاااااااا لطف می کنی اگر برام بفرستی
مامان مهرتاش جان من پپا پیگ و از غنچه ها خریدم دورا رو از من و مامان باید بگم یه دنیا کیفیتشون فرق می کنه
منظورم کیفیت تصویر نیست چون تقریبا شبیه هم هستن
اما دورا کیفیت خود دی وی دی عالیه جلد و کلا کیفیت کار خیلی خوبه

اما پپا غنچه ها کیفیت صداشون متفاوته یکی صداش بلنده یه کارتونش کم:-!همون اول جلدش خراب شد روی دی وی دی ها عکس قسمت های مختلف پپارو نزده و بچه نمی تونه انتخاب کنه اما دورا روی هر دی وی دیش بر طبق اون موضوع عکسشم هست دوی وی دی پپا یکیش همون اول کار درحین بیرون آوردن از جلد غیر استانداردش ترک خورد و انداختمش دور

من پپا رو 20 خریدم دورا رو 40 ولی ای کاش واسه 10 تا 15 تومن ارزونتر نخریم که پشیمون می شیم



سحر جون کلا تهران خیلی گرونه واقعا واقعا وحشتناکه خدا بدادمون برسه

مرسی بهناز که فرق دو تا سایت رو گفتی. بیین واقعا وقتی اختلاف قیمت اینقدر زیاده حتما چیزی در میان هست. منهم همین نظر رو دارم. اییملت رو بده و سن دقیق نازنین و موادری رو که بلده برنامه رو بدم خدمتت دوست خوبممممممممممممم
فاطمه
17 مرداد 92 8:35
سلام ساحل عزیز میخواستم بدونم بهترین و سریعترین راه برای اینکه خودم زبان یاد بگیرم چیه؟


کلاس فشرده عزیزم. و استفاده از یک مجموعه عالی برای کار در منزل.
نیکو مامان محمد امیر
17 مرداد 92 13:00
سلااااااااااااااام سحر خانوم و دختر نازش
بوووووووووووووووس


سلاممممممممممممممم ممنون از تو مهربونم.
مامان مهرتاش کوچولو
17 مرداد 92 15:10
سحر جون عزیزم مرسی گلم
حتما همینطوره که میگی
هنوز که نرسیده و منتظرم
قرار بود سه چهار روزه برسه ولی هنوز خبری نیست
معلوم نیست کجا گیر کرده

رسید حتما خبرت می کنم
مطالب بخش آموزش زبان رو تا حدودی خوندم تصمیم گرفتم از این سی دی شروع کنم و فعلا تا 3 سالگی مهرتاش فقط روی بخش شنیداری تمرکز کنم یعنی فقط موسیقی ها رو بذارم براش و زیاد واسه یادگیری بهش فشار نیارم ... یادت که نرفته مهرتاش الان 14 ماهشه هنوزم صحبت نمی کنه
خوبه دیگه آره ؟
ممنون میشم اگه سی دی های دیگه ای در این زمینه هست بهم معرفی کنی
اگرم فعلا همین کافیه که هیچ
در هر صورت خوشحال میشم استاد راه دور مهرتاش ما هم باشی ...


خیلی هم عالی. بلی مهرتاش باید حتما بتونه فارسی صحبت کنه. قبل از اون اگر شروع کنی خیلی دیر حرف میزنه. فقط موسیقی گوش کنه. فکر میکنم تا یک ماه دیگه بسته من اماده میشه و میتونی راحت تر کار کنی عزیزم.
بهناز مامان نازنین
17 مرداد 92 17:16
سلام سحر جون واقعا از لطفت ممنونم
نازنین 4 سال و دو ماه داره سر کلاس با دوستانش فقط انگلیسی صحبت می کنه اما در حد خودشون و از مهر تا تیر ماه رنگین کمان رفته و جملات و می تونه بگه و در حد نیاز صحبت می کنه
نمی دونم بگم در چه سطحیه چون علمش وندارم رنگین کمانم لول بندی نداشت


ممنون عزیزم اییملت رو هم بده تا برات بفرستم برنامه رو
مامان مهرتاش کوچولو
22 مرداد 92 16:15
سحر جون سلام
عزیزم سی دی بیبی کلاسیک به دستم رسید
کیفیتش عالی بود
چقدرم آرامش بخش بود موزیکاش کلی خوشم اومد
خوب مهرتاش زیاد نگاه نمی کرد ... کلا اهل تلویزیون نیست این پسرکم خداروشکر
اما من گذاشتم پخش شه و به قول شما فقط بشنوه
یه پیام داده بودم قبلا ظاهرا نرسیده ...



چقدر عالی. گفتم که سی دی خیلی خوبیه. بذار کم کم باهاش ارتباط برقرار میکنه. نه پیامی ازت نداشتم. موفق باشی عزیزم.

مامان مهرتاش کوچولو
23 مرداد 92 1:35
سلام سحر جون نمی دونم پیام هام بدستت میرسه یا نه ...

عزیزم خسته نباشی ایشالا که کارات به خوبی پیش میره ...
سحر جون تا حدودی بخش آموزش زبان و خوندم از اونجایی که مهر تاش هنوز حرف نمیزنه یادت که نرفته تازه 14 ماهشه تصمیم دارم فعلا به توصیه شما فقط رو بخش شنیداری کار کنم
میشه راهنماییم کنی چه سی دی هایی براش تهیه کنم ؟ و چطوری شروع کنم ؟
مرسی عزیزم

سلام عزیزم. اگر بتونی صبر کنی تا یک ماه آینده کل بسته اماده میشه و نیازی به خرید چیزی نخواهی داشت.
مامان مهرتاش کوچولو
23 مرداد 92 21:18
سحر جون پس منتظر مجموعه زبانت هستیم عزیزم حسابی خسته نباشی ...
راستی اینجا یه مجموعه زبان گذاشتن که واسه مادر و فرزنده و اونجا بچه در حین بازی و همراه مادر زبان رو یاد می گیره
البته واسه مهرتاش که زوده
اما در آینده که مهرتاش حرف زدن رو یاد گرفت به نظرت خوبه تو این کلاسا شرکت کنیم
شهریش هم ماهی 80 تومن یه روز در میونه
البته فعلا ...

راستی یه چیز دیگه
سحر جون می خوام از کار در بیام بخاطر مهرتاش .... می ترسم عدم حضور من از ساعت 7 تا 3 بعد از ظهر براش مشکلاتی در پی داشته باشه ...
البته شاید با کمی مشکلات مالی مواجه بشم که البته قابل تحمله ...
نظر تو چیه ؟ به نظرت اینکارو بکنم؟
تا 1.5 سال هم اگه اداره موافقت کنه و عدم نیاز بزنه می تونم از بیمه بیکاری استفاده کنم و سابقه بیمه هم برام رد میشه بعدش مهرتاش دیگه 2.5 سالشه شاید بتونم دوباره برم سرکار ...
می خواستم نظر تورو هم بدونم
ممنون عزیزم ....


عزیزم. اگر صبر کنی مجموعه بیاد خودت کار کنی بهتره.
برای کار. خوب نظر شخصی من اینه. تا 2 سال کار نکردن و کنار کودک ماندن. بعدش ارام ارام جدا شدن. این بهترین کاره
مامان مهرتاش
29 مرداد 92 9:33
مرسی سحر جونم از اینکه نظرت و گفتی
حقیقت خواستم از کار در بیام منتها ازم خواستن بمونم و اگه خدا بخواد یه شرایط ویژه برام فراهم کنن که بتونم هم به مهرتاش برسم هم به کارم
خوب منم 10 سال سابقه دارم و احتمالا 7 تا 8 سال دیگه یعنی وقتی مهرتاش بره کلاس اول دوم بازنشسته میشم
خلاصه اینکه علیرغم اینکه تصمیم جدی داشتم به استعفا فعلا موندگار شدم و بهم قول مساعد دادن منتظرم ببینم شرایط ویژشون چیه ... توکل به خدا
بازم مرسی از راهنماییت ...

دختر قشنگم و ببوس

بهناز جون از شما هم ممنون که تفاوتا رو بهم گفتین با نظرت موافقم عزیزم منم اصلا پشیمون نیستم 15000 تومن اضافه تر دادم
مرسی دوستای گلم


هر کرا یمیکنی موفق باشی عزیزم. میدونم از پسش برمیای