هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

هیوای آسمانی من

کارهای روزانه

1392/3/18 16:03
نویسنده : ساحل
2,047 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزانم سلام.

 

امروز روز پر کاری داشتم. رفتم اداره ارشاد برای مجوز و چاپ کار. رفتم برای ثبت اثر. رفتم مدرسه هیوا. سر راه چند تا گلدان خریدم. گلهای تاج خروسی و چند مدل لش رنگی که برای تراس خیلی زیبا هستند. کارهای اداری خوب انجام شد. فکر میکنم تا پایان هفته اثر ثبت شود و کار مجوز انجام شود و هفته دیگر تهران باشم. :)

 

چند پست آموزشی دارم در راه. با تصویر و مطلب. وقت نکردم حتما براتون میذارم.

 

درباره کلاسها شماره تماس رو میذارم. نمیتونم تبلیغ کنم درباره کلاسها. قبلا گفتم خدمتتون. 09304302927  فقط با اس ام اس لطفا . کلاسها از مرداد ماه آغاز میشوند. 

 

 

بزودی وبلاگ را با اجازه تبلیغ همراه میکنم تا همه شما عزیزانم راحت باشید. خوب و سالم باشید.

پسندها (1)

نظرات (11)

سحر مامان آوا
18 خرداد 92 16:57
سلام
من امروز با شما و وبلاگ شما آشنا شدم
درباره پکیج زبان آموزی میخواستم بپرسم که به چه صورت یامکان ارسالش برای تهران هست و هزینه آن چقدر میشه
خیلی خوشحال شدم از اینکه با شما و دختر گلتون آشنا شدم
و امیدوارم که بتونم از همه تجربیاتتون استفاده کنم



سلام سحر عزیزم. از اشناییت خوشحالم. عزیزم بسته ها الان بصورت جزوه هست قیمت و نحوه ارسال رو در تاپیک نی نی سایت نوشتم. مطالب رو بخون کامل چون اینجا فعلا محدودیت تبلیغ دارم. هزینه برای همه جا همون 70 هزار تومان هست. اگر دوست داشتی برام ایمیل بزن تا بیشتر راهنماییت کنم.موفق باشی
Sara
18 خرداد 92 17:42
سحر عزيزم سلام
نگرانت شده بودم كه نكنه خداي نكرده مشكلي پيش امده باشه
خوشحالم كه خوبيد
جزوه رو خوندم عالي بود و بي نقص
فقط يادم رفته بود قلا به شما بگم كتابهايي كه به اسم انتشارات بنفشه معرفي كردين براي موسسه انتشارات قدياني است كه در واقع كتاب هاي كودك اين مجموعه به اسم كتابهاي بنفشه به چاپ مي رسه فقط گفتم شايد كسي نتونه پيداشون كنه اين كتابهاي خوب رو
باز هم ممنونم ار زحماتت
و يه خبرخوب از صبا كه از شعر baa baa black sheep و i am the music man خيلي خوشش اومده و هر دو رو نصفه مي خونه
براي من كه هنوز بسته شما رو كار نكردم اين يه موفقيت بزرگه
به اميد روزهاي بهتر

چقدر خوب سارا جانم. خیلی خوشحالم. با جانم رو ببوس. روی هر آهنگی که خوشش میاد بیشت رتمرکز کن و اصلا بهش نگو شعر رو بخونه و حفظ کنه میبینی که با چند بار گوش کردن خودش خوبخود اینکارو میکنه. بسته منهم دقیقا تقویت همین حافظه شنیداری هست. هر سوالی بود در خدمتم عزیزم.
مامان عبدالرحمن واویس
19 خرداد 92 16:40
ساحل جان سلام عزیزم
ممنون از پاسخهایی که درتاپیک دادی
عزیزم توی تاپیک هم نوشته بودم که اسم شعرهارونمیدونم ودرسیدی هم نوشته نشده چطوراسمشونوپیداکنم که متن شعروبگیرم

ممنون عزیزم


بذار ببینم میتونم برات پیدا کنم بارت میفرستم عزیزم.
مامان عبدالرحمن واویس
19 خرداد 92 16:43
ساحل جان موقعی که واسه عبدالرحمن سیدی سیم پلی کیدزو رومیذارم خودم کنارش میشینم بدون اینکه تکرارکنم حالانمیدونم حواسش به شعرهست یانه اما بدون اینکه منواون باهم حرفی بزنیم به اهنگ گوش میکنیم بنظرت میتونه اهنگویادبگیره؟؟؟/


اصلا لازم نیست آهنگ رو یاد بگیهر. بذار فقط گوش کنه. حتی اگر سرش به بازی گرمه. شما فقط بذار گوش کنه. همین. بعد به مرور میبینی باهاش میخونه.
مامان عبدالرحمن واویس
19 خرداد 92 21:58
ممنون عزیزم سخت منتظرم راستی ساحل جان یادم رفت بگم به شوق مجموعه شما وپیشرفت عبدالرحمن وشماهم کمتراز سوالاتم خسته بشی
فرامیرم واسه ثبت نام کلاس زبان امیدوارم بتونم موفق بشم


خیلی برات خوشحالم. موفق باشی عزیزم.
بهناز مامان نازنین
20 خرداد 92 13:44
سحر جون تبریک می گم واقعا درکت می کنم برای مجموعه خیلی زحمت کشیدی امیدوارم موفق بشی


ممنون بهناز عزیزم.
مریم مامان نورا
20 خرداد 92 18:28
سلام

ممنون از مجموعه خوبتون من مقداریشو خوندم اما هنوز دی وی دی رو ندیدم فقط یک عدد بود درسته؟

در ضمن منم مشکل مامان عبد الرحمن رو در مورد اسم آهنگها دارم لطفا من رو هم راهنمایی کنید
ممنون از زحماتتون


عزیزم منهم ممنونم از شما. میگردم اسم و تیتر آهنگهای سیمپلی کیدز رو پیدا مکینم براتون میذارم که از طریق سایتی که در مجموعه هست برای گرفتن متن شعرها بتونید براحتی پیداش کنید. بلی یک دی وی دی بود. متاسفانه دی وی دی آهنگها رو اداره پست برداشته. صحبت کردم میتونم دوباره بفرستم. لطف کن برو به تاپیکم در نی نی سایت و کلیات رو بخون عزیزم.
فروغ
20 خرداد 92 20:30
ما که جان به جان افرین تسلیم کردیم بس که انتظار کشیدیم )

سحر نازنینم بی صبرانه منتظر پکیجت هستم. میبوسمت دوست خوب من )


خدا نکنه فروغغغغغغغغغغغغغغغغ. عزیزم بزودی میفرستم
سحر(مامان سینا)
31 خرداد 92 18:41
سلام سحر جان الان یه سری رفتم به تایپیک بزنم مثل اینکه پاک شده نمیدونم گزارش زدن. خبری از تایپیکت نیست.


سلام عزیزم. نه دوست خوبم. خودم فعلا غیر فعالش کردم. هر سوالی داری همینجا بپرس. فعلا به دلایلی چون کار در حال انجام شدنه ترجیح میدم مسکوت بمونه. نگران نباش. کار درحال انجامه. سوالاتت رو همینجا بپرس عزیزم .
ستاره
8 تیر 92 19:27
ژسرم خيلي زود حرف زد...
خيلي باهوش و زرنگه
كمكم كن براش مادر خوبي باشم...
خواهش ميكنم...
كمي باهام حرف بزن...
خواهرم باش بزرگتر و مهربانتر...



ستاره عزیز. .... میخواستم بارت ایمیل بزنم. یا خصوصی پیام بذارم آدرسی نداشتم وبلاگ نداشتی...پس همینجا برات مینویسم. ...

اگر میخوای کمکت کنم باید بدونی من آدم رکی هستم. صادق هستم و راحت . پس قول بده از من نرنجی. همونطور که با خواهرم راحتم با تو هم راحتم دوست خوبم یکی از مهمترین مشکلاتت این هستش که خودت رو با دیگران مقایسه میکنی. تو یک زنی یک مادری و یک همسر فقط تویی و تویی و تو. تو ساحل نیستی آدمهایی که میبینی نیستی تو حتی پسرت پاره تنت نیستی. دیگران هرچه دارند و هستند و میکنند برای خودشان میکنند. زندگی و استاندارد و معیارهای خودشان را دارند. تو ستاره ای. یک مادر که دچار دیگر نگری شدی. شاید هم حق داشته باشی. اینقدر صحبتها از این طرف و آنطرف و کلی آموزش و روش و خوبیهای ظاری هست که گاهی آدم گول میخوره. این فاکتورهایی که برام نوشتی و گفتی از نظرت فاکتورهای آرامش داشتن و شاد بودنه خیلی تخیلیه. خیلی خوبه اما رویایی. تو کودوم آدمی رو میشناسی بتونه راحت بره باشگاه. پول درآهر و زندگی کنه. بدون غصه بشینه با همسرش چای بخوره. بچش درست و بدون مشکل بزرگ بشه؟ کی همه چیز زدگیش بجاس؟ کی همیهش تفریح داره با همسر و فرزندش؟امید؟ ستاره کی تو این دنیای بد همیشه امید داره. ؟آرامش داره برنامه داره برای همه چیز؟؟؟؟ روزهایی هست اینقدر سخت که نمیتونی بهش فکر کنی. تو شاید نوشته های من فرضی رو بخونی و بگی وای ببین چقدر دقیقه. چقدر ارومه. چقدر همسرش رو دوست داره؟چقدر همه چیزش سر جاشه. اما تو نمیدونی همین من در روزهایی لحظه هایی رو داشتم که کوه رو خم میکرد. و زندگی که لحظه به لحظش یک رمان غمناکه و سخت. امروز داشتم به هیوا میگفتم اگر من رو مادربزرگم من رو با اونهمه دیسیپلین و به تنهایی بزرگ نمیکرد اینهمه تحمل سختی رو نداشتم. ستاره ، روزهایی اینقدر درد دارم که نمیتونم حتی بخوابم!!! اینقدر غمگینم که با کوچکترین موسیقی اشکم در میاد. اما زندگی همینه. همین لحظه هایی که باید خودت رو جمع کنی. باید دنبال یک امید بگردی. و یک دلیل برای ادامه دادن. ستاره باید بگردی چون همه میگردن. همه اونهایی که میفهمن و فکر میکنن. خیلی از آدمهای اطراف تو قدرت فکر کردن نداردن. قدرت دیدن. اونها رو رها کن. اونها در خوشیهای تهی خودشون میمونن و میرن. من معتقدم باید غم رو حس کرد باید درد کشید باید گریه کرد باید روزهایی افرسرده بود. بقول نادر ابراهیمی " تنهایی و افسرده بودن و غم باعث تصفیه روح میشود" اگر اینهارو تجربه نکنی لذت یک لحظه کنار پسرت بودن خنیدن دیدن شادی همسرت برات عادی میشه نه لذت بخش. همسر من هرگز کمکم نرکده. هرگز با ما سفر نمیاد کم پیش میاد. مهمونی اصلا. پارک ابدا. اما من راضیم. چون ذاتش همینه. و من نمیخوام عوضش کنم. همینطور که هست دوستش داشتم و دارم. خودت باش ستاره. خودت بمون. خودت رو فقط با خودت بسنج. افسرده باش اما زود دلیلی پیدا کن و بهترنی دلیل برا یمن یکی دیدن روی ماه هیواست. اینکه روزی بزرگ میشه و باید هر آنچه دارم بهش یاد بدم. اول از همه انسان بودن رو. باز هم برام بنویس. خوب باش.
مامی سام منصوری
24 تیر 92 6:28
واقعا دل پر از مهری داری دوست عزیز...اینکه اینهمه زمان گذاشتی و "ستاره" رو راهنمایی کردی ستودنی ست بهت افتخار میکنم


عزیزم اینقدر خجالتم نده من از این انیمیشنها بلد نیستم بذارم ندارم اما یعالمه میبوسمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت . دوست خوبم. ممنونممممممممممممممممممممم