هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

هیوای آسمانی من

عبور نور

1390/5/25 16:52
نویسنده : ساحل
1,998 بازدید
اشتراک گذاری

یک روز تابستانی از خواب بلند شدیم و هیوای من مشغول باز با عروسک جدیدش شد....

زمانهایی هست بسیار زیاد که فکر میکنم چطور اون دختر زیبا و کوچک شد 105 سانتیمتر ...چطور حرف زد...چطور منو به چالش میکشه...چطور سوالهایی میپرسه میمونم چی بگم..یا جوابهایی مسخ کننده...وقتی چهار دست و پا میرفت...وقتی فقط نگام میکرد با اون نگاه مهربون و پر حرف....روزها زود میگذرند.

گاهی وقتا اونقدر بزرگی که خودمو کوچیک حس میکنم. و آنقدر مهربان که معنای مهر رو فراموش میکنم. نمیدانم هیوای من نمیدانم میدانی چقدر دوستت دارم.....دیروز گفتم بگذار در موهایت غرق شوم...خندید و گفتی مگر من دریا هستم؟؟؟گفتم دریا پیش موهای تو نهری باریک بیش نیست. از آن روز صدایم میکنی و میگویی بیا در من غرق شو. تنها جایی که غرق میشوم و اروزی نجات یافتن ندارم. میخواهم مادر را ببخشی برای هر انچه برایت نمیکند...برای خشمهای گاه گاهش..برای خستگیهایش..برای حرفهای زیادش....من ...هیوا.....هیوای افتابی من....فقط و فقط در ارزوی دیدن آینده روشن تو نفس میکشم...اگر جوانم برای توست و اگر پیر شدم با دیدن تو جوان خواهم شدم. تو تنها و تنها دختر مادری....که از پوست تنم برایت سایبان خواهم ساخت و از موهایم طنابی برای تاب خوردنت و دستهایم برای نگاه داشتنت...عشق عشق تجسم نفسهای توست در نیمه شبهای تاریک و خاموش. امید دیدن چشمهای توست در صبحگاهانی که دلم گرفته و روحم افسرده است. برای تو مینویسم میخوانم و زندگی میکنم...ماه روشن من..دوستت دارم...دوستت دارم عزیز دل مادر. یگانه دختر من. هیوای زندگی من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

اسی
26 مرداد 90 20:44
عزییزم چقدر نازه هیوا!

پستتو که خوندم با خودم گفتم اینه مهر مادری!

این جور پست ها شوق مادر شدن رو در من به وجود میاره


مرسی اسی جان. امیدوارم زود زود مامان شی . ممنون از لطفت .
نسیم مامان پانیذ
27 مرداد 90 15:14
سلام
خیلی نازه هیوا خدا حفظش کنه .خیلی دوست داشتم عکسشو ببینم .


سلام نسیم جان. ممنون عزیزم. برای شما عکسشو گذاشتم. تو فیس بوک هم زیاده که....شده البوم هیوا
پانی
28 مرداد 90 2:00
نازنینم ،جانم خیلی نازه این دخمله خانم با این موهای خوشگلش. تصورش میکنم تو لباس باله و دلم ضعف میره . خدا به داده دله شما برسه با این فرشته ناز. واقعا دله دریایی میخواد مراقبت و توجه به این مخلوق دانای خدا.

سحر جون من اومدم فیس بوک و ادت کردم ولی نمیشد برات پیغام بزارم . به اسم پانته آ ممتحن، منتظر پیامت هستم.

چشمها و موهای زیبای هیوای آفتابیتو ببوس.


سلام پانی عزیزم. همین امروز ادت رو کانفرم کردم. میتونی بیای صفحرو ببینی و مسیج هم بذاری دوستم. ممنون از لطفت. خیلی لطف داری واقعا.واقعا بزرگ کردن یه بچه خیلی سخته بخصوص دخترها...اونهم از نوع حساسش. )منتظر دیدنت هستم.
بهناز مامان نازنین
30 مرداد 90 2:36
عاشقشم دختر زیبا رو
سودابه
8 شهریور 90 0:36
با آرزوی سلامتی و شادی و دل خوش برای تو دوست خوبم و خانواده مهربونت ،کمی پیش تر عید فطر رو تبریک میگم و براتون بهترینها رو آرزو میکنم.
هیوای گلم رو ببوس.


ممنونم سودی عزیزم. منم برات بهترینهارو آرزو میکنم دوست خوبم. میبوسمت.
مونایی
19 بهمن 91 2:22
مسخ می کنه من و این دست نوشته ها ...


ممنون دوست خوبم. شرمندم میکنی با اینهمهمهربانیت .