هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

هیوای آسمانی من

بدون عنوان

1390/5/2 12:11
نویسنده : ساحل
1,051 بازدید
اشتراک گذاری

سه شنبه بود که رفتم بیمارستان برای عمل لاپروسکپی دختر خوشگلم. اونقدر درد داشتم که حاضر بودم بدون بیهوشی راحتم کنن. سنگ کیسه صفرا داشتم و خیلی اذیت بودم. باهات خداحافظی کردم عمه و خاله اومدن پیشت برنامه روزانتو دادم بهشون و رفتیم بیمارستان مثلا خصوصی دنا. به هوش که اومدم داشتم میمردم...حالت تهوع شدید داشتم قبلش هم سرمای شدید خورده بودم سرفه میکردم و نا نداشتم چشمامو باز کنم نفهمیدم چطوری آوردنم به اتاق. شب هم حالم بهم میخورد و خیلی وضع بدی بود. باهات حرف زدم و صدات بهم آرامش داد. همون شب از تخت اومدم پایین خودم...فکر کن پرستار نیومد کمکم..به کمک زندایی اودم پایین. فرداش هم با وجود درد همش راه رفتم تا زود مرخصم کنن..بیمارستان نبود که سلاخی بود هزار تا بیماری میگرفت آدم...نمیشد نفس کشید...دستشوییش که محشر کبرا بود....همه دادشون دراومده بود...غذا هم بهمون ندادن..وقتی مرخص شدیم دکتر هم نیومد راند کنه زنگ زد گفت برن..مثلا دکتر ملک حسینی بهترین جراح کبد بود!!!!!!خلاصه اومدم خونه و نمیتونستم بغلت کنم..دو روز گذشت و بهتر شدم تا بغلت کردم بوی تنت بهم آرامش داد صدات و حرفهای زیبات بهم میگفتی بهتری دیگه درد نداری؟؟مگه میشه با وجود تو درد داشت ..همش فکر میکردم وقتی تو به دنیا اومدی با اونهمه بخیه اصلا درد نداشتم تو اتاق ریکاوری چشمهام باز باز بود فقط منتظر بودم منو ببرن بیرون ببینمت..چقدر حالم خوب بود اما اینبار نه...مادر شدن به آدم انرژی میده انگیزه یه حسی که باورمردنی و ملموس نیست و همون یکباره که هر دردی برات لذت بخشه چون مادر شدی. الان خیلی خوبم. تو هم یبوست شدید داشتی..دکتر گفت بخاطر استرس دوری از من بوده بمیرم که دیشب چقدر درد کشیدی تا رفتی دستشویی عزیزم...امیدوارم آخرین بار باشه...بهت قول میدم دیگه مراقب باشم بیمار نشم و ازت دور نمونم..فکر میکنم 2 هفته دیگه میریم تهران پیش خاله ها و حسابی حال و هوات عوض میشه دختر بزرگ و خانومم. تو بزرگترین امید منی زیباترین شعر زندگیم عزیزترین موجودیتی که دارم برات هر کاری میکنم دخترم از داشتنت به خود میبالم از اینکه اینقدر بزرگ و فهمیده ای. از خدا بخاطر داشتنت ممنونم. عزیزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

haleh & termeh
3 مرداد 90 11:50
خدارا شکر که سلامت هستید



ممنون از شما.
بهناز مامان نازنین
5 مرداد 90 3:33
آخی چقدر بد حالا خدا رو شکر بهتر شدی ......واقعاچه بیمارستان مزخرفی به نظر من شکایت کن


مرسی بهناز جان شکایت کردم اگه رسیدگی بشه.
فرح
18 مرداد 90 9:59
ببخش من نمی دونستم والا حتماً ملاقاتت میومدم دوست عزیز. انشالله همیشه سالم و سلامت کنار فرزندت باشی و لذت لحظاتتونو ببرین.
نگار
30 مرداد 90 17:29
الان اومدین دیگه ولی من همش سر کارم هییوای هنرمندمون دیشب کللی رنگ‌بازی کرد و یه نقاشی خوشگل کشید، فک کنم خیلی بهش خوش گذشت، عاشق نقاشیه


خیلی خوش کذشت. مرسی. خاله مهربون زیبا.
منیژه
28 آذر 90 20:36
سلام ساحل جون، خدارا شکر که خوب شدی. من هم دو تا بچه دارم. هردوشونو دوست دارم. اما توی کبدم تومور پیدا شده. می گن دکتر ملک حسینی بهترین جراح کبده و می خواد عملم کنه اون هم تو شیراز. می ترسم خودمو دست دکترا بسپارم. می ترسم دیگه چشم باز نکنم و بچه هامو نبینم. شما که دکترتون ملک حسینی بوده پیشنهادتون چیه؟


منیژه عزیزم. خیلی ناراحت شدم از ناراحتیت. کاملا درکت میکنم.تومور کبد تا پیش از عمل و نمونه برداری مشخص نیست از چه نوعی هست که بخوای از الان نگران باشی و خودتو اذیت کنی.پس اصلا منفی فکر نکن و با خوبی و امید برای عمل زودتر اقدام کن.منهم پیش از عمل همین فکرو داشتم...نمیدونستم مشکلم چیه و نمیدونستم نمونه برداریم چه نتیجه ای میده...دکتر ملک حسینی اخلاقا خوب نیست بدخلق و یکمی هم بی ادبه ..باور کن. اما در کارش تکه...بهترین متخصص پیوند کبد در جنوب کشوره و کار و تخصصش بی حرفه. پس با اتکا به خدا و امید و اطمینان از انتخاب دکتر ملک حسینی بیا شیراز و هر چه زودتر عمل کن. عملت راحته و دکتر بسیار تواناست. از دکترت نامه بیار و عکسهاتو حتما بیار. به مطب تلفن کن حتما و به منشیش بگو معرفی شدی و ازش وقت بگیر. 09173169411 شماره من هست. میتونی برام اس ام اس بزنی و شماره و آدرس دکترو بهت بدم و حتی برم و برات وقت بگیرم تارف ندارم و جدی میگم. اگر میخوای نامه دکترتو برام ایمیل کن میرم و برات وقت میگیرم چون خیلی بد وقت میده. البته کیس تو رو زود جواب میده اما 1 هفته ی تایم بذار برا وقت گرفتن. حتما منتظرت هستم. حتما خبر بده و بیا و بگو برات وقت بگیرم. اصلا نگران نباش و خواستی بیای بهم خبر بده اینجا غریب نمونی عزیزم. منزل ما به بیمارستانی که عمل میکنی خیلی نزدیکه رو کمک همه جوره حساب کن. منتظر دریافت اس ام است هستم.
شیرازی...
25 دی 90 16:56
سلام.
چرا این همه تهمت و بدگویی و دروغ!!!!!
دکتر ملک حسینی پدر پیوند کبد ایران و خاورمیانه.... موسس بخش پیوند اعضای شیراز.. هزاران طرح عمرانی و خیریه....
در کارش جدیه و ملت میگن بداخلاقه....
در زمره ی بهترین جراحان پیوند دنیاست....
کلی به ایران خدمت کرده.... پس خواهشا بدگویی و.... نکنید. به خدا باید قدر این آدما رو بدونیم....
این همه پیوند عضو و حیات دوباره دادن به هموطنامونو نادیده میگیریم....
2 ماه پیش اون 2قلوهای به هم چسبیده که تو ماه عسل هم آوردنشون رو از هم جدا کردن....
الان دارن بزرگترین مرکز پیوند اعضای خاورمیانه رو تو شیراز میسازن....
و..........
سپاسگزارم
سلام. نخست شما از کجا میدونید من طبق چه استنادی حرف زدم که خودتون منو متهم به دروغ و بدگویی میکنید؟؟؟؟دوم کسایی که منو میشناسن میدونن نه اهل دروغم نه بدذگویی نه تهمت. الان شما هستید که تهمت بدگویی و دروغ زدید به من. سوم اینکه تمام این القاب و اعمال خیر درست. اینها چه ربطی به اخلاقیات داره؟ مگر هر کسی کار انسان دوستانه میکنه خوش اخلاقه؟ یا مگه دکتر جماعت اهل فحش و الفاظ بد نیست؟ ایشون دکتر توانایی ستند گفتم در پستم هم اما زبان رکیکی دارند خشن هستند..زیاد به بیمارها سر نمیزنن چون سسرشون شلوغه و تمام پرسو نلی که باهاشون کار میکنن اینهارو خوب میدونن. بیمارستان دنا در شیراز همه بخش جراحی ایشون رو میشناسند...برخوردشون خوبه اما یهویی حرف بدی هم میزنن. اشکالی هم نداره. خیر بودن هم خیر بودن هم هنر جدید نیست. شما عادت کنید بدون شنیدن حرفهای طرف مقابل بدون خواستن دلیل عیتی دیگران رو متهم به دروغ نکنید. دوست داشتید بگم در برخورد اول به من چه شوخی کردند البته برخورد اول ...که من گفتم کمی لفظ بدی دارند. اینکه کسی در کل جنوب کشور نامبر یکه بله درسته من هم گفتم هستند اما دلیل نمیشه بسیار خوش اخلاق یا خوش زبان باشند. اینقدر این الفاظ و لقبهارو برای خودتون بزرگ نکنید...بت سازی نکنید. ایارن ما با همین قضاوتهای عجولانه شما بر باد رفته. حتما من رفتاری دیدم که حرفی میزنم. فحش خواهر مادر دادن در شخصیت این دکتر والا مقام نیست. البته به زعم شما. اما ایشون اینطور ادمی هستند..فحش میدن..عادت دارن..عیبی هم نداره. بنده دروغ نگفتم شما اطلاعات ندارید. منهم سپاسگزارم.
منیژه
28 دی 90 9:28
سلام ساحل جان. شرمنده که تا شیراز اومدم اما فرصت نشد شما ودختر نازتون را ببینم. یعنی این دکترها فرصت ندادن. از صبح تا شب بین مطب و بیمارستان ها و مراکز مختلف تصویربرداری پزشکی سرگردان بودم. اما خدا را شکر که با کمک شما توانستم دکتر ملک حسینی را ببینم و خیالم از بابت جراحی نشدن راحت بشه. ازت خیلی خیلی ممنونم. ان شاءالله بتوانم در لحظات خوشی زندگیت جبران کنم. روی گل دخترت را ببوس. هروقت تهران اومدی زنگی هم به من بزن. خوشحال می شم ببینمت. قربونت. منیژه

http://manijeh-jangholi.blogfa.com/[
منیژه عزیزم. همین که اومدی و دکتر رو دید و نتیجه گرفتی و خیالت راحت شد برام خیلی مهم و خوبه. خیلی برات خوشحالم. حتما بهت سر میزنم. باز هم کاری داشتی بگو عزیزم. امیدوارم سالهای سال کنار همسر و بچه های نازت بخوبی و سلامت و خوشی بسر کنی.
منیژه
24 فروردین 91 18:37
سلام دوست عزیز. سال نو مبارک. هم برشما و هم خانواده محترم.
ممنون از اینکه لینکم کردید. اما ظاهراً آدرس لینک را اشتباه وارد کردید. می توانید با نام جادوی قلم هم لینک کنید. سپاسگزارم
در این سال جدید برایتان آرزوی بهروزی و پیروزی و سلامتی دارم


سلام دوست عزیزم. ممنونم از لطفت. اگر ممکنه ادرس کامل وب لاگت رو برام بذار. ممنونم. برات اروزی روزهایی خوش و تنی سالم و روحی شاداب رو دارم.
مامان نورا
9 شهریور 92 9:59
سلام عزیزم وبلاگ خیلی جالبی دارین از پرسش و پاسخ باهاتون آشنا شدم و با افتخار لینکتون میکنم خسته نباشین گل دخترتونو میبوسم


ممنون عزیزم. منهم خوشحالم. با افتخار عزیزم