هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

هیوای آسمانی من

نقاشی هیوا..

1392/1/27 16:26
نویسنده : ساحل
3,158 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.

 آدرس زیر مربوط به سات مهد هیواست. نقاشیهاش رو روی سایت گذاشتن میذارم تا بزرگ شدی ببینی دخترکم..

 

http://javanehapreschool.com/

 

 

و از امروز یک بخش رو اختصاص میدم به نقاشیهای هیوا....:))

جان مادر که باغی پر از گل و عطر درش موج میزنه..گرمای وجودم...که بسیار بزرگ شده :)

عزیز دلم

در این نقاشی هیوا یک مزرعه گل با گونه های مختلف گل از جمله گل زنبق وحشی گل نیلوف رو گل داوودی را کشیده است و یک ملخ و پروانه و آب پاشی که در حال گل دادن به گل ها است و خورشید این کار را انجام میدهد :)

نقاشی

این خود هیوا خانوم ماست :)عزیز دردانه مادر.

نقاشی

پاکتی که هیوا در آن نامه ای گذاشته برای مربی خوبش.

نقاشیپ

هیوا پدرش را کشیده است :)))) موهای پدرش بلنده با ریش البته :))) 

این نقاشی مربوط به یکی از انیمیشنهایی هست که دیدیم. بعد از دیدن صحنه زیبایی را که مربوط به باغ آب نبات بود نقاشی کردیم :)

و این مهد کودک هیواست....

بزودی پست تفریحی درباره باغ ارم خواهم گذاشت . خوب باشید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

زهره
27 فروردین 92 19:57
هوش هیوا رو نمیشه انکار کرد. نقاشیها رو خیلی خوب کشیده.


ممنون زهره عزیز . اگر بودی حتما یدونه برات میکشید عزیزم )
مامان آرتینا
27 فروردین 92 21:01
آفرین دخملی باهوش


مامان عبدالرحمن واویس
28 فروردین 92 6:55
افرین هیواجونم انشاالله درتمام مراحل زندگیت موفق وپیروزباشی


ممنونمممممممممممممممم
مریم
28 فروردین 92 19:09
سلام ساحل عزیز امیدوارم سال جدید رابا موفقیت و شادی اغاز کرده باشی دختر من 16ماهه است وجایی که زندگی می کنیم تنها هستیم بدور از خانوادههامونومشکلی که باهاش دارم از همه خجالت میکشه ومی ترسه حتی وقتی از فامیل برای دیدن میان فقط گریه میکنه وبغل من وپدرشه واز امدنشون پشیمان میشوند برای همین میخواهیم بیشتر توجمع باشه ببریمش مهد با بچه ها باشه البته باخودم روزی 1ت2ساعتبه به نظرتون این کاردرستیهاگر نیست راهنماییم کنیدکه چکار کنم وهمچنان منتظر کتاب مونتسوری ومجموعه تون هستم واز همه لطف ومهربونیهاتون سپاسگذارم هیوای گلی راببوس


سلام دوست خوبم. امیدوارم خوب باشی....ببین دختر 16 ماهه تازه داره دنیای اطرافش رو میشناسه درک خوبی از تو و پدرش پیدا کرده و سن غریبی کردنش هم فرا رسیده پس کاملا طبیعی هست که گرهی کنه و در این سن ما چیزی به نام خجالت نداریم فقط غریبی میکنه . کتاب " کلیدهای رفتاری برخورد با کودک 1 ساله رو بخون " و کتاب های درباره کودکان زیر 1 سال. و حتما از الان یک مشاور رو برای همیهش انتخاب کن که بتونی راحت باهاش تماس بگیری عزیزم. باید به مهمانها بگی که بجه ها در یان سن همینطور هستن. و اصلا دخترکت رو به مهد نبر مهد برای بچ ههای بالای 3 سال هست . اما پارک خوبهخ میتتونی ببریش اما خودت کنارش باشو تنهاش نذار عزیزم. باز هم کاری بود من درخدمتم.
مامان عبدالرحمن واویس
30 فروردین 92 18:34
سلام ساحل جون میشه بهم بگی برای اینکه باعبدالرحمن ریاضیات کارکنم ازکجاوچه وسایلی استفاده کنم
ممنون عزیزم


سلام عزیزم. کتابهای گلدونه رو بگیر و بعد گاج. مربوط به اموزش ریاضیات. البته مونتسور یهم کار زیاد داره منتظر کتابم باش عزیزم.
مریم
31 فروردین 92 0:36
ممنون عزیزم از این همه محبتی که نسبت به من داشتی ومنو از بلاتکلیفی در اوردی سپاسگذارم


وظیفه بود دوست خوبم.
مهرداد
2 اردیبهشت 92 8:16
سلام عزیزم من سایت تازه راه انداری کردم تونستم تو 1 ماه رتبه الکسا به 1.000 ایران برسونم پیج رینگ 1 دارم خوشهال میشم با شما تبادل لینک کنم اگه موافق هستین ... لینک : http://www.dlprog.ir متن لینک : سایت تفریحی و دانلود ایرانیان منتظر شما هستم مرسی از سایت عالی شما .
نیتا
2 خرداد 93 9:50
افرین هیوا جون
ساحل
پاسخ