هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

هیوای آسمانی من

خواب هیوا

1392/1/13 22:55
نویسنده : ساحل
1,509 بازدید
اشتراک گذاری

در ادامه خواب هیوا....نکات مهمی دریافتم. :))

 

یک اینکه بارو نمیکردم روزی برسد که هیوا بدون حضور من بخواب برود. اما رفت .

 

هفته دوم وقتی کتاب خواندم بیرون اومدم بعد از یک ساعت بازی و خواندن کتاب خوابید. رفتم دیدم 5 تا

کتاب کنار تختش هست خونده و خوابیده . 

 

شب بعد نیم ساعت طول کشید تا خوابید.

 

شب قبل خیلی زودتر خوابید در اتاق باز و چراغ هم روشن بود البته....

 

شب اول چند بار بیدار شد اما به مرور اصلا بیدار نمیشه . من وقتی بخوام بخوابم میرم همونجا البته اما

قرار هست به مرور دیگه در اتاق خودمون بخوابم. خب این پروسه از ابتدای عید شروع شد تا هفته دیگه

بتونه به موقع بخوابه و بیدار بشه برای مهد. موضوعی بود بارم لا ینحل که حل شد. امیدوارم بره دوستان

دیگر هم سودمند باشه.

این مساله برای من خیلی سخت بود بدون کمک هیچ کتاب و روانشناسی حلش کردم. خودم با کمک

هیوا. میخوام بگم همیشه نباید به کتاب و روانشناس تکیه کرد. مادر با کمک بچه میتونن خیلی مسائل رو

حل کنن. ما روی یک کاغذ شرایط رو نوشتیم و طبق همون رفتار کردیم. برای تنها خوابیدن بعد از یک هفته

قرار بود هیوا یک فلش مموری هدیه بگیره که گرفت. این هدایا کمتر و کمتر میشه . امیدوارم روزی برسه

که اینجا بنویسم هیوا امشب کاملا تنها خوابید :))))

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مصی
13 فروردین 92 23:40
موفقیت از آن شماست.
منم فعلا توی اتاق پسرم میخوابم و قرار بود کم کم ازش جدا شم ولی متاسفانه بچم چند روزه مریض شده و تصمیم گرفتم این پروژه رو تا بهبودی کامل به تعویق بندازم.


امیدوارم بزودی سرحال بشه گلت و بتونی شروع کنی عزیزم.