هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

هیوای آسمانی من

حاجی فیروز در مهد کودک

1391/12/8 14:54
نویسنده : ساحل
2,245 بازدید
اشتراک گذاری

سلام :)

 

این روزها خونه ما بوی عید میاد. خدایی من از عید و بهار خوشم نمیاد . اما هیوا علاقمندم کرده. هر روز

از بهار و شعرها و مراسم جشنش میگه و مشتاق دیدار نوروز هست. هفته آینده سه شنبه مراسم

جشن نوروز هست و حتما عکس میذارم از این مراسم زیبا در جوانه ها :)  . در سایت بودم دیدم امروز

حاجی فیروز رفته به کلاسهای بچه ها و چقدر بهشون خوش گذشته. عکس رو میذارم و قبلا اعلام

میکنم عکس از سایت مهد کودک جوانه ها گرفته شده است.

حاجی فیروز

و کار بسیار خوب و جالبی که هر سال این مهد انجام میده همکاری والدین برای درست کردن کاردستی

در ایام قبل از بهار هست. بعد این کاردستیها رو در غرفه های مخصوصی روز جشن برای فروش و اهدای

 پول حاصله به بهزیستی ارائه میدن. اون کارت سبزه رو که قبلا گذاشته بودم مربوط به همین مراسم

هست. من هم خودم کشته همکاریم هم هیوا این کار رو دوست داره. لطف کردند این عکس رو هم

گذاشتند که براتون میذارم. ممنون از مهد خوب هیوا :

تصویر گیسهای بافته شده سمت چپ هیوای ماست :)) خب بزودی برمیگردم با کارها کتابها و برنامه های تازه . موفق باشید . ما که حسابی مشغول تکانیدن

خانه ایم. :))) و چقدر وجود هیوا کمک کننده هست چقدرررررررررررررررررررر ازت ممنونم دخترک همکارم .

پسندها (1)

نظرات (3)

هیراد و عمه لیلاش
8 اسفند 91 18:53
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده ، لطفا به وبلاگش بیائید و کمکش کنیدآرزومند آرزوهای شما
مامان طلا
10 اسفند 91 2:02
ساحل جونم دقت هیوا رو از حالت گردنش می توونم ببینم پاینده باشید


مرسی عزیزم چه نکته جالبی رو دیدی
بهناز مامان نازنین
10 اسفند 91 2:10
آخی چه زیبا


مرسییییییییییی