هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

هیوای آسمانی من

غذای خوشمزه

1391/11/4 17:04
نویسنده : ساحل
2,801 بازدید
اشتراک گذاری

بفرمایید شام :)))

 

خوراک میگو با سبزیجات :

برای بچه های بالای 2 سال. بد غذا و بچه هایی که خوب غذا نمیخورند این غذا میتونه جالب ، خوشرنگ و لذیذ باشه.

 

غذا

و طرز تهیه. میگو های صورتی را خریدیم. پاک کرده البته :)) در آب با مقداری نمک جوشاندیم تا بوی بدش از بین بره. بعد سبزیجات شمال کدو ، کلم بروکلی ، هویج ، سیب زمینی ، خیار بله خیار :) و گل کلم را شستیم. میگو را با پیاز تفت دادیم کمی رب زدیم بعد همه را باهم در تابه جادویی چیدیم با نمک و فلفل و کمی دارچین پختیم. به مدت نیم ساعت . و وجود این سبزیجات انهم وقتی کمی برشته شوند خیلی خیلی لذت بخش است.

نوش جان دخترم

غذا

و نوش جان همگی عزیزانم.

اینهم یک پست خوشمزه. فکر نکنید من خیلی آشپزم ها...من از آشپزی و آشپزخانه متنفرم اما باید با عشق هم غذا پخت. :)))

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نوژاجونی
4 بهمن 91 19:53
سلام مامانی با سلیقه وبا حوصله خیلی وقته جز خواننده های خاموشه وبلاگت هستم از کار کردنت با هیوا جون خیلی خوشم میاد مخصوصا پیگیر نوشته هات در مورد مونتسوری هستم عزیزم دلم میخواد تبادل لینک داشته باشیم پس با اجازه لینکتون میکنم


سلام عزیزم. ممنون از مهربونیت. خوشحال میشم دوست خوبم. حتما مطالب مونتسوری رو بیشتر میکنم عزیزم.
مصی
4 بهمن 91 21:59
باباااااااااا آشپزباشی. همین الان شام خوردم ولی دلم خواست. نوش جانتان


مرسیییییییی )) جاتون خالی عزیزم.