هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

هیوای آسمانی من

کار گروهی

1391/10/20 11:12
نویسنده : ساحل
1,853 بازدید
اشتراک گذاری

شب بود و کمی قبل از خواب. هویا دایره المعارف خردسالان را آورد که با هم نگاهی به ان باندازیم...و انداختیم.

ورق زدیم تا جایی از کتاب را هیوایم نگه دارد بر حسب علاقه و نگه داشت... 

" مامان چه درخت خنده داریه " 

گ

گفتم این درخت خانوادگی هست و براش خوندم و توضیح دادم....رفت در اتاقش و با دفتر برگشت.

" میخوای درخت خونوادگی خودمون رو نقاشی کنیم هیوا؟

" اره " 

و کردیم...:))))

 

 

خب تعامل بین تصویر و واقعیت برای بچه ها در این بسیار سودمند است. و جود یک درخت خانوادگی در تصویر تا وقتی که درباره خود او انجام میشود بسیار متفاوت است.

 

 

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان مهرسا
20 دی 91 16:23
سلام سحر جون هيواي عزيز خيلي خوشگل شده بود در جشن تولدش لباسش بسيار زيبا بود.مرسي از اينكه اين كتابها رو معرفي كردي .عزيزم من هم ميتونم اين بازيهاي كار گروهي رو با مهرسا (23 ماهه) انجام بدم ديروز كه كتابفروشي رفته بوديم يك كتابي به اين نام (بازی کن و بیاموز (کتاب کار مربی و کودک) )نویسنده/مترجم: جنیس ون کلیو/رضوان خرمیان
این کتاب جزوی از مجموعه کتاب‌های «طرح‌های علمی و فعالیت‌های آسان برای بچه‌ها» است که به‌نوعی، کتاب کار مربی و کودک به شمار می‌رود. ديدم ،به نظرت اين فعاليتها رو باهاش كار كنم يا كتابي در اين زمينه در سطحي پايين تر پيشنهد ميكنيد اگر معرفي هم كني كتاب رو ممنونت ميشم.


عزیمز کتاب خوبهی. حتما استفاده کن. کتابهای جدید رو این هفته میذارم براتون.
مامان مهرسا
20 دی 91 16:25
اين يك توضيحي درباره اين كتابه آزمایش‌هایی که در این کتاب به بچه‌ها آموزش داده می‌شود، به کودکان دید وسیعی برای یادگیری مطالب علمی در تمام زندگی‌شان می‌دهد. «بازی کن و بیاموز» شامل ۵۰ آزمایش آسان است که به چهار بخش تقسیم می‌شود: فیزیک و سوال‌هایی که بچه‌ها در این بخش دارند، طبیعت و مطالبی که بچه‌ها باید از آن یاد بگیرند، حشرات و سوال‌هایی که این موجودات در ذهن بچه‌ها ایجاد می‌کنند، بدن انسان و سوال‌هایی که بچه‌ها درباره بدن خودشان پیدا می‌کنند.
زینب
20 دی 91 22:11