هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

هیوای آسمانی من

تولد 91 عکس

1391/10/20 10:49
نویسنده : ساحل
2,310 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. اینهم عکسهای تولد. ...عکسهای دیگری هم هست که باید ادیت شودند. 

 

تولد

تولد

 

کیک تولد هیوا پیگلت بود..کارتش رو هم قبلا گذاشتم. خوشبختارنه تولد با جمعیت کم بود و خیلی خوب بود. فقط سه تا از دوستاش بودند و بهش خیلی خوش گذشت...البته قبلا من اسبابا بازیهای اضافی رو جمع کردم که اتاق کلا داغون نشه :))))این لباش خوشگل هم هدیه خاله مهربونش هست . با بقیه کیک هم که خیلی زیاد بود کاری کردیم که امیدوارم همینطور ادامه پیدا کنه. :))

خوب و خوش باشید. 

پسندها (1)

نظرات (7)

گلبرگ
20 دی 91 11:27
من اتفاقی وبلاگتون رو دیدم
چه دختر نازی دارید خدا حفظش کنه
اسمش هم خیلی ناز و قشنگه مثل خودش
من دختر بچه های تو این سن رو خیلی دوست دارن
خیلی خانم و لیدی میشن


ممنون. خوشحالم از اشناییت.
بهناز مامان نازنین
20 دی 91 15:03
وای وای چه دخمل نازی
هیوا جون تولدت مبارک
سحر جون خیلی زیبا بود ممنون
جای منو نازی خالی


مرسیییییییییییییی بهنازم
مصی
20 دی 91 22:02
نازی ،چه تولد جمع و جور و دوستانه ای


ممنون
مامان سارا...(دردونه جون)
21 دی 91 14:17
هزار ماشالله چه خوشگل شده با این تاج و لباس خوشگلش
تبریک مجدد هیوا جون انشالله همیشه این لبخند زیبا رو روی صورت ماهت ببینیم


ممنون عزیزم. )
نیلو
24 دی 91 9:11
خدا این فرشته کوچولو را واستون حفظ کنه


متشکرمممممممممممممممم
مامان فاطمه
23 فروردین 93 15:05
سلام مامان هیوا خدا دخترت رو برات حفظ کنه با پدر و مادر . من هر سال از همین وقتا دنبال ایده میگردم برای تولد دخترم مائده که الان وب شما رو دیدم . به وب من هم سر بزنید و نظر بزارید .
ساحل
پاسخ
چشم عزیز خوب.
مامان آندیا
3 تیر 93 17:12
چقد زیبایی تو این عکس ها عزیزم ایشالا تولد 120 سالگیت. نوه هات ریته باشند دورو برت هیچی هم کیک نرسه بهت همش رو نوه هات بولن دخملی