هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

هیوای آسمانی من

یک متن زیبا

1391/9/6 19:34
نویسنده : ساحل
1,643 بازدید
اشتراک گذاری


اگر تو ثروتمند باشی، سرما یک نوع تفریح می شود تا پالتو پوست بخری، خودت را گرم کنی و به اسکی بروی، اگر فقیر باشی، برعکس، سرما بدبختی می شود و آن وقت یاد می گیری که حتی از زیبایی یک منظره زیر برف متنفر باشی. کودک من! تساوی تنها در آن جایی که تو هستی وجود دارد، مثل آزادی. ما تنها توی رحم برابر هستیم.


نامه به کودکی که هرگز زاده نشد/ اوریانا فالاچی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان طاها
6 آذر 91 20:05
درود
هیوا جونم چه وبلاگ نازی داری
از متن زیبات لدت بردم


سلام دوست خوبم. متشکرم. خوشحالم خوشوتن اومد. موفق و شاد باشید.
زهرا
7 آذر 91 9:49
سلام
من مدنهاست وبلاگتون و کارهاتون رو دنبال میکنم. واقعا عالی هستید. پسر من 2 سالش هست. شما چه کارهایی رو برای این سن پیشنهاد میدید؟اگر یک مطلبی برای این سن بزارین یک دنیا سپاسگذار میشم. یا از کارهایی که برای دخترتان د راین سن شروع کردید بگید


سلام عزیزم. از اشناییت خوشحالم. چشم بزودی برات یک مطلب میذارم. موفق باشی.
مسیحا
8 آذر 91 22:08
بازم تولد مبارک عزیزم


یک دنیا ممنون عزیز دلم.
مامان تیارا
9 آذر 91 10:26
سلام با سلام و درود بر شما مادر فعال و مهربان .عزیزم من مدتی است که با وبلاگ دختر نازتون آشنا شدم ومطالب شمارا در نی نی سایت دنبال میکمک .واقعا خوشبحال هیوا و مریم ناز که همچین مادران فعالی دارند وخلاق . من وبلاگ مسیحای عزیز راهم دنبال میکنم . عزیزم ازت عاجزانه راهنمایی میخوام اول از همه اینکه از دوسالگی به نظر سما کار با تراشه های الماس خوبه یانه؟ و بعد اینکه تیارای من 2 سالشه از الان برای خلاقیتش باید چیکار کنم وچه بازیهایی باهاش بکنم .در ضمن من اصفهانم و آموزش بچه ها در اینجا برای کلاسهای مختلف ابرای بالای سه سال است .
عزیزم خوشحال میشم کمکم کنی
خدا دختر گلتون را حفظ کنه .

سلام عزیزم. اول چه دخترت اسم زیبایی داره. زنده باشه. مرسی از لطفت. تو به هر دوی ما لطف داری عزیزم. من با تراشه ها زیر 4 سال مخالفم. به نظرم نه تنها هوششون رو بالا نمیبره که اذیتشون هم میکنه. بچه ها در این سن باید بازی کنن و یاد بگیرن از بازی فقط. نه اینکه ذهنوشن صرف خوندن بشه. اصلا موافق نیستم. هیوای من الان داره 5 ستالش میهش دیگه برای همین شروع کردم. برای تیارا خانوم میتونی زبان رو شروع کنی برنامش در پستها و موضوعات وبلاگ هست. میتونی اهنگ بذاری و فلش کارت کار کنی. میتونی انواع لگو ها رو بگیری که برای عالیه. کتاب زیاد بخونی. بازیهای فکری بازیهای نمایشی. از اسباب بازی چیکو یا گلدونه که ایرانی هست و کیفیتش خوبه استفاده کن. انواع بازیهای فکری برای سن 2 سال هست و من زیاد استفاده میکردم. پازل هم خیلی خوبه. باز هم سوالی داشتی بپرس. موفق باشی دوست خوبم.



مورد دیگه عزیزم کلاس خاصی برای این سن نیست و نباید هم باشه. خیلی برای کلاس زوده. اصلا عجله نکن.
مونس
10 آذر 91 13:10



جاللللللللب بود


مرسیییییییییییییییییییی
مامان تیارا
11 آذر 91 10:56
مرسی عزیز مهربونم که با حوصله جوابمو دادی . خدا خیرت بده و انشاءاله همیشه موفق و شاد وسلامت باشید


وظیفه بود عزیزم. موفق باشی و شاد و سلامت کنار تیارای مهربونت
فروغ
11 آذر 91 12:30
خیلی متن قشنگیه..به آدم یه دید خاص میده.


ممنون. دقیقا.
مامان فاطمه
22 آذر 91 16:28
سلام عزیزم در پی سرچم به وبلاگتون برخوردم
شما اطلاعاتی راجع به آموزش زبان دارید یا تحصیلات دانشگاهیتون در این زمینس؟
میتونید منو راهنمایی کنید ؟
شدیدا به کمکتون نیاز دارم
چون الان دخترکم همه کلماتو خوب ادا میکنه میخواستم بدونم شروع کنم ؟
با اجازه لینکتون کردم گلم


عزیزم هر موردی هست بنویس راهنماییت میکنم. من فوق لیسانس ترجمه انگلیسی دارم و مدرس زبان کودکان زیر 5 سال هستم. دوره مخصوصش رو سالها پیش در اروپا دیدم.