هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

هیوای آسمانی من

بدون عنوان

1390/2/21 11:25
نویسنده : ساحل
1,030 بازدید
اشتراک گذاری

زیباترین چشمهای دنیا

نمیئونست پیکنیک یعنی چی؟؟؟؟مرتب سوال میکرد ماامن اونجا پارکه..آخه ما زیاد اهل بیرون رفتن نیستیم.....خیلی بهش خوش گذشت..هیوا عاشق چایی هست تا از خواب پا میشه چایی میخواد..این عکس اشک منو درآورد....گاهی باورم نمیشه این موجود زیبای فرشته وار همون دختر کوچ.لویی هست که 8 ماهم بود و در شکمم مرتب تکون میخورد...یا همون کودکی که فقط با عشق نگاهم میکرد..نگاهش همیشه پر از مهره....خدایا بدون این صورت زیبا چطور باید زندگی میکردم....صبح ها را چگونه شب میکردم.....شادیها را چگونه تفسیر میکردم..غمها را چگونه از یاد میبردم...خدایا سپاسگزارم از اینکه مرا مادر کردی مادری برای هیوای مهربان......تا ابدیت هر زمان که زنده باشم.....برایت از هرچه دارم خواهم گذشت هیوای من......

پسندها (2)

نظرات (6)

ریحانه
21 اردیبهشت 90 12:02
چه عکس قشنگی چه مادر و دختر اکتیوی. موفق باشید روزافزون


مرسی ریحانه جون. منم برات بهترینهارو آرزو دارم عزیزم.


ریحانه جون آدرس وبلاگتو میدی با اجازه پیوند بزنم. مرسی.
مامي هليا
21 اردیبهشت 90 12:56
سحر جون واقعا" خوشحال شدم عكس هيوا جون رو ديدم.با اجازه نتونستم سيو نكنم.به اين ناز خانوم اينقدر چايي پررنگ نده.يك قطره كافيه.بجايي چايي هم مي توني شيره خرما بريزي همون رنگي مي شه.خودت كه استاد مايي.


حتما سیو کن عزیزم.....شما سروری بخدا... این چاییه پررنگ بود نرگس..آخه رو ذغال درس کرده بودن وگرنه نمیدم اینطوری بهش بخدا....راستی نرگس جون یه سری کتاب برام میفرستی به ایمیلم برا تربیت بچه ها و ارامش خودم. مرسی عزیز دلم.
افرا
22 اردیبهشت 90 11:31
من از تاپيك مادر كافي اومدم اينجا
اين عكس دخلميت خيلي ناز و حرفه اي شده
واقعا خيلي قشنگ مي نويسي من مشتري وبلاگت شدم


سلام افرا جان. مرسی عزیزم.....لطف داری. سالهاست شعر و متن مینویسم. ممنونم از اینکه نظر دادی عزیزم.با اجازه پیوند کردو وب لاگتو دوست خوبم.
مامان آرتین
29 اردیبهشت 90 10:52
واقعاً که اسمش بهش م یاد . مثل ماه شب چهارده می مونه ماشالله .


لطف داری عزیزم....زیبا هستی که زیبا میبینی..روزت مبارک.
مونایی
17 بهمن 91 16:03
این دلنوشته ها ، دل من رو می لرزونه ...

عکس هیوا ی آسمانی ، فوق العاده س .


دلت نلرزه انشالله مرسی از لطفت .
سحر
16 مهر 93 11:12
خیلی دختر نازی داری. وبلاگت هم خیلی قشنگه. نوشته هات هم فوق العاه پر احساسه. لینکت کردم.
ساحل
پاسخ