هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

هیوای آسمانی من

روز جهانی کودک

1391/8/10 20:13
نویسنده : ساحل
2,054 بازدید
اشتراک گذاری

روز جهانی کودک....

 

هیوا در مهد...عکسها توسط عکاس مهد گرفته شده است.

از چپ به راست فرشته مهربان ، مریم دستغیب ، فرزانه کرم پور

 

مهد

مهد

عشق زیبای من...عروس زیبای گل..چمن سبزم.

 

مهد

و اینهم هیوا در لباس کردی....:))) سرو بلند قامت من....

مهد

 

 

قول داده بودم براتون عکسهارو گذاشتم. خوب باشید و سالم.

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامی ژوان
10 آبان 91 20:58
ناااااااااااااااااازی هیوا


ممنون.
فاطمه
11 آبان 91 11:41
ایشالا همیشه شادی و لبخندشو ببینی عزیزم


ممنون دوستم.
mamane juju
24 آبان 91 0:07
خیلی قشنگ بود . امیدوارم همیشه شاد و خندان باشه هیوا خانمی.


مرسی عزیز دلم.
خاله شادی
1 بهمن 92 18:56
سلام عزیزم عالی بود اگه دوست داری به وب من هم یه سری بزن خوشحال میشم نظرت را بدونم
ساحل
پاسخ
چشم حتما
مریم
14 آبان 93 15:32
سلام هیوا جون.....اسم خواهر منم حیواست ولی با این ح....معنی اسمش رو نمیدونم...اگه شما میدونی لطفا بهم بگو...به وب منم سربزن
ساحل
پاسخ
سلام عزیزم. ممنونم از شما. زنده باشید. اسمی به این نام پیدا نکردم تا براتون لینک کنم عنیشو متاسفانه. شاد باشید.