هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

هیوای آسمانی من

هیوای من

1392/3/31 16:54
نویسنده : ساحل
2,793 بازدید
اشتراک گذاری

هیوا قبل از رفتن به کلاس باله بود.....

هیوای من 2 ساله کلاس باله میره. همیشه آرزوم بود برم کلاس باله..اما اصلا نبود..الانم متاسفانه مجوز ندان اما هویا واقعا عاشق این هنره و روز شماری میکنه روز کلاسش برسه...همیشه با موسیقی لایت میرقصه و اونقدر زیبا کار میکنه که مبهوت میشم....تمام ویدویهای باله رو میبینه حتی فیلم جدید قوی سیاه رو هم دیده......اگر دختر دارید و دوست داره حتما اینکارو براش بکنید....

پسندها (1)

نظرات (4)

مامي هليا
21 اردیبهشت 90 12:51
واقعا" عروسكه.


مرسی شرمندم نکن بابا..باید با هلیا دوست شه....
مهربان
31 اردیبهشت 90 19:21
سلام دخترتون از دختر من چند ماه بزرگتره ولی پیشرفت دخترتون عالی بوده تبریک می گم.راستی کلاس باله وخلاقیت رو از کجا باید پیدا کنم؟


سلام. ممنونم. از 2 سالگی میره کلاس. بلی براش زیاد .یدیوهای باله میذارم که ذهنا هم تمرین کنه خیلی موثره. ممنونم. شما کجا زندگی میکنید دوست من تا راهنمایت کنم. خلاقیت هم نمیذارم بره دیگه یه کارگاه هست مادر و کودک و بازیهای خلاقانه اونو میریم خرداد خودم باهاش کار میکنم. کلاس شنا میره و سفالگری.
هاله مامان ترمه
17 خرداد 90 19:08
سلام
در مورد کلاس باله
می شه راهنمایی بفرمایید
خودم به دنبال سی دی های آموزشی برای کودک هستم. میدونم دخترم هنوز کوچیکه ولی فکر میکنم با دیدن سی دی ها از حالا میتونه ذهنش رو خلاق کرد
به هر حال ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید



سلام عزیزم. من شیراز هستم شما کجا زندگی میکنی. باله از 2 سالگی شروع میشه برای خلاقیت حس موسیقیایی و هنری بچه در کودکی براش موسیقی کلاسیک بذار آ]نگهای لایت و آروم..بعد از اون ذهنش خود بخود شکل میگیره....اگه بدونم کجا زندگی میکنی بیشتر راهنماییت میکنم. برام ایمیل بزن..s_ostad2000@yahoo.com منتظرت هستم. میبوسمت عزیزم.
الهه
12 بهمن 90 21:07
منم عاشق باله ام! و دخترکم رو حتمآ کلاس خواهم گذاشت ...
نوشته هات ... انقدر احساس توش موج میزنه که تا تمام پست هات رو نخوندم نتونستم برم سراغ صفحه دیگری!
دخترتون خیلی خوشبخته از داشتن مادری مثه شما و شما خوشبخت تر از بودن کنار همچین دختری!
من خیلی کم پیجی رو لینک می کنم اما اگه اجازه بدی خوشحال میشم لینک شما تو وبلاگم باشه! البته هر زمان خبرشو بهم بدین...
همیشه شاد باشین


دوست عزیز. ممنون از لطف بیکرانت. این نوشته های شما به من انرژی میده...روز و شب..مرسی. باعث افتخارمه لینکم کنی. حتما خوشحال میشم. میبینمت.