هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

هیوای آسمانی من

پاره تنم....

1391/7/11 12:37
نویسنده : ساحل
1,758 بازدید
اشتراک گذاری
زیباترینم...تو ترنم یک قطره شبنم روی صبح گاه حضور تنفس منی.
تو آرامشی که لحظه ای درد کشیدنت توان تمام عمرم را از بین میبرد
تو مهربانترین دستهای دنیا را داری ،
که لطیف ترین نوازشها را به من هدیه میدهد.
تو عمیق ترین نگاه را در چشمه چشمهایت داری ،
که بی تعلل تمام وجودم را در ان غرق میکنم.
عشقی که به تو دارم هرگز در پهناورترین اقیانوس جای نمیگیرد.
پاره تنم...شادم که از شدت عشق روی نرمی گندمزار گیسوانت اشک بریزم.
و تار تار موهایت حدیث نسیم و باران است .
عزیزم...یگانه هیوای زندگیم.
تو مرا به آنچه بزرگترین معجزه است رساندی.
به مادر شدن.
همه وجود و عمر و زندگیم برای توست .

من خدا رو هر شب این ثانیه ها

به تماشای تو دعوت میکنم

عزیزم

پاره تنم

 

عشقم

کلاژ سازی...

بازیهای نمایشی....

دوستت دارم عمیق و جاودانی.

پسندها (1)

نظرات (6)

مامان طلا
11 مهر 91 15:37
فدای ناخن های لاک زده ات عزیزم . چه اتاق خوشگلی داری مبارک باشه


مرسی خاله جونم.
حسنا مامان ایلیا
11 مهر 91 18:30
ساحل جون ممنون از لطفت خیلی مهربونی خدا تو رو برای هیوا گلی نگه داره بعدشم دوستتون دارم


ممنون عزیز دلم. منهم خیلی دوستتون دارم عزیزم.
مهدیه
12 مهر 91 6:49
سلام عزیزم
تبریک به تو مادر مهربان

یه سوال داشتم شما قبلآ خیلی اصرار داشتید که نبایید نوشتن حروف انگلیسی با بچه ها کار کرد دختر من 4 ساله است . با راهنماییهای شما بهش انگلیسی رو یاد دادم با starfallشروع کردم.الان با اصرار خودش به کلاس میره .دیروز که 3ومین روز کلاسش بود نوشتن حرف Aبهش یاد دادن .میشه منو راهنمایی کنید؟ممنون میشم

سلام مهدیه عزیز. بله نوشتن برای بچه ها زیر 5 سال مثل نقاشی میمونه. تفریحی. بدین صورت بهش نگاه کن و زیاد جدیش نگیر. من بهت پیشنهاد میکنم کلاسی رو برای عزیز دلت انتخاب کن که فقط مکالمه کار کنه اگر بدون کتاب باشه بهتر اگر باشه باز هم بهتر از تاکید روی نوشتن است. زمانی که تدریس بچه ها به نوشتن ختم بشه تاکید کار از روش غیر مستقیم خارج میشه و بچه ها بجای یادگیری بار لغات که بسیار مهم هستند و تقویت مهارتهای شنیداری و مهمتر از اینها مکالمه رو میارن به نوشتن و بواسطه این امر مخالف نوشتن هستم. بخصوص که دوباره از 6 سالگی این روش بصورت مستقیم اموزش داده میهش در زبانکده و کانون و تازه اون زمان نوشتن برای بچه ها جدی خواهد بود. اگر میتونی ببرش کلاسی که نوشتن و خوندن نداشته باهش و مطمئنا خیلی سریع پیشرفت صحبت کردنش رو خواهی دید. موفق باشی عزیزم.
iliyama
12 مهر 91 12:09
سلام عزیزم حدود 3 ماه پیش سی دی زیر خریدم کارش نکردم از دیروز شروع کردم برای خودم اول کلمات تکرار می کنه بعد خودم تلفظ می کنم دیگه چک می کنه درست میگم یا نه
بنظرتون این روش خوبه درس به درس فیلم هم داره مکالمه هم داره
http://www.zabanamoozan.com/eshop/LTSE.htm


سلام دوست خوبم. سی دی جالبی بود. با دیدن فیلم و کتاب همراهش کن بهتر هست. موفق باشی.
مامان مهرسا
15 مهر 91 13:34
سلام سحر جان من خواننده هر روز تاپيكهاتون در ني ني سايت(مادر كافي و ...) و وبلاگ دختر نازتون هستم و به شما كه براي فرزندتون انقدر حوصله به خرج ميدين و از جون و دل براش مايه ميزاريد و زحمت ميكشيد تبريك و خسته نباشيد ميگم .
سحر جون دختر من 19 ماهشه ازت خواهشي كه داشتم اينه كه روشهاي مونتسوري كه اشاره كردين و به دختر نازتون آموزش دادين و ميدين به چه صورتي اينكار رو كردين؟ منظورم اينه كه از چند وقتگي شروع كردين آيا ميتونيد زحمت بكشيد با توجه به سن دخترم من رو هم راهنمايي كنيد البته با جزييات و اگر ممكن هست با تصاوير (طرز چيدن اين وسايل و اصلا وسايلش چه چيزايي هستش و چطور استفاده كنيم و آموزش بديم) . اميدوارم كه در كارهاتون وپرورش هيوا جان همانطور كه تا الان خدا را شكر موفق بودين از اين به بعد به موفقيتهاي بالاتر برسين.دوستتون دارم دختر گلتون هم ببوسيد


سلام عزید دلم دوست قدیمی. حالت چطوره؟ مرهسای عزیزم چطوره؟ دوس خوبم روش مونتسوری رو از ابتدای نوزادی و حتی پیش از اون میتونی شروع کنی تا جوانی. اما اینکه من بهت وسایلشو معرفی کنم و تو کار کنی مقدور نیست . به دلیل اینکه این کار باید دوره دیده باشی و حتما روشها و وسایل رو بدونی. دوم وسایل و ابزار خیلی زایدن البته خیلی در دسترس اما خیلی هم زاید و روش کار با هر کودوم یک فلسفه طولانی داره. میتونی موسسه جواهری برای فردا ثبت نام کنی دوره هارو بری . میتونی اول از مطالب کلی که اینجا نوشتم استفاده کنی. باز هم براتون مینویسم. اما ابزارها خیلی زیادن و بدون دوره دیدن نمیتونی کار کنی. خیلی خیلی ببخشید عزیزم.