هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

هیوای آسمانی من

مهد و هیوا

1391/7/3 22:58
نویسنده : ساحل
2,355 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم..امروز روز جشن بازگشایی مهدت بود. هوا گرم بود و تو ناراحت. اصلا نذاشتی ازت عکس بگیریم. فقط این عکسو دوستم گرفت ازت. کنار دوستای خوبت الینا و هستی. با گریه و نق و بدون کفش..:)))))))))) جشنتون خیلی خوب بود با موسیقی و پذیرایی خوب و مثل همیشه شاد و مدرن و عالی. با مربیهای خوبت دیدار کردید و دوستات رو دیدی. فردا صبح باهم میریم مهد و ظهر با سرویس برمیگردی. یکم نگرانم و تو هم چندین دفعه ازم پرسیدی که راننده تند نمیره و گفتم نه دخترکم. امیدوارم فردا بتونم ازت عکس بگیرم. دوستت دارم مهتاب زیبای مادر.

هیوای من در مهد

قربون اون پاهای قشنگت برم گریه نکن عروسکم.

پاره تنم

قربان تو بره مادر....پاهات بازم گرمه؟؟؟ امشب تو خوابی و من بیدار. خیلی خوبه. :))) 

دوستت دارم عشق بزرگم.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

زری مامان مهدیار
4 مهر 91 0:02
روز اول مهرت مبارک خانم خوش تیپ


خیلی ممنون عزیز دلم.
حسنا مامان ایلیا
4 مهر 91 7:38
عروس خانمی گریه نکن دل خاله ها می گیره ما همبشه خنده های هیوا جونی را دیدیم ان شالله همیشه هم ببینیم
البته گریه هم گاهی خوبه برای تخلیه نگرانی های درونی شاید هیوا خانمی بخاطر جدایی نگران هست


مرسی خاله جونم. نه جشنشون ما هم بودیم. امروز رفته دیگه مهد تنهایی. گرمش بود و میوخاست بره خونه مامان بزرگش....از اون گریه های فیلمی هست. از اون نوع )
ستوده مامان آرام
4 مهر 91 15:31
سلام ساحل عزیزم.
دو سه هفته پیش شیراز بودیم.دو سه تا کوچه بالاتر از خونه ای که بودیم یه ساختمان خیلی خشگلی بود که نگاهمونو بهش جلب کرد.انقدر برامون جذاب بود که فرداش دخترعمومم و همسرش رو بردیم اونجا تا اون ساختمان قشنگ رو ببینن.دقیقا همین مهد کودک جوانه ها بود.انقـــــــــــــدر دلم میخواد به کودکی هام برگردم و منم تو اون مهد برم.
تهران زندگی میکنم اما مثل مهد جوانه ها رو اینجا ندیدم.امیدوارم کارهایی که با بچه ها میکنن مثل ظاهرش قشنگ باشه.
از یکی دو نفر هم در موردش پرسسیدم اما اطلاع زیادی نداشتن و در همین حد که باید از خیلی زودتر از وقتی که کودک به مهد میره ثبت نام کرد و هزینش زیاده بهم اطلاعات دادن.
اگه تونستید حتما از نمای مهد عکس بگیرید و و تو وبلاگ بذارید بقیه هم ببینن.واقعا کارشون قشنگ بود.
بهترین ها رو برای شما و دخترتون آرزومندم.


سلام عزیزم. ممنون. اره ساختمان خوبی داره و اموزشش هم همینطور. از نماش عکس گذاشتم. توی پستهای قبلی هست اما باز هم میذارم. هزینش حدود 3 میلیون هست. در مقایسه با تهران زیاد هم نیست. ممنون از لطفت.
مامان سارا ...(دردونه جون)
4 مهر 91 17:14
ماشالله چه عروسكي شده تو اين لباسا
زهره
6 مهر 91 9:02
سلام. خیلی عکس بامزه ای شده خودش هم بعدا ببینه خندش می گیره. ساحل جان خیلی خوش شانس بودی که یه همچین مهدی پیدا کردی. هزینه اش هم عالیه. مهدای خیلی معمولی تر تو تهران از این هم گرونترند! من هم واقعا دلم می خواد یه مهد خوب برای دخترم پیدا کنم که هم هزینش منطقی باشه همه محیط و مربیش شاد و دوست داشتنی و با سواد و دلسوز
امیدوارم که بتونم همچین مهدی پیدا کنم ...

من زمانی که مونا دو ماه بود مهمون دلم شده بود یه سفر به شیراز داشتیم و بی اغراق بهترین و خوش ترین سفر عمرم بود. شیراز واقعا قشنگه و اصلا اسمش یه حالی به آدم می ده...
خوشا شیراز و وضع بی مثالش
خداوندا نگه دار از زوالش...

ممنون زهره عزیزم. لطف داری. آره مهد خیلی خوبیه. بخصوص که تمام کادرش با من دوست هستن. امیدوارم باز هم سفری به شیراز داشته باشی. من اهل شیراز نیستم زیاد هم از شیراز خوشم نمیاد اما خدایی برای سفر بهترین شهره. به امید دیدار دوست خوبم.