هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

هیوای آسمانی من

پاییز

1391/6/31 16:36
نویسنده : ساحل
2,096 بازدید
اشتراک گذاری

پاییز

فردا میلاد نخستین و تنهاترین فصل است. اولین روز پاییز. این تصویر را سال گذشته دخترم در کوچخ کنار مهد کودکش گرفته. برایت خوشحالم عزیزم که پنجمین خزان بهاری زندگیت را خواهی دید. امروز با شوقی بسیار از برگها و باران و سرمای پاییز حرف میزدی و با چه هیجانی با من از پاییز میگفتی. امیدوارم بتوانیم روزهای بارانی زیبایی داشته باشیم. روز سه شنبه جشن ورودی مهد کودکت خواهد بود. با عکسها و تصاویر و نوشته های خوب برمیگردم. از ته دل برایت بهترنی اروزها را دارم عزیزم. تنها دخترم. به اندازه تمام خزانهای دنیا تو را دوست دارم. 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مصی
31 شهریور 91 20:51
من و همسرم هر دو متولد مهر هستیم و هر دو هم عاشق پاییز.
منتظر عکسهای جشن مهد هستم.


چه عالی. من هم متولد آذر ماه هستم . حتما دوست خوبم.
بابای ملیسا
1 مهر 91 0:41
سلام . وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه . وبلاگ ملیسا خانم با موضوع تولد یکسالگی ملیسا و سی و یکسالگی بابای ملیسا به روز شد . خوشحال میشیم که با اومدنتون و گذاشتن یه دستنوشته به یادگار ، تولد ملیسا جون رو زیباتر و باشکوهتر کنید . منتظرتون هستیم .


ممنون حتما.
زهره
1 مهر 91 10:39
واااای چه جای زیبایی و چه خنده زیبای کودکانه ای...
دندونات چی شده موش کوچولو؟

ساحل جان وقتی راجع به دخترت حرف می زنی علاوه بر عشق زیاد مادرانه ای که تو تک تک کلماتت خودشو نشون می ده من همیشه تو هر متنت احساس غروری که از داشتنش داری رو هم حس می کنم.

خدا شما رو برای هم تا همیشه حفظ کنه...


ممنون زهره عزیزم. از اینکه همراه منی. میخونی نوشتهامو. درسته عزیزم حسم همینه. ) دندوناشو شربت فروگلوبین خراب کرد دوستم.
حسنا مامان ایلیا
1 مهر 91 12:45
سلام عزیزم سالی سرشار از موفقیت وشادی برای هیوا خامی ارزو می کنم


مرسی دوست خوبم.
حسنا مامان ایلیا
2 مهر 91 8:18
ساحل جون اگه امکان داره تو پیوند هات ادرس وبلاگ جدید پسری رابذار دیگه از وبلاگ قبلیش استفاده نمی کنم


حتما عزیزم.
مامان شراره(راحله عباسی)
25 شهریور 93 9:21
عاشق پاییزم این فصل شاعری . چه ناز شده هیوای همیشه زیبا
ساحل
پاسخ
پادشاه فصلها پاییز