هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

هیوای آسمانی من

تنهایی

1391/5/15 0:42
نویسنده : ساحل
1,852 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من.....

شاید خنده دار باشد روزی که اینها را میخوانی و میگویی مادر من چقدر برایم مینوشته اما تو میدانی و خدای ما که همیشه نوشتن تنها تسلی غمهای من بوده و تنها نقطه ابراز شادیم هرچند اندک....خب هیچ وقت زن شادی نبودم حتی دختر شادی حس میکنم این غم و درد و رنج چیزهای نهفتنی دارد چیزهایی که زندگی انسان را دگرگون میکند و از دیگران متمایز. تو با امدنت غم مرا کم کردی  اما شبهایی مثل امشب که تو کنارم نیستی و در منزل مادربزرگی من وقت دارم به خودم برگردم..به نوشتهایم..شعرهایم..به خود واقعیم. و فکر کنم چقدر فرصت دارم عزیزم...برای شانه کردن گیسوان طلایت..برای بو کشیدن گلبرگ پوستت..برای بوسیدن صورت مهتاب گونه ات...برای نگاه کردن به چشمان مهربان و زیبایت که بی شک بی گمان تمام زیبایی دنیا و امید و هرچه سپیدی است در آن دو سیاهی چشمانت نهفته است. من برای مادر تو بودن چقدر وقت دارم. میدانم شاید درست نباشد شاید از رفتن و نبودن حرف زدن برای هرکسی دردناک باشد..اما گاهی فکر میکنم...نکند روزی بیاید بی من غم داشته باشی...نکند روزی برسد در جوانی باشکوهت نیازمند من باشی و من نباشم..نکند روزی مرا صدا بزنی..مادر..مادر..و من نتوانم پاسخت را بدهم..هیوا....دخترم...که هر ثانیه صدا کردن نام با شکوهت برایم مانند نخستین بار لذت بخش است...نکند خدای بزرگ مرا از تو جدا کند. امشب حال پریشانی دارم...ای فدای تار تار موهایت...دوباره مادر درد کلیه دارد و سنگ و دارو و دکتر و اینبار حفره ای غده ای در رحم. نمیدانم بخدا که علت اینهمه درد و بیماری از چیست. نمیدانم اینبار دکتر دوباره مرا به عمل خواهد فرستاد و اینبار اگر بروم بیرون می آیم که توانم برای دوباره بیهوش شدن و درد کشیدن به انتها رسیده است. نمیدانم و نمیخواهم از آن با تو سخن گویم چون میدانم سال پیش چه درد و نگرانی را تجربه کردی. امیدوارم فردا با دارو برگردم و نخواهم که باز از تو جدا شوم. هیوای من مادر بی تو یعنی مرگ. مادر بی تو یعنی ذره ذره آب شدن. مادر بی تو یعنی بی هدف جلو رفتن. مادر بی تو یعنی زنی ساکت و شب زده. عزیزم دوستت دارم و عطر صدایت در ذهنم مینشیند. دخترم عاشقت هستم...حتی وقتی کمی بازیگوشی میکنی و مادر کمی فقط کمی عصبانی میشود:) همه زندگیم ، زن بدون نام مادر معنی ندارد. واقعا ندارد. از خدا بخاطر مادر بودنم و بخاطر وجود بی بدیلت سپاسگزارم. برایم دعا کن یگانه ماه من. دعا کن عشق من.....دوستت دارم....بی انتها.

 

پسندها (1)

نظرات (18)

حسنا مامان ایلیا
15 مرداد 91 8:00
سلام عزیزم بازم مثل همیشه چه زیبا نوشتی
خدایا این مادر و دختر مهربونو برای هم نگه داره و خنده و شادیشون را نگیر


ممنونم از توجهت. برای شما هم همینطور
زینب
15 مرداد 91 8:26
برایت سلامتی و شادی آرزو می کنم دوست خوبم


ممنونم زینب عزیز. لطف میکنی.
مامان طلا
15 مرداد 91 14:16
دختر مثبت فکر کن اشکمو در آوردی ان شالله که چیزی نیست نگرانت شدم ما رو بی خبر نذار منتظرخبرای خوبت هستم


حتما عزیزم. ممنونم. خیلی بهترم.
فرانک
15 مرداد 91 14:44
ساحل جان انشاالله سلامت باشی ومشکل خاصی نباشه عزیزم خدا مهربانترینه


همینطوره فارنک خوبم. ممنون.
مینو
15 مرداد 91 18:18
ممنون از پاسختون . انشالله با سلامتی کامل برگردی اینجاوبازهم بنویسی دوست گلم .


خواهش میکنم مینوی عزیز. ممنونم.
مامان طلا
16 مرداد 91 0:27
ساحل جون کجایی نگرانتم کاش شماره ازت داشتم بی خبرم نذار


عزیزم خوبم. خدا رو شکر چیزی نبود و با دارو خوب میشم عزیزم.
مصی
16 مرداد 91 9:03
ایشالا که همیشه صحیح و سالم بالای سر دخترت میمانی عزیزم.


ممنونم. شاد باشی عزیزم.
مامان طلا
16 مرداد 91 15:32
وای دختر کجایی چکار کردی
امير مسعود سپهرنيا
16 مرداد 91 17:09
سلام ، خوب هستيد . دلم براي هيوا جان خيلي تنگ شده و البته سهند جان و شما . بل دور باشه از شما و خانواده ي عزيزتون انشائالله . اميدوارم كه نيازي به عمل نباشه و اميدوارم كه هميشه با تندرستي و شادي در كنار هم باشيد . به سهند خان/جان سلام بسيار برسونيد .ضمنا تابستان شاهرود عاليه خوشحال ميشيم تشريف بياريد . هيوا جان رو ببوسيد و نگران نباشيد ما همه انرژي مثبت ميفرستيم .

سلام امیر عزیز. خوبی / ویدا خوبه؟ ممنون که به اینجا سر زدی. ممنون از دعوتت. سهند هم خوبه. باز هم مرسی به امید دیدار
ستاره
16 مرداد 91 21:13
خدارو شکر
انشالا همه مادرا سالم باشن واسه عزیزاشون و خدا هیچ مادری رو با عزیزش امتحان نکنه




ممنون عزیزم.
ندا
16 مرداد 91 22:14
خداروشکرکه با دارو خوب می شی!


مرسی دوست خوبم.
زهرا
17 مرداد 91 9:15
سلام سحر جون
خدا بد نده ایشالا که همیشه سالم و سلامت باشی و سایه خودت و شوهرت روی سر دختر نازنینت. خوشحالم که با دارو حل میشه.
راستی مثل همیشه قشنگ و با احساس نوشتی. مواظب خودت باش. گل دخترم رو ببوس.


ممنون از توجهت. خوب باشی و سالم.
فرسا
17 مرداد 91 9:57
عزیزم سلام
بابت مشکلت خیلی ناراحت شدم و دیشب برات خیلی دعا کردم البته خدا رو شکر گفتی با دارو حل می شه ساحل جون شاد باش و از زندگی لذت ببر بابت هر چیزی که داری شادی کن خود هیوا به تنهایی یه دنیا شادی همسر ، پدر ، مادر .............دیگه شما که خودت استادی نیمه پر لیوان ببین .از ته ته دلم دعا می کنم همیشه شاد و در کنار خانواده گلت باشی.خداوند هیوای نازنین در کنار مادر شاد و خوشحالش سلامت نگهداره.

ممنون دوست خوبم. برای لذت بردن از سادی باید طعم غم رو هم گاهی چشید . همونقدر که وصال شیرینه فراق هم لذت بخشه. همین تناقضهاست که دنیارو از تکرار نجات میده. امیدوارم غمها کم باشه و فرصت برای لذت بردن زیاد عزیزم. باز هم مرررررررررسی.

نسیبه
17 مرداد 91 10:18
ساحل جون برای سلامتی و شادابی شما خیلی دعا می کنم. راستی یک سوال عزیزم می شه آدرس مهد جوانه ها رو برام بنویسید؟مرسی


ممنون عزیزم. بله حتما. برات نوشنم. خیابان چمران. چهارراه نیایش. آخرین کوچه سمت چپ. 6253505
مامان یزدان
17 مرداد 91 17:09
سلام
خواننده خاموش وبلاگتونم از نوشته هاتون لذت میبرم واز کارای خلاقانه با دختر ماهتون همیشه سالم باشید وشاد


ممنون عزیزم. خوشحالم که به ما سر میزنی. از آششناییت بسیار خوشحالم.
نیلوفر مامان آوا
30 مرداد 91 15:15
سلام سحرجان
عزیزم قوی باش تو در نزد خدا قطعا جایگاه خاصی داری که ایتقدر بهت توجه می کنه فقط صبور باش. خدا این پرنسس قشنگ رو برات سلامت نگه داره که بزرگ ترین ارزوی هر مادری اینه که درد بچه اش مال خودش باشه حتی هزار برابر ولی پاره تنش یه آخ نگه. مقاوم باش دوست خوب و مهربونم.


مرسی فرح جان..فقط چرا همیشه بیماری رومیذاریم به حساب توجه خدا؟؟؟؟؟درست نیست. خوبم ومقاوم عزیزم.
فروغ
17 شهریور 91 0:01
سحر عزیزم از ناراحتیت واقعا ناراحتم و از ته ته دلم دعا میکنم که همیشه سالم باشید هم شما و هم هیوای عزیزم.
میدونی که چقدر برای من عزیزی
خوب باشی


مرسی دوست خوبم. باعث افتخاره دوستی باهات عزیزم. ممنون که به فکرمی. دوستت دارم.
مامان شراره(راحله عباسی)
25 شهریور 93 9:46
نازنینم در این زمان کوتاه که دل نوشته هایت را می خوانم چنان دلبسته ات شدم که اشک و لبخندت بر خانه ی قلبم می نشیند شادی ات شادم می کند و غم هایت دلم را ناآرام ... شاید عمق واقعیت خواسته ام را نیابی اما از اعماق جانم زیباترین و ناب ترین سال ها را از او که تنها کافیست برایت می خواهم شاد باش و سلامت مهربان مادر هیوا
ساحل
پاسخ
منشرمنده اینهمه محبت و عشق تو دوطت خوبم هستم.مرسی از وجود زیبات