هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

هیوای آسمانی من

نقاشی زیر رنگی

1391/3/17 16:55
نویسنده : ساحل
2,379 بازدید
اشتراک گذاری

ما زیاد این نقاشی رو انجام میدیم. این نقاشی و نوع کار به بچه ها برای ایجاد خلاقیت چند برابر در انجام کار و فکر کمک میکنه. اول هیوا با چند رنگ مداد شمعی یا پاستل توارهایی با رنگهای مختلف روی کاغذ کشید...

بعد کل صفحه رو با پاستل مشکی میپوشونیم..حتی روی تمام رنگهارو. خب طبیعتا دستهای کوچک هیوا خسته شدن و من بهش کمک کردم...:)))).. بعد با شی ء نوک  تیز مثل نوک یک خودکار روی اون صفحه مشکی شده رو نقاشی میکنند. تمام نقاشیها مزیو به رتگهای زیرین خواهد بود..البته هیوای ما ترجیح داد اون شی ء نوک نیز ناخونش باشه:)))))))) خلاقیته دیگه...

خوب باشید.

پسندها (1)

نظرات (3)

زینب
18 خرداد 91 15:21
روشهای نقاشی کردن هیوا جون رو دوست دارم خوب بالاخره حتما از مامان خلاقش یا مربی های مهدش ایده گرفته هر چی هست عالیه


ممنون زینب جان. راستی من خودم هنر خوندم و خواهرام هم همه نقاشی و هنر خوندن و همسرم هم. بهمین خاطر تکنیکهای زادی در بیت ما هست یا ابداع میشه. خوشحالم دوست داشتی. خوب و شاد باشی عزیزم.
حسنا مامان ایلیا
19 خرداد 91 11:45
ماشالله به دختر هنرمند


مرررررررررررررسی
مامان سارا ...(دردونه جون)
23 خرداد 91 9:50
سلام
من عاشق اين تكنيكم خيلي هيجان انگيزه.
يك جور ديگه هم انجامش ميداديم. كاغذ را تا مي كرديم يك طرفش همين طوري رنگ و وارنگ مي كشيديم و بعد كاغذ را دو باره تا مي كرديم و با يك شي نوك تيز بي رنگ نقاشي ميكرديم و وقتي باز مي شد نقاشي مون چاپ شده بود ( يه حالتي مثل كاري كه با كاغذ كاربن انجام ميديم در واقع اينجا كاغذ كاربن همون صفحه ي رنگاوارنگ پاستليه كه خود بچه درست مي كنه)


این تکنیک رو هم کار کردم. خیلی عالیه. موفق باشی.