هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

هیوای آسمانی من

کانال تلگرام هیوای آسمانی من

1395/3/13 11:34
نویسنده : ساحل
1,382 بازدید
اشتراک گذاری

همراهان همیشگی ما

 

تصمیمی جدید گرفتیم. برای نزدیک تر بودنمان به شما و در دسترس بودن بیشتر و بهتر کانال " هیوای آسمانی من " در تلگرام را راهاندازی کردیم که مطالب وبلاگمان را خیلی سریع تر برایتان می گذاریم. 

 

این کانال فقط مخصوص دوستان وبلاگی است :))) یک جمع گرم و دوستانه.

 

لطفا اگر وبلاگی هستید برایمان پیام دهید تا به کانال دعوت شوید :

 

به آی دی : @raisingbilingualkids

 

و برایم این جمله را بنویسید :  من دوست وبلاگی شما هستم :)

 

منتظر حضور گرمتان هستم دوستان خوب من.

 

پانوشت : چون کانال ما خصوصی است نمی توانید خود وارد آن شوید برای همین حتما به من پیام دهید .

 

 

پسندها (2)

نظرات (6)

samane
14 خرداد 95 17:49
سلام امکان داره براتون تیتروار و به صورت کلی انتشارات کتابا رو که معرفی میکنید هم بنویسید ممنون ازوبلاگ زیباتون
ساحل
پاسخ
عزیزم اینکار در کانال وبلاگم انجام میدم انشالله در خدمتتون باشیم.
هانیه
10 تیر 95 11:17
سلام مامان جون هیوا جون من براتون نظر خصوصی گذاشته بودم ولی مثل این که ندیدینش میخوام اگه امکانش هست وارد گروه تلگرامتون بشم سلام عزیزم. شرمندم سر نزدم ادتون میکنم در تلرگام صحبت میکنیم باهم
بنفشه
12 تیر 95 17:22
سلام من از دوستان وبلاگی شما هستم . متاسفانه ای دی تلگرام شما رو که سرچ میکنم چیزی پیدا نمیشه . میخواستم اگه ممکنه منو add کنید حتما عزیزم
عسل
14 تیر 95 11:11
با سلام من دوست دارم در تلگرامتون عضو بشم. 09374948521 این شماره تلگراممه ممنون از شما
عسل
14 تیر 95 11:12
با سلا م منو در کانال تلگرامتون عضو کنین حتما عزیزم
مامان محیا
10 شهریور 95 11:20
سلام من دوست وبلاگی شما هستم اگر امکانش هست منو هم در کانالتون ادد کنید.
ساحل
پاسخ