هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

هیوای آسمانی من

نوشته ی هیوا

1394/12/24 13:28
نویسنده : ساحل
1,567 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی و عیدتان هم مبارک . البته این عکس سفره ی هفت سین ما نیست . ما هنوز در حال خانه تکانی هستیم . مادرم از دو هفته ی پیش شروع کرد که خانه تکانی کند و حتما هم می دانید که سر و کله مان هم توی هم رفت . یعنی از چهارشنبه تا یکشنبه داشتیم دعوا می کردیم . خندهخندهخوب دیگه برم کمک کنم خانه تکانی کنم وگرنه دوباره با هم دعوامون میشه .بای بایقویمحبت

نویسنده : هیوا استاد آقا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان طلا
25 اسفند 94 1:50
عزیز خاله .. کی بزرگ شدی که بتونی وبلاگ به روز رسانی کنی .. دوستت دارم
ساحل
پاسخ
دوستت دارم خاله و هلیا جونم
biiitaaa
29 اسفند 94 20:16
اميدوارم سالي که پيش رو دارين.... آغاز روزايي باشه که آرزو دارين.... پيش تا پيش عيدتون مبارکاااااا...^___^ خيلي مشتاقم به منم سر بزنيد
ساحل
پاسخ
ممنونم بیتا جان. به روی چشم عزیزم سر می زنم بهتون