هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

هیوای آسمانی من

با تو در پاییز

1392/5/6 16:24
نویسنده : ساحل
1,656 بازدید
اشتراک گذاری

گردشی در باغ

روزی بارانی در باغ پشت مهد کودک هیوا....

نازدونه مادر....

گم میشوم در صدای گامهای تو.......فنا میشوم در هق هق گریه های تو....جان میگیرم با سرود خنده های تو....پرواز میکنم با مهربانی نگاه تو.....ای جان مادر...تنها امید نفسهای مادر...دانه انار مادر....پاکترین چشمهای دنیا مال توست....زیباترین ترنم موسیقی در صدای توست...جان ناچیز من کوچکترین هدیه بودن جاودان توست. تو بمان و باش و بخوان. تو باش و روزهای مرا نورباران کن..این روزها باران میبارد و وقتی دستهای کوچک و گرمت در دستم است و کنارم راه میروی و همچنان از همه چیز سخن میگویی..نگاهت میکنم و میگویم..خدایا...بزرگا...خداوندگارا....چطور...پطور این دردانه معصوم را برای من آفریدی؟ چقدر به من مهر ورزیدی چقدر چقدر بزرگی خدایا..که مرا مادر چنین دانایی کوچک کردی. باور کن باور کن دردانه دل مادر..وقتی هستی انگار تمام دنیا مال من است. وقتی در آغوشم سرت روی سینه ام نفس میکشی انگار گرمترین سیاره روی زمینم...وقتی نگران به دردهایم فکر میکنی بی اختیار تمام دردهایم محو میشوند. من در بهشت موهای طلاییت گم شده ام....من در عطر دستهایت محو شده ام. من برای تو مادر شده ام....فقط برای اینکه تو را آنچنانکه شایسته آنی بزرگ کنم....دوستت دارم..عاشقانه...صادقانه...ناباورانه و جاودانه...عزیزترین ترنم دل مادر.

پسندها (1)

نظرات (5)

فرشته
30 بهمن 90 10:52
سلام عزیزم شاید شما منو نشناسی ولی من هرروز به وبلاگ شما سرمیزنم و از قلم زیباتون لذت میبرم...هم خودت هم هیوای نازت حرف ندارید...حتما وقتی صاحب فرزند شدم از راهنماییهای شما کمک خواهم گرفت...راستی وضعیت جسمیتون چطوره؟بهترید خداروشکر؟...و اینکه میتونم بپرسم شما اهل کجایید و تو کدوم شهر زندگی میکنید؟


سلام فرشته عزیزم. مرسی از اینکه مازرو میخونی. اتفاقا میشناسمت قبلا هم به من لطف کردی. ممنونم ازت. بهترم. فعلا دندونم اینقدر درد داره که کلیه از یادم رفته. مرسی از احوالپرسیت عزیزم. بله که میشه. من اهل تهرانم اما شیراز زندگی میکنم.
نیلوفر(فرح) مامان آوا
6 اسفند 90 15:37
وای. این واقعاً فوق العاده است. خوشم میاد از همین الان تربیت کودکت برات اینقدر اهمیت داره تو مادر خوبی هستی یقیناً دختر خیلی خوبی در آینده خواهی داشت. دوستتون دارم


مرسی فرح عزیزم.
نیلوفر(فرح) مامان آوا
6 اسفند 90 15:39
دوست خوبم. امیدوارم عملت رو بخوبی پشت سر گذاشته باشی و الان خیلی بهتر باشی.


خیلی بهترم عزیزم....ممنون
مامي هليا
8 اسفند 90 1:13
اي جونم ژست گرفتنو.
مامان شراره(راحله عباسی)
28 شهریور 93 18:09
فدای تو با اون لبخند شیرنت میون این هوای لطیف هیــــــــــــــــــــــــــــوا چه حس خوبیه صدا کردنت
ساحل
پاسخ
مرسیییییی