هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

هیوای آسمانی من

کارگاه پرورش کودک زبان در بوشهر

1393/2/9 12:35
نویسنده : ساحل
1,346 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه عازم شهر دریایی بوشهر خواهم بود. برای برگزاری یک دوره تربیت مربی و همکاری با خانم معتمدی عزیز مدیر خانه بازی خاله ریزه در این شهر که درخواست برگزاری دوره های پرورش کودک دوزبانه رو با روش من دادن. از ایشون متشکرم برای همراهی و اعتمادشون. دوستان میتونن در بوشهر مراجعه کنن و حضوری در کارگاه ها شرکت کنن. منهم روز جمعه هستم و عصر یک جلسه مشاوره و سخنرانی دارم با مادراها و والدین عزیز بوشهری.

 

این دومین نمایندگی از کارگاه ها هست و امیدوارم همینطور با موفقیت پیش بریم.

 

 

پسندها (1)

نظرات (5)

maryam
9 اردیبهشت 93 17:15
خودم پایه ثابتت هستم عزیزم
ساحل
پاسخ
خیلیییییییییییییییییییییی خوش گذشت
H
14 اردیبهشت 93 11:09
گرما + مارمولکها، ارمغان این فصل بوشهرند مراقب خودتون باشید چندان هم اعتماد نکن
مامان طلا
16 اردیبهشت 93 2:50
عزیزم سحر جان خیلی خوشحال شدم میای . پنجشنبه می خواستم بعد از ماهها برم یزد تا مامانم رو ببینم اما چون داری میای کنسلش می کنم
ساحل
پاسخ
ایشالله دفعه بعد دوست مهربونم
مامان طلا
29 اردیبهشت 93 23:49
وای سحر نمی دونی به چه ذوقی رفتم خانه بازی وقتی گفتند هفته پیش بوده کلی ناراحت و دل وا مونده شدم
ساحل
پاسخ
بسیار مدیر نا لایق و بی اعتماد به نفسی داشت عزیزم. اصلا یوقت بچه رو اونجا نبری....
مامان طلا
2 خرداد 93 0:48
سحر عزیزم اگه زودتر خبردار شده بودم خانه بازی بادبادک که مدیرش شیرازی هست رو بهت معرفس می کردم . خودم واسه اولین بار به خاله ریزه رفتم اصلا فضا نداشت مربی خوب نداشت .... کاش سعادت دیدنت رو داشتم حیف
ساحل
پاسخ
دفعه بعد عزیزم.