هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

هیوای آسمانی من

صدای هیوا در رادیو به انگلیسی

1392/10/8 19:01
نویسنده : ساحل
1,193 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان. این هم صدای گل بانوی من. در رادیوی مدرسه. که قبلا گفته بودم. اینها نتیجه سالها کار و تجربه من بر روی زبان انگلیسی کودکان است . هر اتچه برای دخترم کردم در بسته ها برای شما نیز انجام داده ام. 

 

:)

 

http://www.mehrradio.com/portal/music/listenMusic.php?music_id=815&title=english-interview

 

دیشب وقتی صدای هیوا را میشنیدم بغض گلویم را می فشرد. همسرم با خوشحالی گو شمیکرد. یادم است همیشه من را مقصر میدانست که هیوا زود انگلیسی را یاد گرفته و از ادبیات فارسی می ماند. دیشب گفت که اشتباه می کرده. کودکان با این روش به هر دو زبان مسلط خواهد بود.

 

هیوا مادر به وجود نازنینت افتخار میکند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان روانشناس
8 دی 92 19:46
آفرین مادر نمونه
ساحل
پاسخ
سمیرا
8 دی 92 22:14
سلام سحر عزیز بهت تبریک میگم برای این صدای نازنین بعد از مدت ها به وبلاگ سر زدم و با این پست خیلی خوشحال شدم سحر جان من یه سری مشکل داشتم و نشد زودتر سفارش بدم ولی امشب هرچی مجموعه و 2 کارتون لیتل پرنسس و هالی و دوستش رو سفارش میدم ثبت نمیشه و میگه اطلاعات مشکل داره چکار کنم عزیزم ؟
ساحل
پاسخ
عزیزم ممنون از خریدت. ثبت شده و پرداخت تایید شده اومده برای من. برات ارسال میکنم.
سارا مامان باران
9 دی 92 8:28
من هم به داشتن دوستی مثل تو افتخار می کنم
ساحل
پاسخ
مامان آرشين
9 دی 92 16:31
ساحل
پاسخ
زهره مامان مرسانا
10 دی 92 14:15
سحر جان من هر کاری میکنم صداش پخش نمیشه خیلی مشتاقم بشنوم
ساحل
پاسخ
عزیزم دوباره سعی کن حتما میشه.
شيرين
10 دی 92 16:13
مرحبا شاه دخترون هيوا ساحل جان تبريك ميگم
ساحل
پاسخ
ممنون عزیزززززززززززززم
مصی
10 دی 92 18:43
عزییییییییییییییییزم،این موفقیت رو اول به خود هیوا جون و بعد به شما تبریک میگم.ایشالا روز به روز شاهد رشد و تعالی بیشترش باشید.
ساحل
پاسخ
ممنون دوست خوبممممممممممم
شکوه
10 دی 92 19:32
آخییش سحر جونم کلی خستگیش در رفت ... خدایا شکرت خیلی خیلی خوشحال شدم سحر عزیزم ایشالله که همواره شاهد بیشرفتهای هیواجون باشیم ... ببوسش عزیز دلو ... دوستت دارم .. شکوه
ساحل
پاسخ
ممنون عزیزم. چشم
مهناز مامان روزبه
11 دی 92 15:19
سحر جان تبریک خیلی خوب بود فامیلی هیوا هم با فامیلی خودت یکیه فامیل بودید با همسر گرامی؟
ساحل
پاسخ
ممنون. بلی فامیل هستیم
کیانا
11 دی 92 16:12
سلام آفرین به شما مادر خوب و مهربان من یه پسر 3 و نیم ساله دارم فقط کلمه یادش دادم میشه راهنماییم کنین یا بهم معرفی کنین چی براش بگیرم باهاش کار کنم خیلی علاقه داره خیلی از کلمه های فارسی رو میتونه بخونه اما خیلی دوس دارم توی انگلیسی پیشرفت کنه خیلی ممنون هیوای ناز رو هم ببوسین
ساحل
پاسخ
سلام عزیزم. ممنون. لطفا بسته play & learn رو براش تهیه کنید. اطلاعات بسیار کامل در سایت هست http://madaranemrooz.ir/ حتما بخونید.اگر سوالی بود در خدمتم.
نیلوفر-ن
11 دی 92 20:32
سلام سحر جان فکر میکنم از حدود سال پیش از طریق نی نی سایت با شما آشنا شدم . و همون زمان راهنماییم کردین. ( ممنونم). ولی فکر میکنم اولین باره که اینجا براتون کامنت میذارم. صدای هیوای گل رو شنیدم و اشک تو چشام حلقه زد از موفقیت شما و هیوای عزیز. میخواستم ازتون راهنمائی بگیرم در مورد دخترم. کیانا از موقع تولد آهنگ و کارتون انگلیسی دیده و گوش کرده و تا حدی درکش از انگلیسی نسبت به خیلی از همسنهای خودش بهتره. خیلی از کلمات رو اول به انگلیسی یاد گرفت و بعد به فارسی. لهجه اش هم خیلی خوبه. منم سعی میکنم بعضی روزها لااقل یک ساعت باهاش انگلیسی حرف بزنم. به مدت 3 ماه یه مهمان انگلیسی زبان داشتیم که کیانا میتونست درک کنه که اون چی میگه. کارتونهایی که از بچگی دیده: Barney --- Bob The Builder ___Thomas and friends و چند تا دیگه بوده. Magic English و your baby can read ( فقط 3 سی دیش رو ) دیده. میخواستم ببینم از این به بعد چکار باید انجام بدم. اگر نباید اینجا سوال میکردم عذر میخوام و ممنون میشم که بگین کجا سوالمو مطرح کنم. شاد باشید
ساحل
پاسخ
نیلوی عزیز سلام ممنون از اینمه احساسات زیبات. دوست من نیازی به صحبت به زبان انگلیسی نیست فقط باید طبق یک روش مشخص و اصولی راه رو ادامه بدی. بهترین روش همین بتسه play & learn English هست. باید اصولی جلو بری و قدمهات هدفمند باشه. ضمنا بزودی بسته دوم من به بازار میاد که البته افرادی که این بسته رو استفاده کردن میتونن از اون استفاده کنن. من تا سال پیش واقعا و حقیقتا یک کلمه هم با هیوا انگلسی حرف نمیزدم باور کن. http://madaranemrooz.ir/ لینک خرید و اطلاعات مربوط به بسته. باز سوالی بود همینجا هم با تلفنهای توی سایت میتونی تماس بگیری. http://madaranemrooz.ir/play_learn_english/teach_your_kids_english
نیلوفر-ن
11 دی 92 20:59
ببخشید سحر جان. خواستم بگم که کیانا حروف انگلیسی رو کامل میشناسه و گاهی میتونه متالهایی بیاره از کلماتی که با حروف مختلف شروع میشه . راستی کیانا 4 سال و 10 ماهشه (متولد اسفند 87)
ساحل
پاسخ
کیانا
12 دی 92 0:05
سلام ساحل جان من این بسته رو سفارش میدم مطالب رو خوندم خیلی عالی بود بازم ممنون اگه مشکلی داشتم میتونم با هاتون صحبت کنم
ساحل
پاسخ
سلام کیانا جان. ممنون از لطفت. بلی عزیزم. هر سوالی داشتی من در خدمتم.
مامان نی نی
12 دی 92 14:32
سلام عزیزم.تبریک به خاطردخترگلت. .من دختر 18 ماهه دارم مى شه راهنماییم کنسرت در مورد آموزشش؟ تاالان تصمیم نداشتم آموزش خاصی براش داشته باشم ازترس اینکه دنیای کودکیش خراب بشه..ولی دوست دارم خلاصه از ازکارهایی که درضمن خرىد اىنجافقط مجموعه ها انجام باید بدم رابدونم اگه زیاده بچه فشارنیاره حتماباشماخواهم بود....یه سوال ديگه. خودم چندسالی هست زبان اموزی راگذاشتم کنار.قبلا سطح متوسط را تمام کردم چه پیشنهادی داری که خودم هم راه بیفتم .آخه آخه تا دوسال دیگه بایدتافل داشته باشم حتما..ببخش پیامم زیادشد. منتظرپاسخم.
ساحل
پاسخ
سلام دوست عزیزم. ممنون از صحبتهای شیرین شما. میتونم به جرات بگم من مادری هستم که همین دغدغه های شما رو داشتم و دارم. تحت هیچ عنوان نامی از آموزش در بسته من نیست. روش ببسیار جدید هست و من همواره همراه شما هستم. تا 6 سالگی هیچ نیازی به کتاب و کلاس زبان نخواهید داشت و به هیچ عنوان فشاری بچه رو تهددی نخواهد کرد برعکس هرچه هست وادر شدن در دنیای زیبای کودکی استفاده از هنر ذاتی و دیدن زبان بعنوان یک دنیای زیبا از دریچه چشم کودکه. لطفا این صفحه رو هم بخونید http://madaranemrooz.ir/ و اگر باز سوالی داشتید فرم رو در این لینک تکمیل کنید من باهات تماس میگیرم شخصا با هم صحبت میکنیم. http://madaranemrooz.ir/play_learn_english/teach_your_kids_english در مورد زبان آموزی خودتون دیدن فیلم و یک کلاس فشرده چت رو پیشنها میکنم و مجموعه سی دی روزتا استون رو. موفق باشی دوست خوبم.
نازی
12 دی 92 18:36
سلام بر شما مادر نمونه و هیوای نازنیین واقعا جای تشویق و تبریک داره با زحمتای فراوانی که کشیدین ثمره خوبی که دیدین انشالله همیشه شاهد بهترینا باشی عزیزم ببخشید یه چند تا سوال دارم من یه پسر 3 ساله دارم تمام مطالب رو خوندم از پکیج انگلیسی شما خیلی خوشم آمده میخوام برا پسرم بگیرم همچنین میخوام تراشه ها رو هم بگیرم تا الان فقط بن بن بن و شعر و قصه از این جور چیزا کار کردم اما انگلیسی فقط 1 تا 10 رو بلده دیگه هیچ حالا به نظر شما اول کدوم رو شروع کنم میشه هر دو رو با هم بگیرم کار کنم یعنی میشه مهدی من هم مثل هیوای نازنیین انگلیسی رو به این خوبی یاد بگیره ممنون اگه راهنماییم کنین نازی عزیزم سلام. منهم از توجه شما ممنونم. البته که روزی خیلی زود شاهد همین پیشرفت مهدی عزی زخواهید بود. من تراشه ها رو بعد از 4 سالگی پیشنهاد میکنم. بهتون توصیه میکنم تمام تمکزتون رو روی انگلیسی بذارید و برای فارسی بسته " آواورزی با سبیل خان " کار نشر چیستا رو تهیه کنید و کار کنید. واقعا ندیدم کاری رو که اینقدر زیبا و سلیس و کودکانه خواندن رو از ریشه مطابق با اصول زبانشناسی ایارنی کار کنه. برای زابن بسته رو تهیه کنید در وبسایت من بسیار راحته و کار باهاش خیلی آسون. شما میتونید یک فرم رو هم تکمیل کنید من تماس میگیرم باهاتون صحبت میکنم کاملا راهنماییتون میکنم. این لینک خرید و اطلاعات مربوط به بسته هست http://madaranemrooz.ir/ و تکمیل فرم http://madaranemrooz.ir/play_learn_english/teach_your_kids_english منتظر هر سوالی که داشتید هستم. موفق باشی عزیزم.
سمیرا
13 دی 92 3:59
موفقیت شما برای من هم موفقیت و افتخاره موفق باشی و ممنونم عزیزم منتظر بسته میمونم
ساحل
پاسخ
زهره مامان مرسانا
13 دی 92 14:58
سلام سحر خانم. ببخشید عزیزم من یه خورده گیج شدم بر طبق شعرهایی که شما لیست کردین تو کتاب اول واسه سن یکسالگی من یک هفته شعر once I caught a fish aliveرو کار کردم هر چند تو شعرهای لیست شده کتاب واسه سن یک سال نبود ولی چون شعرش کوتاه بود و طبق نظر شما شعر کوتاه انتخاب کردم اما واسه هفته دوم موندم کدوم شعرو انتخاب کنم اخه همشون تا حدودی طولانیه حتی بعضی هاشون خیلی شلوغه تا این جا که گوش دادم . دیدم شعر َAlphabetکوتاهه ولی احساس میکنم اخرش شلوغ میشه . ممنون میشم کمکم کنید خیلی شرمنده ام وقتتونو میگیرم خانمی اگه میشد یک برنامه مدون از ترتیب شعرها میدادین هر چند کتابها واقعا راهنمایی کرده ولی بیشتر سن دو سال به بالا برنامه ریزی شده است. من شعرهای خود سی دی play & learnهم تا حدودی نگاه انداختم حس میکنم کمی سخته شاید من این برداشت دارم و دخترمو دست کم میگیرم نمیدونم ولی شدیدا نیاز به راهنماییتون دارم
ساحل
پاسخ
زهره عزیزم اصلا نکران و گیج نشو. عزیزم مگه ضمیمه رو نداری. میتونی طبق اون لیست آهنگارو انتخاب کنی. و این شلوغی اصلا مهم نیست. اون سی دی ها هم برای 4 سال به بالا بهتره اما الان هم اکی هست. ببین شما هر وقت سوالی داشتی میتونی تماس بگیری. میتونی دوباره فرم رو پر کنی یا فقط اییمل بزنی و شمارت رو بذاری من برای همین اینجا هستم. قرار نیست تنهاتون بذارم. همیشه پشتیبانی همیشگی برای این بسته وجود داره. من ضمیمه رو برات میفرستم اگر اییمل داری اگر نه حتما برام اییمل بزن و بگو ضمیمه رو میخوای. متظر تماست هستم.
نیلوفر-ن
13 دی 92 17:41
سلام سحر جان ممنون از پاسخگوئیت. در مورد بسته ی آموزشی شما: با توجه به اینکه کیانا حدود 5 سالشه میتونه ازش استفاده کنه؟ در مورد صحبت به انگلیسی : راستش من شروع کننده نیستم هیچوقت. کیانا خودش تمایل داره و پیشنهاد میده که انگلیسی صحبت کنیم. البته در حد توان کیانا و با کلمات محدود. حتی تازگیها دیدم گاهی حروف رو مینویسه. سوالم اینه که در این مورد چکار باید بکنم؟ وقتی میخواد به انگلیسی حرف بزنه من به فارسی جواب بدم؟ ببخشید وقتت رو گرفتم شاد باشی
ساحل
پاسخ
نیلوفر عزی وقتی انگلیسی می پرسه جواب بده اصلا نگران نباش. برای نوشتن فکر مکینم بذار خودش طبق میل خودش بنویسه اما آموزشی نده. بلی این بسته رو بخصوص سی دی های اهنگ و دی وی دی تصویری برای کیانای عزیز بسیار مناسبه و بسته بعدی هم بزودی وادر بازار میشه و دقیقا ادامه همین روش هست. باز سوالی بود در خدمتم عزیزم.
زهره مامان مرسانا
14 دی 92 13:04
مرسی خانمی ضمیمه رو واسم فرستادین . حالا متوجه شدم نگرانی من از این بود که مرسانا هر روز درخواست دیدن بی بی انیشتن میکنه و مجبور بودم روزی دو سه بار واسش بزارم و به اهنگهای سیمپلی کیدز توجه ایی نشون نمیداد دوست داشت تصویری باشه دیگه دیدن بی بی انیشتن خیلی محدود کردم شاید بعضی روزها اصلا واسش نزارم ولی حالا وقتی اهنگ میزارم همزمان باهاش بازی میکنم یا میرقصم کم کم داره دستم میاد چه طوری کار کنم فعلا اهنگ دوم از سی دی اول هستیم روزی چند بار میزارم امیدوارم موفق بشم . بازم ممنونم سحر جان
ساحل
پاسخ
مطمئنم موفق میشی و روزقبروز پیشرفت دختر نازت رو بیشتر میبینی عزیز دلم.
maryam
15 دی 92 7:44
عزیزم.هیوا جون یه پا استاد شده.ایشالله موفقیت بیشتر و بهتر
ساحل
پاسخ
مرسی دوست خوبم