هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

هیوای آسمانی من

لینکهای خرید

1392/10/7 23:49
نویسنده : ساحل
1,506 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.

 

دوستان عزیزان بزودی چند پست جدید میذارم براتون.

ینکهای خرید : 

لینک خرید سی دی های کارتون. جدیدترین کارتونها و البته تمامی عناوین از بهترینها از لحاظ کیفیت و تنوع موضوعی می باشند و تماما بر اساس روش زبان آموزی مدرن تهیه شده اند : 
http://madaranemrooz.ir/products/english_cartoons 

لینک خرید کتابها . تمامی کتابها از ارزانترین و بهترین نوع و کیفیت می باشند و مرتبط با سن و مطابق با نیاز والدین عزیز طراحی و گزارده شده اند. ضمنا برای هر یک توضیحات بسیار کاملی وجود دارد . 
http://madaranemrooz.ir/products/kids_books 
لینک خرید مجموعه های آموزش زبان / play & learn English 

http://madaranemrooz.ir/products/majmooe_haye_amoozesh_zaban_play_learn_english 

دوباره تکرار میکنم در مورد تمامی محصولات می توانید با تکمیل فرم درخواست مشاوره نمایید. ضمنا می توانید در روزهای عنوان شده در سایت با شماره موبایل یا دفتر من تماس بگیرید. چنانچه پاسخگو نبودم شخصا با شما تماس میگیرم. 

 

کتابهای موجود در سایت فقط برای خاوندن نیستند بلکه به منظور پیشرفت هوش کلامی کودک در زبان دوم طراحی شده اند.

دوستان بدانید روزهای پیشرفت زبان دوم در کودکان زیر 6 سال می باشد و دیگر تکرار نخواهد شد. از این فرصت بخوبی استفاده کنید.

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان آترینا
11 دی 92 1:12
سلام سحر جون آترین من چند روز دیگه یکساله می شه و من چند کتاب در مورد کودک این سنی در همه زمینه ها ( تربیتی -روانشناسی - علمی و ...) می خوام ، لطف می کنی اگه کتاب خاصی رو سراغ داری بهم معرفی کنی البته کتاب " کلید های رفتار با کودک یکساله" رو می دونم به جز این کتاب ممنون
ساحل
پاسخ
عزیزم " مادر کافی ". بسیار عالیه.
ناني
12 دی 92 23:54
سلام سحرجون توسايت مادران امروز نوشتين كه your baby can read براي زير دوساله. براي من كه بچه م دوسال وسه ماهشه وميخوام play&learn رو شروع كنم خريد اون مجموعه به عنوان مكمل ديگه لازم نيست؟ يه سؤال ديگه هزينه پست مجموعه به تهران چقدره؟ ممنون كه جواب ميدين
ساحل
پاسخ
سلام عزیزم. چرا بیبی کن رید رو هم تهیه کن. لازمه. هزینه رو پست خودبخود و اتوماتیک انجام میده اما فکر میکنم حدود 5 هزار تومان باشه. شما میتونی از تهران هم بخری هم من و مامان داره هم سایت کودک سالم . باز سوالی بود در خدمتم عزیزم.
فاطمه مامان طاها
13 دی 92 20:00
سلام سحر عزیز من اولین بار است که مطالب زیبای شما رو میخونم. ممنون از این همه سخاوت و مهربونی :چقدر زیبا تجربیاتتون رو در اختیار همه میگذارین . افتخار میکنم که با شما و دختر گلتون آشنا شدم ."هیوا جان تولدت مبارک". سحر جان طاهای من 19 ماهشه من میخواستم اگه موردی نیست با شما در مورد محصول play and read صحبت کنم. در ضمن موقع سفارش محصول مشکلی پیش اومده من میتونم با دفترتون تماس بگیرم؟ با چه شمارهای؟ عذر خواهی میکنم من مهمان سرزده ای هستم با سوالای زیاد...
ساحل
پاسخ
فاطمه عزیز هر روز اشنایی با دوستان جدید و خوندن نوشته های زیباشون و گرفتن اینهمه انرژی از طرف شما نعمت کمی نیست. بلی حتما میتونید فردا با موبایل من تماس بگیر در خدمتم. 09309402927 و دفترم 07112308657 منتظرت هستم عزیزم.