هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

هیوای آسمانی من

نام هیوا

1390/8/23 16:05
نویسنده : ساحل
2,529 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم. پاییز زیبا از راه رسیده. 10 روز دیگه تولد منه و بعدش تولد تو عزیزترینم. 4 سال از روزی که اومدی به دنیای ما میگذره و من ناباورانه به گذر روزها فکر میکنم. روزی که اسمت رو هیوا گذاشتم دخترم 2 سال مونده بود تو درون من پا بذاری. فیلم زیبای " هیوا " ساخته مرحوم ملاقلی پور رو بارها دیدم و دیدم از روی که برای اولین بار اکران شد عاشق اسمش شدم و شخصیت زن بازیگرش خانوم سجادیه. بعد رفتم دنبال معانی زیادش..خورشید..نور...ماه شب چهارده..شیرین...امید و آرزو...دیدم تمام تمایلات یک مادر در اسمت نهفته. روز 15 دی ماه رو برای تولدت انتخاب کردم تا تولد فروغ فرخزاد و مامانبزرگ خوبم باهات یکی باشه. تا از هر کودوم از اونها صفت خوب و نیکی داشته باشی...صبور باشی و مقاوم..مستقل باشی و محکم..رو پای خودت بایستی و برای چیزهایی که میخوای تلاش کنی آروم باشی و فکور. زیاد فکر کنی و به ظاهر اهمیت ندی. بدونی بزرگترین چیزها در باطن انسانها نفهتس نه در صورتشون. تو دختری زیبایی حتی میتونی با رنگ و ارایش زیبارت باشی مثل همه زنها اما میخواستم بدونی اون لعاب و رنگ از بین میره اما رنگ زیبای پاکی ..صداقت...مهربانی..کمک به همنوع..عشق و دوست داشتن...درک متقابل و تلاش کردن..کار و فعالیت ..هنر و زیبایی درونی هرگز دخترم هرگز پاک نخواهد شد. تو برای من شدی نور ..شدی خورشید..شدی بزرگترین امید...شیرینترین میوه..زیباترین ماه..پر نورترین نور...توش دی همه چیزم...شدی هر روز و شبم. بخاطر تو زندگی میکنم..بخاطر تو فکر میکنم سختیهارو تحمل میکنم...دوست دارم معنی سختی رو بدونی ارزش اسایش رو بفهمی. زیاد باهات حرف میزنم و تو بسیار دانایی بسیار فهیمی بسیار بزرگی. از داشتنت به خود میبالم. از اینهمه عشقی که بهم دادی و هرگز تکراری نمیشه..از شدت دوست داشتن شبها خوابهای بدی میبینم که بردنت که دزدینت و صبح اینقدر بغلت میکنم که تمام درونم بوی خوب موهای طلاییتو میگیره. ذره ذره وجودت بهم آرامش میده . بخاطر تو از هرچیزی میگذرم و سعی میکنم بهترین تربیت رو برات داشته باشم. خودم رو اصلاح کنم تا تو هم درست بزرگ شی. تمام تلاشمو میکنم. بدون دوستت دارم...دوست داشتنی که در حرف و کلام نمیگنجه...فقط دوستت دارم...زیاددددددددددددددددددد...رویای آبی مامان.....دوست خوب مامان...زیبای بی بدیل مامان.

پسندها (1)

نظرات (8)

مامان بیتا
23 آبان 90 16:45
علي در عرش بالا بي نظير است علي بر عالم و آدم امير است به عشق نام مولايم نوشتم چه عيدي بهتر از عيد غدير است؟ عیدتان مبارک
فرشته
25 آبان 90 9:00
پیشاپیش تولد شما و هیوای عزیزو تبریک میگم امیدوارم سالهای سال زیر سایه حق این روزای قشنگو باهم جشن بگیرید...


ممنون فرشته عزیز. لطف بسیاری کردی. برات بهترین و زیباترین لحظه هارو آرزو میکنم. باز هم متشکرم.
ترمه و مامانش
2 آذر 90 20:31
تولدت مبارک باشه همینطور پیشاپیش تولد هیوا جون
همیشه ایام به کامتون باشه


ممنون از لطفت. خشوحالم کردی. باز هم متشکرم دوست من.
نیلوفر(فرح) مامان آوا
9 آذر 90 14:49
مثل همیشه عاااااااااشق ادبیات و احساستم سحر جون. خوش بحال هیوا با این مامان همه چی تمومش. دوستون داریم.


منم عاشق توام عزیزم. دوست دارم ببینمت. بگو کی؟؟؟؟
نیلوفر(فرح) مامان آوا
9 آذر 90 14:50
تولدت هر دوتون مبارکه انشالله پای هم سالها خوشی و لبخند تجربه کنید و غم جایی تو دلتون نداشته باشه.


مرسی نیلو جونم. لطف کردی.
مامي هليا
20 آذر 90 13:23
تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككك


وای مرسی عزیزززززززززززززززززم. )))))))))ممنونم.
مجید
22 اسفند 90 12:10
ازخداخواستم که دخترقشنگت راحفظ کنه وهیچ بدخواهی دستش بهش نرسه تا تو همیشه درآرامش باشی اما ازش خواستم که عشق شما نسبت به دخترت درنهایت به عشق خودش وصل بشه...



ممنون.از دعای خوبتون. فکر میکنم زیاد مذهبی باشید. البته حدس زدم. من فقط و فقط به خدا معتقدم و عشق من به هیوا از لطف خداوند سرچشمه گرفته. متشکرم از شما.
مجید
22 اسفند 90 12:14
ازاینکه اسم کارگردان محبوبم ملاقلی پور راتو دستنوشته های شما دیدم خوشحال شدم انسانی که اخلاص وجودش تو فیلمهاش موج میزدمن عاشق فیلم افق ازایشون هستم.


ممنون. من هم این کارگدان خوب رو خیلی دوست داشتم و دارم. فیلم زیبای هیوا همیشه سرچشمه انخاب اسم دخترم بوده و برای دخترم این فیلم رو چند بار گذاشتم و دیدیم باهم. مرسی