هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

هیوای آسمانی من

کاردستی دومینو

1392/8/24 14:32
نویسنده : ساحل
1,691 بازدید
اشتراک گذاری
Open-ended play with sticks, stones and other natural elements. Natural Elements are so easy to incorporate into daily play. They’re all around us; shells, stones, sticks, chestnuts, pinecones… They’re a staple in our backyard, and I love how they provide the children with open-ended and unlimited play possibilities. Here
آدرس سایت : http://happyhooligans.ca/natural-elements/
پسندها (1)

نظرات (6)

anisa
18 آبان 92 1:52
سلا عزيزم. بابت زحماتي كه ميكشي خيلي ی ممنونم مطئن باش به خواسته هايت ميرسي عكس اين پست باز نميشه.
ساحل
پاسخ
مرسی عزیزم. تصویر اصلی مشکل داشته. دوباره لودش میکنم.
مامی
19 آبان 92 16:28
سحر جان عکس باز نمیشه کمککککککککککککککککککککککککککککککککک ببخشیدددددددددددددددددد تصویر استی اصلی مشکل داره. سعی میکنم دوباره لودش کنم. نی نی سایت شکلک گذاشته چقدر خوبببببببببب
ناني
20 آبان 92 13:42
سلام سحر عزيز باتشكر از زحمات شما تصويرى كه زحمت كشيديد و گذاشتيد براى من لود نشد نميدونم ساير دوستان هم همين مشكل رو دارن يا فقط مشكل منه!؟ سلام عزیزم. متاسفانه سایت اصلی تصویر رو با ابزار درست نذاشته. اما سعی میکنم دوباره لودش کنم.
شيرين
20 آبان 92 22:39
سلام گلم عكس آپلود نشده يا... چندروزه منتظر عكسم روزي چند بار سر زدم يا عكس بذار يا ورش دار اي پستو خواهشا مردم از فضولي پاينده باشي و هميشه برقرار
ساحل
پاسخ
شیرین جانم هوا بارونیه. هرکار یمیکنم سایت اصلی باز نمیشه. حتما تا فردا درستش میکنم
مهشاد
22 آبان 92 0:43
متاسفانه عکس لود نمیشه
ساحل
پاسخ
دوباره لودش میکنم مشکل داره عزیزم.
شيرين
24 آبان 92 19:16
عكسم باز شده ممنون چقدر جالبه
ساحل
پاسخ