هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

هیوای آسمانی من

کلاس زبان به روش جدید

1392/8/7 17:07
نویسنده : ساحل
2,151 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان و همراهان

 

از روز شنبه بعنوان مربی زبان کودکان در مهد آرتا در شیراز روش جدید را آموزش میدهم. متاسفانه فعلا فقط کودکان عزیزی که در مهد ثبت نام کرده اند میتوانند از این کلاس استفاده کنند.

اما بزودی کلاسهای آزاد را نیز برنامه ریزی خواهم کرد. امیدوارم بتوانم در خدمت شما عزیزان باشم.

من از دوستان و والدین ساکن شیراز توقع بیشتری دارم. واقعا نمیدانم چرا مراجعه به دفتر و مشاوره حضوری در این شهر کم است. بهرحال من به وظیفه خود در قبل کودکان عمل مکینم. 

و خیلی زود همایشی درکنار نمایشگاه نقاشی هیوا در شیراز خواهم داشت . 

 

سبز باشید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

نازنین
7 آبان 92 19:27
سلام سحر جان
امیدوارم که حال خودتون و فرشته تون کاملا خوب شده باشه

خوش به حال مهد آرتایی ها

برنامه مشاوره تون تغییر میکنه یا نه؟

می تونم یه پنجشنبه شما رو ببینم؟ آخه محل کارم شیراز نیست و تنها روز آفم پنجشنبه س
چند هفته س می خوام جور کنم ببینمتون ولی متاسفانه نمیشه
ممنون


عزیزم االان یک پست گذاشتم بخون و دیگه ناراحت نباش. باور کن از این شیرازیها چهار نفر بیشتر نیومدن دفتر تا بحال زیاد ناراحت نباش )))

حتما میتونی عزیزم....خیلی زیاد خوشحال مشم. فقط از هفته قبلش بهم بگو تا من پنج شنبه برم دفتر. چون هیوا تعطیله نمیرم. اما شما با هام هماهنگ کن و به موبایلم اس ام اس بده. 09304302927

منتظر دیدارت هستم.
مونا
7 آبان 92 21:00
صد حیف
کاش شیراز بودم


کاش من تجزیه روح بلد بودم ))))))))))))
مامان طلا
7 آبان 92 22:50
من بوشهرم و خوشبختانه نزدیک شیراز حتما میام


صبر کن تا کلاسهای خودم برقرا بشه تا همه بتونن حضور پیدا کنن .
نيايش
8 آبان 92 11:06
سلام سحر خانم خوبيد ؟هيوا جون خوبه؟ چه حيف كه كلاس زبان مخصوص بچه هاي مهده من كه روز شماري ميكردم حلما را بيارم خدمتتون و هر روز وبلاگتون را چك ميكردم به اميد شنيدن خبر شروع كلاس ولي امروز متاسف شدم كه نميتونم حلما را بيارم.


نیایش عزیز با اون اسم خوشگل دخترکم حلما

نگران نباش من آرتا نمیرم. گفتم که میخوام تمام بچه ها بتونن بیان و استفاده کنن. برای همین دارم دنبال اجراه یک مکان میگردم. برام دعا کنید
مامان نیلا
9 آبان 92 0:58
خوشا به حال مامانای شیرازهی!


نهههههههههههههههه. من مال همه هستم....شده ماهی دو روز هم بتونینی بیاید کلاس خوبه
نازنین
10 آبان 92 11:55
ببخشید روز تعطیل شما و هیوا جون خراب میشه
برای اینکه بیشتر شرمنده نشم اگه جایی نزدیک به منزل تون راحت تر باشید، همونجا می بینمتون
به احتمال زیاد هفته دیگه میام؛ اما فردا قطعی شدنش رو اس میدم
پیشاپیش از لطفتتون ممنونم


نه عزیزم موردی نیست. بهم خبر بده. منتظرت هستم.
مامان نیلا
19 آبان 92 0:52
ازشمال تا شیراز ماهی 2بار!


منظورتون رو متوجه نشدم.
ستاره
20 آبان 92 17:36
سحر جون چقدررررررررررر عالی ... کلی خوشحال شدم .......ویانا رو حتماااااااااااا میارم ...........بیصبرانه منتظرمممممممم
ساحل
پاسخ
کی میشه من روی ماه اینهمه گل رو ببینم
مامان پارسا
20 آبان 92 18:26
سلام 4 روزه تموم وقتایی که پارسای یک سال و نیمه خوابه و تقریبا تمام شب رو دارم وبلاگ هیوا جونمو می خونم الان اعتقادم به کار شما بیشتر شد شناختمم بیشتر . کلی مطلب یادداشت کردم همه جوره الگوی من شدید. من روانشناسی بالینی خوندم می خوام برای ارشدم ادامه بدم هنوز شروع نکردم آخه بالینی کودک می خوام که آزاد و سراسریش کل کشور 10 نفرم پذیرش نداره می خوام زبانمم پیگیر تر باشم برام دعا کنید یکسری مشکلات شخصی هم برام پیش اومده که حسابی به هم ریختم ولی دارم خودمو کنترل می کنم افسوس می خورم که روز نمایشگاه نمیدونستم اون دختر نازنین دخترتونه. خیلی هم خسته بودم منتظر کتاب هایی که گفتید قراره بنویسید و مجموعه دومتونم هستم. اگه زودتر اینجا رو خونده بودم این قدر تو نینی سایت برام برنامه نامفهوم نبود و هی سوال نمی کردم کاش بتونم باز ببینمتون کاش تهران بودید و پارسا رو می گذاشتم پیشتون
ساحل
پاسخ
از شما ممنونم عزیزم. امیدوارم دفعه بعد در تهران ببینمت. پارسای عزیزیم رو ببوس. رد ضمن سوال کردن هیچ اشکالی نداره. من وظیفم پاسخ دادنه نه فقط تبلیغ روی کارم و فروختنش. من دوست دارم رایگان تمام اطلاعاتم رو در اختیار مشا قرار بدم. مادرهایی فعال و با حوصله داشته باشم. که نخوان هزینه کنن و وقت بذارن برای کلاسهای زبان. خودوشن بچه ها رو اموزش بدن. من برای همین کار ساخته شدم پس همیشه برای پرسیدن هر تعداد سوال که داری راحت باش عزیزم.
فریبا
26 خرداد 95 13:21
سلام عزیزم میشه خواهش کنم نظرتون رو راجع به مهد آرتا بگید ؟ شما در حال حاضر جایی تدریس میکنید ؟ میتونیم ببینیمتون ؟
ساحل
پاسخ
سلام عزیزم. مهد خوبی نیست. ما کارگاه های زبان داریم و مربیان من تدریس میکنن. خودم خیر مدیریت میکنم . بله حتما میتونید در تلگرامم بهم پیام بدید. @raisingbilingualkids