هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

هیوای آسمانی من

بازی فروشگاه و آموزش انگلیسی

1392/8/6 19:13
نویسنده : ساحل
990 بازدید
اشتراک گذاری

نمونه ای دیگر از همخوانی بازی و آموزش کلمات :

زبان

این بازی هست که ما با این بازی انجام میدیدم. این برنامه رو از انگلیس برای من فرستادن و بسیار خوبه. چند چرخ خرید از این چرخهایی که در فروشگاه بزرگ هست در این بازی هست..هر کدام رو به نفر مقابل میدیم..و چند لیست خرید داره که شکل دارن...مثلا میوه سبزی..شیر و هر چیزی..با نامش به انگلیسی...خب من یک لیستو انتخاب میکنم و هیوا یک لیست دیگرو...بعد کارتهای ریزی داره شبیه به فلش کارت اما ریز اونها رو از پشت میذاریم روی زمین..هر کدام به نوبت یک مارت رو پشت و رو میکنیم اگر در لیست بود برمیداریم اگر نبود نوبت طرف دیگر است....در کل بازی من با هیوا انگلیسی صحبت میکنم...بازی فروشگاه بازی بقول خودش :

Hello, wht do you need 

I need some bread...

I need a milk

Do you like some cheese

yes i like it...

how are you you 

Are you hot

yes i am hot

what color is your trolley

how is the weather today

و از این قبیل پرسشها..با استفاده از اسامی روی فلش کارتها...می پرسیم این چیه یا چی میخوای..و از هیوا میخوام فقط به انگلیسی جواب بده و کامل...جمله رو کامل بگه...بهترین روش یادگیری زبان بصورت بازی هست...بصورت کاملا غیر مستقیم اما به یاد ماندنی....بچه خسته نمیشه.....اصلا . بعد از این بازی آهنگهای مربوط به فروشگاه و ویدیوهارو میذارم گوش کنه یا ببینه...از این بازی میتونید خودتون هم درست کنید...در حین بازی کودک رعایت نوبت رو هم یاد میگیره و میفهمه باید منتظر بمونه تا نوبتش بشه....میتونید از انواع جمله های مربوط به خرید در فروشگاه یا هر چیزی در همون لحظه میخواید بهم بگید استفاده کنید به انگلیسی......خوب باشید...

پسندها (1)

نظرات (0)