هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

هیوای آسمانی من

بدون عنوان

1392/8/6 19:11
نویسنده : ساحل
749 بازدید
اشتراک گذاری

اینها نیز کتابهای دیگری از کتابخانه انگلیسی هیوا هستند. 

این کتاب باید در هر منزلی باشد. بچه ها از ابتدا با نصاویر اشنا میشوند و کم کم با نام و معنای هر کلمه. . من هر وقت وقت کنم و البته بتا به خواسته خود هیوا اینها را با تصویر با هیوا کار میکنم. بهتر هست از سن 3 سال به بالا به روش مستقیم کار بشه و زیر 3 سال با بازی و اشکال بسیار ساده.

زبان

کارتون این کتاب رو پیشنهاد کرده بودم بگیرید برای بچه های 3 سال و نیم به بالا. من گرفتم و هیوا مرتب با برنامه میبینه. جملات رو باهاش کار میکنم و سعی میکنم کنارش بشینم. بعد این کتاب کار رو هم گرفتم از شهر کتاب تا همراهش کنم با بازی. کارتون این کاراکتر زیبا در وبسایت خودم هم موجود هست .

ایت کتاب رو من با هیوا برای تمرین نوشتن کار میکنم. مربوط به سن بالا و بچه هایی هست که با خوندن نوشتن اشنایی داشته باشن و بتونن خوب مداد دست بگیرن و خوب حرف بزنن. به انگلیسی.

 

این کتاب هم تصویری عالی از کتابفروشی شمس گرفتم. 

 

ین کتابهای جیبی خیلی مفید و دارای تصاویر با کیفیت و راحت هستن. در هنگام سفر و ماشین گردی این کتابها همره من هستند و هیوا از اونها حسابی لذت میبریم.

این کتابی هست که جدیدا به دستم رسیده. از سری کتابهای STORY LEARNING هست. با یک سی دی. از این طریق بچه ها درون یک قصه وارد میشن و با کلمات اون قصه بواسطه قصه گویی مناسب ارتباط برقرار میکنن.این رو هم مجموعه کاملش رو از اتگلیس برام فرستادن. و باید هفته ای چندین روز تکرار بشه.

تا کتابهایی دیگر بدرود.

پسندها (1)

نظرات (1)

دختر یلدا
8 آبان 92 11:08
سلام

کتاب فرهنگ لغت مصور واقعا کتاب خوبیه من توی یه نمایشگاه خواستم از کیمیا کتاب را خودش انتخاب کنه و کیمیا خودش انگشتش را به سوی این کتاب اشا ره کرد اون موقع 2 سال و نیمش بود و واقعا کلمات زیادی یاد گرفت و خیلی این کتاب را دوست داره .



کتاب بسیار عالی هست )) موفق باشی عزیزم