هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه سن داره

هیوای آسمانی من

خواب هیوا

1392/1/6 14:01
نویسنده : ساحل
1,637 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها همه درگیر مهمانی و عید دیدنی هستند . :) ما هم اما به میزان بسیار کم :)

 

دیروز سفری درون شهری داشتیم در باب دیدن مهمانهای نوروزی و ای وای مننننننننننننننننننن چقدر شلوغ بود :))

بستنی خوردیم و رفتیم باغ جهان نما و بزودی برایتان عکس و مطلب میگذارم .

 

اولین گام در جهت پیشرفت ما در سال جدید یک چیز خیلییییییییییییییییییی مهم است . 

 

" خواب هیوا "

 

یک ماه پیش برای هیوا یک عروسک کوآلا خریدم که نوشتم :))

 

شروع کردم که با این عروسک حسی نزدیک پیدا کند چون بهترین راه برای دور شدن من در شب همین نزدیکی به یک عروسک پتو یا اینطور چیزی است. 

این حس پیدا شد و هیوا عروسکش را حتی یک لحظه این رو که میگم جدی میگم حتی یک لحظه از خودش جدا نمینه. 

 

بعد شروع کردیم روی کاغذ نوشتن برنامه ها ...که من دوست دارم در اتاق خودم بخوابم و تو دخترم فکر میکنی در این رابطه چه باید بکنیم. و نوشتیم

* دوست دارم مامان شبهای اول بخوابه تا من خوابم ببره .

 

* دوست دارم وقتی خوابم برد بره اما برگرده پیشم.

 

* بعد میتونم چراغو روش بذارم و مامان بره پشت در بشینه تا بخوابم .

 

* بعد میتونه جاشو نندازه و بره توی اتاق .

 

* دوست دارم برای من یک فلش مموری بخره .

 

و مامان هم نوشت البته :)))

 

روز اول عید نشستم کتاب خوندم و لالایی تا خوابید و رفتم بیرون . نیمه شب بلند شد و صدام کرد تا ببینه هستم یا نه .

 

شب دوم خیلی زودتر خواب رفت و نیمه شب دیگه صدام نکرد و صبح گفت مرسی که حقیقت رو گفتی و نیمه شب نرفتی بیرون :)

 

و دیشب با چراغ روشن خوابید.

 

این برای من یعنی یک موفقیت بزرگ . هم برای من هم خودش چون من هم خیلی برای خواب بهش وابستم :)))

 

دیگه وقتی میخوابه راحت از اتاق خواب بیرون میام میشینیم تی وی میبینیم حرف میزنیم فیلم میبینیم و من در این یک هفته دو تا کتاب نخوندم رو خوندم و تموم کردم و این خیلیییییییییییییییییی خوبه :)

 

در هفته های آتی امیدوارم کم کم جدا بشیم که میدونم مدت زمان زیادی طول میکشه و اصلا مهم نیست .

 

بچه ها در عید رفتارشون کمی عوض میشه. بخاطر دید و بازدید زاید ممکنه کمی حاضر جواب و شیطان تر بشن. بازیگوشی های خاص . اصلا روی این مسائل حساس نشید و مقدار نکن نکن کردنها رو با توضیح قوانین پیش از دید و بازدید عوض کنید. براتون لحظات بسیار خوبی آرزو میکنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

سیما
6 فروردین 92 19:28
سال نو مبارک

موفقیتتو تبریک میگم.....منم این موفقیتو چند وقت پیش داشتم اما برعکس! شاید باورش سخت باشه اما من بدون اشکان خوابم نمیبرد و هنوز هم گاهی درگیر هستم دلم برای نفسها و گاهی خنده های نیمه شبش تنگ میشه


ممنون عزیزم.این موضوع زیاد خوب نیست. من همینطور بودم اما برای بهبود روحیم چند بار رفتم روانشناس تا خوب شدم
مامان فاطمه
6 فروردین 92 23:29
عیدتان مبارک


ممنون. عید شما هم مبارک عزیزم.
مصی
7 فروردین 92 14:32
سال نو بر شما و خانواده محترمتان بسیار مبارک باشه و امیدوارم سال خوبی داشته باشین.
موفقیتت رو هم تبریک میگم. تجربیاتت رو حتما در اختیار ما هم بذار که این روز ها به این تجربیات اینچنینی بسیااااااااااااااار محتاجم.


ممنون مصی خوبم. حتما عزیز دلم. میبوسمت.
حسنا
8 فروردین 92 2:39
سالم ساحل جونی موفقیتت راتبریک میگم


mamnun duste mehrabunam.
فروغ(ردپاهایم)
9 فروردین 92 1:26
سال نو مبارک سحر عزیز
برات بهترین ها رو ارزو میکنم
و امیدوارم اینجا همیشه شاهد موفقیت های هیوا باشم


mamnun azizam. Manham hamin arezu ru vasat daram duste khubam.
سمیه
16 فروردین 92 4:48
سلام عزیزم من خیلی وقته خواننده خاموش وبلاگت هستم از تاپیک مادر کافی پیدات کردم منم شیرازم و هیچ دوستی ندارم خیلی خوشحال می شک گه تجربه هاتو استفاده کنم ماشالله هیوا خیلی خوب تربیت شده و من خیلی دوست دارم دخترم مثل هیوا جون بشه انشالله البته من الان باردارم ولی خیلی تربیت کودکم ذهنمو مشغول کرده ممنون می شم راهنماییم کنی و با هم در ارتباط باشیم با اجازه من لینکت می کنم که همیشه راحت پیداتون کنم