هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

هیوای آسمانی من

آخرین پست 91 و تقدیم به همه دوستانم

1391/12/29 14:10
نویسنده : ساحل
1,752 بازدید
اشتراک گذاری

امروز آخرین روز سال 91 است. این پست تقدیم به تمام دوستهای خوب ماست. دوستاهای کوچک

هیوایم و دوستان خوب خودم. در روزهای آتی با عکسهای جدید و مطالب جدید عیدانه در خدمت همگی

هستیم. امیدوارم فردا لحظه سال تحویل ما را از دعای خیرتان فراموش نکنید. امیدوارم در تمام سال خوب

باشید و همراه خانواده خوبتان. مهربانانم سال نو تک تک همه شما مبارک باشد.

پسندها (1)

نظرات (7)

مامان ضحی
29 اسفند 91 14:44
سلام خانم گل سال نو بر شما و دختر نازتونم مبارک خوش بگذره التماس دعا





سلام. ممنون از ضحی عزیزم. دعا کنید ما رو هم. مبارک باشه.
مامان نیایش
29 اسفند 91 20:56
سلام سحر جان
سال نو شما هم پیشاپیش مبارک
امیدوارم سالی شادوسلامت وپر برکت داشته باشید.امیدوارم خدا به همه ی ما کمک کنه که این غنچه ها رو خوب به ثمر برسونیم شما هم برای ما دعا کن مادر نمونه


سلام دوست عزیزم. محتاجیم به دعای شما . امیدوارم خیر و برکت در زندگیتون موج بزنه. ممنون از لطف بیکرانت عزیزم.
مامان عبدالرحمن
30 اسفند 91 16:25
سحرجان سلام سال نو مبارک امیدوارم توی این سال موفق تراز قبل باشی
میبوسم تووهیوای عزیزم رو


ممنون دوست خوبم. برای تو م پسر خوبت بهترنی اروزهارو دارم.
مامان بابای الیسا
1 فروردین 92 10:09
دلت شاد و لبت خندان بماند برایت عمرجاویدان بماند خدارا میدهم سوگند برعشق هرآن خواهی برایت آن بماند بپایت ثروتی افزون بریزد که چشم دشمنت حیران بماند تنت سالم سرایت سبز باشد برایت زندگی آسان بماند تمام فصل سالت عید باشد چراغ خانه ات تابان بماند سال نو مبارک
نسيم مامان پانيذ
2 فروردین 92 1:13
سلام سلام باز هم عيدتون مبارك
سحر جون شنيدم شيراز هواش بارونيه 10 سانت بارون اومده
مام امسال 5 فروردين ميايم ولي يك شب ميمونيمم و ميريم سمت قشم متاسفانه نمي تونم روي ماهتون ببينم البته شايد شمام نباشيد و سفر باشيد
ولي ارديبهشت اومدي منم خبر كنا ميام نمايشگاه مي بينمتون ..


سلام نسیم عزیزم. آره شیراز هم سرده هم بارونی . و باد هم میاد. حسابی پانیذ و خودت رو بپوشون من شیرازم اما حتما نمایشگاه کتاب همدیگرو میبینیم. خوش بگذره. قشم خیلی خوبه برای خرید اطلاعات من در این باره زیاده چون زیاد رفتم قشم. البته بهترین فصل بهمن ماه هست اما الان هم خوبه. حتما درگهان برو و لذت خرید رو حس کن. خوش باشی دوست خوبم. میبوسمت.
مامان زهرا
4 فروردین 92 7:58
سلام
سال نو مبارک باشه واسه ی همتون سلامتی و یه زندگی پر نشاط آرزو دارم
اگه کاشان اومدین خوشال می شیم در خدمتتون باشیم
روی ماه هیواجونو ببوس


سلام دوست خوبم. نوروز شما هم خجسته و سبز باشد. برات سالی خوب و شاد اروز میکنم. میبوسمتان و ممنون دوست خوبم از دعوتت. موفق و شاد باشی.
نرگس مامان باران
18 فروردین 92 11:19
سلام عزیزم سال نو مبارک دختر من باران مظفری تو مسابقه جشنواره اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم آتلیه برید و امتیاز 5 رو بدهید یادتون نره قول میدم چند لحظه بیشتر وقتتون رو نگیره http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6