هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

هیوای آسمانی من

اولین تجربه ی کار برای هیوای من

1394/4/13 0:26
نویسنده : ساحل
1,158 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه دوست داشتم هیوا قدر داشته هایش را بداند و از داشتن چیزهایی که دارد لذت ببرد و برای داشتن چیزهایی که دوست دارد تلاش کند. 

در دنیایی که تفریبا تمام بچه ها همه چیز دارند ، اینکه فکر کنی کودکی بدون آرزو است خیلی اندوهناک است . برای همین همیشه از ابتدای کودکی با اینکه مهد بسیار مدرن را برایش انتخاب کردم اما دختری قانع است و حتا مثل مادرش عاشق خرید هم نیست :))))

هیچ وقت اجازه ندادم بهانه ی داشتن چیزی را بگیرد که دوستش دارد. اوایل برایش قانون مشخص کردم و طبق آن بزرک شد و یاد گرفت همیشه نباید همه چیز را داشته باشد .

امسال تصمیمی گرفتم برای تفریح و آموزش اندوختن پول او را سرکار ببرم. شاید تعجب کنید اما این کاریست که تاثیر را در اینده خواهد گداشت . 

بنابراین کتابسرای دوست خوبمان را انتخاب کردم و از همینجا از لطف بی کران اقای حسن زاده بسیار تشکر می کنم هیوا هفته ای دو روز به مدت 1 ساعت در فروشگاه ایشان بعنوان کتابدار کار می کند و حقوق دریافت می کند و قرار است با حقوقش یک آی پد خریداری کند در پایان تابستان. 

با شوقی بسیار سر کار می رود و منتظر رسیدن پایان تابستان برای خریدش .

امیدوارم بدانیم و درک کنیم رفاه زیاد کودکان ما را فقط دچار اختلال و خود برک بینی و تنبلی می کند . به امید روزی که همه از داشتن کودکانی متفاوت از خودمان لذت ببریم.

پسندها (2)

نظرات (3)

گلبهار
13 تیر 94 15:29
بچه هاتون سالم بار میان واقعا خوش ب حالتون
ساحل
پاسخ
مریم
13 تیر 94 17:59
آفرین به این خانم شاغل! الهی بگردم لباس فرم هم دارن؟!
ساحل
پاسخ
سحر مامان ساینا
19 شهریور 94 23:02
سحرجون واقعا کارات محشرههههههههه
ساحل
پاسخ
عزيزمييي