هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

هیوای آسمانی من

موسیقی ارف

1393/3/21 16:45
نویسنده : ساحل
1,502 بازدید
اشتراک گذاری

درباره شعر و موسیقی زیاد صحبت نموده ایم. هیوا دو هفته پیش دوره ارف را بخوبی تمام کرده و با جشن زیبای آخر دوره مدرک ارف خود را اخذ نمود و ما را بسیار خوشحال نمود.

موسیقی ارف

موسیقی هیوا در آموزشگاه باریتون و به مربیگری جناب آقای " ایرانبان " انجام شد و از اینجا از زحمات بی دریغ ایشان برای کودکان بسیار سپاسگزارم.

موسیقی ارف

 

موسیقی ارف

دخترم پس از این مرحله انتخاب ساز نموده و " پیانو" را انتخاب نمودند. بسیار خوشحالم باز علی رغم نظرات دیگر دوستان و با اینکه دخترم از ابتدای کودکی از هوش سماعی و هارمونی شناسی بسیار بالایی برخوردادر بود اما با مشورت استادان موسیقی بزرگ و دوستان بسیار خوبم دوره ارف را تمام کرده و سپس به نواختن ساز اصلی پرداخت.

 

موفق باشی دخترم.

 

پسندها (3)

نظرات (5)

مامان طلا
22 خرداد 93 2:46
سحر جان تبریک میگم عزیزم روزی رو می بینم کهنام هیوا در عرصه هنر به خصوص زبان می درخشه . راستی هلیا رو این هفته بلز ثبت نام کردم یه جلسه رفت علاقه نشون میده . مربی هم شیرازیه و با روش خیلی خوب کار می کنه روش گارگاهی مادر و کودک . یعنی مادران هم در جریان یادگیری حضور دارند فقط لطفا راهنمایی کن که زود شروع نکردم آخه خیلی ها می گند زود شروع کردی . در صورتیکه من این توان رو در هلیا می بینم ....نه عزیزم بستگی به خود بچه داره. هیوا از سه سالگی رفت موسیقی و اگر دو ماه وقفه نیفتاده بود بخاطر گرفتاری خودم الان یک سال بود تموم شده بود. موفق باشی عزیزم.
مهناز مامان روزبه
23 خرداد 93 19:29
تبریک به هیوای گلم مثل همیشه موفق و تبریک به سحر عزیزم
ساحل
پاسخ
نازنین
24 خرداد 93 11:04
تبریک میگم هیوا جون
ساحل
پاسخ
رها
27 خرداد 93 16:41
ایشالله تو همه ی عرصه های زندگیش همینطور موفق باشه
ساحل
پاسخ
مامان شراره(راحله عباسی)
30 شهریور 93 9:13
مبارک باشه موسیقی دان جوان
ساحل
پاسخ