هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

هیوای آسمانی من

عزیز دل مادر

1391/3/22 15:38
نویسنده : ساحل
1,978 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم...بهترینم. این هفته بعنوان مربی مونتسوری در مهدت مشغول به دوره کارآموزی شدم. امیدوارم بتونم موفق بشم. میدونی که اونجا و اون محیط رو خیلی دوست دارم. مطمئنم برای تو وقت خواهم داشت و همون برنامه های همیشگی رو انجام خواهیم داد. این هفته نقاشی با قطره چکان و اسپری رو کار میکنیم. دیشب از روی الگوهای هندسی ساخت اشکال رو کار کردیم. و زبان رو البته که خیلی زیاد داری پیشرفت میکنی و جمله میسازی خودت. سفالگری هم از هفته آینده میری کلاس پیش دوست پدرت. امروز قراره بریم پارک بزرگ بوقل خودت و بلال بخوریم. کلی ذوق کردی و خوشحالی :)))عزیزم داریم اسباب کشی میکنیم و تو بجای اینکه تو دست و پای من باشی همراهم هستی. اره دخترم با من میشینی میپیچی یادم میاری و مدام از اتاق جدیدت میپرسی. میدونم نگرانی عادت داری و طبیعیه. بهت قول دادم تمام وسایلت رو ببریم :))). میخوام اتاقت رو رنگ کنم بعد روی دیوارش استیکر بزنیم. واقعا از عروسک و قابهای اتاقت که زیاد هم هست خسته شدم. دخترم میدونی عاشقانه میپرستمت. میدونی ذره ذره وجودمی. میدونی با نفست نفس میکشم. میدونی با وجودت هر روز به دنیا برمیگردم. بعضی وقتها میگم با خودم چقدر بهت وابستم و خوشحالم تو نیستی اینطور. چقدر بدون تو شبهایی که پیش مامان همات هستی بهم سخت میگذره. اما خشوحالم مادربزرگی خوب داری که قانونمنده مقتدره با سواده و کلی بهت اموزشهای خوب میده. چقدر اونجا آب بازی خاک بازی میکنی و چقدر آزاد و رهایی. خوشحالم مادرم هم جاذبه و دافعه داره اینطور نیست لوس بشی و هرکاری بخوای بکنی و خالت هم البته. محیط امنی هست که میتونم بارحتی بذارم اونجا باشی و منهم کمی با بابا یاد قدیما باشیم. :))) عزیزم بهت افتخار میکنم. تو بهترینی با ادب مودب موقر. دوستت دارم..چند تا عکس میذارم عشق ابدی مادر. جگر گوشه مادر. ذره ذره وجود مادر.

ساکت نشستی و من عاشقت شدم.....

افق نگاهت دیدگاه امید من است....زیباترینم.

موهاتو بستی و من عاشقت شدم

وقتی نگا کنی دیوونه میشمو

موهاتو وا کنی دیوونه میشمو....

بی همگان بسر شود

بی تو بسر نمیشود

داغ تو دارد این دلم

جای دگر نمیشود

پسندها (1)

نظرات (7)

حسنا مامان ایلیا
23 خرداد 91 7:21
عزیزم برات دعا می کنم اول خودت تو کارت موفق بشی و بتونی پیشرفت زیادی تو کارت داشته باشی بعدشم خوشبحال هیوا خانمی که مامان گلش کنارشه همسشه شاد و خرم باشید


ممنون حسنا جان. منم برات اروز میکنم همیشه سالم و موفق باشی در کنار فرزند عزیز و همسرت عزیزم.
مامان سارا ...(دردونه جون)
23 خرداد 91 9:53
واي عززيييييييزم چه عكسهاي نازي انشالله عروسيش با يك تور سفيد روي سرش.

موفق باشي دوست عزيزم اميدوارم دوره هاي كار آموزي كه فكر مي كنم عاشقش باشي را به خوبي بگذروني و ما رو از تجارب خوبت هم بي نصيب نذاري


ممنونم. اره واقعا دوست دارم کار با بچه هارو. جتما عزیزم حتما.
مريم مامان آريا
23 خرداد 91 14:16
سلام خوبي؟
خونه نو مبارك
چقدر هميشه ساده و از اعماق قلبت عاشقانه مي نويسي خط به خطش رو كه مي خونم عميقا احساست رو درك مي كنم و مي بينم چقدر تو بيشتر از من به كودكت وابسته اي
هيواي بي نظيرت خيلي خوشبخته كه مادري مثل تو داره و خيلي خوشبخته كه از مادري مثل تو زائيده شده
چقدر پست جديد گذاشته بودي و من نديده بودم
و چقدر كتابهاي خوبي معرفي كردي
ممنونم

مرسی عزززززززززززززیزم. دوست خوبم. تو لطف داری. ممنون. قابل شمارو نداره پستها. خل نشو عزیزم. از همین حالا شروع کن.
كاش يه مرجعي بود به من مي گفت از چه سني چي شروع كنم براي آريا
خل شدم ديگه


زهرا خیراندیش
24 خرداد 91 19:10
سحر عزیزم
ایشالا که به سلامتی و شادی و بازم میگم مبارک باشه دوست عزیز و مهربونم
واقعا که عنوان پستت به جاست.
دقیقا عزیز دل مادره. خدا براتون حفظش کنه و از چشم بد دور یاشه. ببوسش


مرسی زهرای خوبم. لطف داری عزیزم. چشم حتما.
فرشته
25 خرداد 91 8:43
سلام خسته نباشيد...واقعا دوران سختيه اين اسباب كشي منم اين دورانو تازه گذروندم حتي همين الانم هنوز تموم نشدهبا اين حال اميدوارم خونه جديد پر از شادي باشه براي خانواده 3نفره شما


مرسی فرشته خوبم. اره .اقعا سخته. اما تنوعیه. برات بهترین اروزهارو دارم.
نیلوفر(فرح) مامان آوا
3 تیر 91 15:04
سلام دوست خوبم در مورد تاپیکت کاملاً باهات موافقم. بچه ها رو نباید بدعادت کرد اینجوری قدر داشته هاشونو کمتر میدونن و توقعات کاذبشون بالا میره. داشته های بچه ها باید کنترل شده و مناسب سن و شرایط تامین بشه. بعضی وقتا لازمه برا بدست آوردن تلاش کنن و وابسته مطلق نباشن و حد و مرز بدونن.
سعیده ، مامان هومان
20 آبان 92 15:44
خیلیییییییییی زیبا و با احساس برای این گل دختر نوشته بودید من که خووندم و گریه کردم ...
ساحل
پاسخ
ممنون عزیزم.