هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

هیوای آسمانی من

سال نو مبارک

1392/12/29 18:28
نویسنده : ساحل
1,522 بازدید
اشتراک گذاری

عید

 

دو ساعت به پایان سال نود و دو باقی مانده است. تو در حیاط مشغول بازی هستی و من وقت کردم چند سطری برایت بنویسم. آخرین پست امسال را. سالی که برایم پرکارترین سال بود. با فراز و نشیب های زیاد. شاید روزهایی گذشت که نتوانستم بیشتر از آنچه باید با تو باشم. راه اندازی سایت و رسیدگی به امور کودکان شاید باعث شد از تو کمی غافل شوم. اما میدانم تو دخترم نازنینم میدانی و درک خواهی کرد که مادرت وظایف بسیاری دارد . در سالی که تا چند ساعت دیگر خواهد رسید برای ما سالی پرکارتر خواهد بود. آنقدر هدف در سر دارم که از تعداد انگشت های دست بیشتر می شود. کمی در زندگی خودم تغییراتی روی خواهد داد و شاید در زندگی تو دخترم هم. عزیزم خوشحالم یک سال دیگر کنار تو بهار سبز زیبایم و پدر خوبت هستیم و لحظه ای شگرف را جشن خواهیم گرفت. خوشحالم چون ششمین سال است که برای همیشه بهار را به منزل دلم آورده ای . ما روز شنبه صبح عازم شمال خواهیم بود برای دیدار پدربزرگت. امیدوارم روزهای خوبی داشته باشی. میدانی هر آنچه در زندگی میکنم برای تو و شادمانی و رفاه تو است. میدانی چقدر دوستت دارم. هدیه زیبای من ، تو تمام سین سبزینه بهار من هستی . آبی آسمانم برایت بهترین روزها و شبها را در بهار پیش رو آرزومندم. 

 

به تمام دوستانم این روزهای زیبا را تبریک می گویم. دوباره تشکر میکنم برای تمام محبت ها و حمایت های شما. ما را در لحظه تحویل سال دعا کنید. از خدا میخواهم همگی به تمام آرزوهایتان برسید و روزهای بهتری در سال جدید داشته باشید.

 

نوروزتان پیروز و خجسته باشد.

پسندها (1)

نظرات (8)

مامان سها
1 فروردین 93 10:45
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم هر روزتان نوروز سال خوبی رو براتون آرزومندم
ساحل
پاسخ
ممنون عزيزم
مامان مهسا و معین
2 فروردین 93 10:51
زلال ترین شبنــم شــادی را همیشه بر لبانت آرزو دارم نه برای امروزت بلکه برای فردای هر روزت عیدت مبارک
ساحل
پاسخ
ممنون دوست من. شما هم عيد خوبي داشته باشيد عزيزم
مامان روانشناس
6 فروردین 93 16:03
سال نومی شود.زمین نفسی دوباره می کشد.برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زند و پرنده های خسته بر می گردند و دراین رویش سبز دوباره...من...تو...ما... کجا ایستاده اییم.سهم ما چیست؟..نقش ما چیست؟...پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟... زمین سلامت می کنیم و ابرها درودتان باد و چون همیشه امیدوار وسال نومبارک...
ساحل
پاسخ
ممنون زهره عزيزم شاد باشي و سالم
123
6 فروردین 93 17:07
سحر عزیزم سال نو مبارک. امیدوارم سالی سرشار از برکت شادی و سلامتی داشته باشی و قسمت بشه امسال زیارتتون کنم. روی ماه خودتو دختر گلتو میبوسم.
ساحل
پاسخ
عزيزم تو هم سال خوب و خوشي داشته باشي همراه با شادي
شيرين
6 فروردین 93 23:03
سلام سال نو مبارك عزيز دلم اميدوارم سال خوبي داشته باشي سال و فال و مال و حال و اصل و نسل و تخت و بخت بادت اندر شهر ياري برقرار و با دوام سال خرم ،فال نيكو ،مال وافر ،حال خوش اصل ثابت ،نسل باقي، تخت عالي ،بخت رام سحر خيلي خانمي خيلي دوست دارم از ته دل برات دعاي خيركردم سفر خوش بگذره
ساحل
پاسخ
شيرين عزيزم منم دوستت دارم خانومي برات بهترين ارزوهارو دارم عزيزم
سعیده، مامان هومان
7 فروردین 93 1:50
نوروزتان پیروز / هر روزتان نوروز سالی سرشار از خوشها و موفقیت ها را براتون آرزومندم، سبز باشید
ساحل
پاسخ
ممنون دوست خوبم شاد باشي
مامان عبدالرحمن اویس
8 فروردین 93 17:22
عیدتون مبارک عزیزمان شاالله سالی سراسر خوشی داشته باشین
ساحل
پاسخ
ممنون عزيز دلم شاد باشي دوست خوبم
فرناز مامان بانو
14 فروردین 93 10:51
سحر عزیز سال جدید بر تو و خانواده نازنینت مبارک ...
ساحل
پاسخ
ممنون عزیزم