هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

هیوای آسمانی من

بدون عنوان

1390/7/3 15:09
نویسنده : ساحل
983 بازدید
اشتراک گذاری

اولین روز ورود گلم به مهد کودک

امروز نخستین روز ورود هیوای عزیزم به دنیای جدید مهد کودک بود. صبح بلند شدیم و مثل یک دختر ناز و خوب صورتشو شست و مسواک کرد لباس پوشید و مامان کلی ازش عکس و فیلم گرفت و از زیر قرآن رد شد و رفتیم مهد. :)

ساختمان مهد کودک بسیا زیبا بود.

وقتی هیوا ساختمون سفید رنگ رو با اون برجهای بلند و نوک طلایی رنگش دید واقعا حس کرد یک پرنسس هست و اونجام قصر سیندرلاست...و واقعا هم بود...هیوای من پرنسس قلب من رفت با خوشحالی.

هیوا جلوی درب ورودی

منم از فرصت استفاده کردم و از صورت زیباش عکس گرفتم...با اون چهره مصمم و با جذبش :))))

دخترم  بین دوستای جدیدش

باورنکردنی و زیبا....همه جمع بودن و خیلی شلوغ بود خیلی از بچه ها هم گریه میکردن اام هیوا مصمم و مهربون از من خداحافظی کرد بوسیدم و رفت. برات خوشحالم دختر زیبای من. امیدوارم هر روز شاد باشی و از من راضی باشی چون برای انتخاب مهدت سالها گشتم و گشتم و واقعا خوشحالم که اینجارو دوست داری. دوستت دارم عروسک نازنینم.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

بهناز مامان نازنین
5 مهر 90 1:27
وایییییییییی خیلی نازه امیدوارم هیوا جون اینجا خیلی بهش خوش بگذره عالیهههههههههه


ممنون دوست خوبم. لطف داری.
فرح(نیلوفر) مامان آوا
5 مهر 90 14:34
سحر جان توی این مدتی که به وبلاگ هیوا کوچولوی نازت سر نزدم چقدر تغییر کرده. خیلی جذابتر از قبل شده. دختر نازت هم همینطور. خوشحالم که با مهد و دوری از تو کنار اومده. برا هر دوتون بهترین ها رو آرزو می کنم. عکسای هیوا واقعاً قشنگن به قشنگی احساس ناب خودت. دوستون دارم.


فرح عزیزم دلم براتون تنگ شده. مرسی. اره هیوا خیلی زود داره بزرگ میشه و میترسم وقت کم بیارم. ممنون از حرفای قشنگت. راستی کلاس باله شده جمعه ها و رفته رحمت آباد باشگاه فاطیما حتما اوارو بیار. ببوسش.
سمانه مامان سنا
9 مهر 90 16:26
عزیزم مهد رفتنت مبارک
ایشالله تا دم دانشگاه بدرقه ت کنیم خوشگل خاله



مرسی دوست عزیزم. ممنون از لطفت.
haleh
23 مهر 90 1:11
اوه چه با شکوه
حتما جوانه ها هست
شنیدم جاش عوض شده نمیدونم چقدر صحت داره؟ برای ثبت نام . رزو میخوام پیگیری کنم تا 2-3 سال دیگه ببینم میشه این فسقل خانومم را بذارم اونجا
ولی واقعا مطمئن نیستم خوبه یا نه ولی خوب فعلا بهتر از اینجا هم تا الان که تحقیق کردم کسی معرفی نکرده
حالا شما راضی بودی ، زحمتی نبود برای منم کامنت بذاری خیلی خوب میشه


سلام دوست عزیز. بله جوانه هاست. البته شکوهش فقط برای مکان بزرگ و کاملا متفاوتش نیست. حتما دخترت رو اینجا رزو کن برای سال 91 دارن رزو میکنن الان. در شیراز تمام مهدهارو تحقیق کردم و با مدیراشون صحبت کردم با شعور تر و آگاهتر از خانوم شفیعی و خاکی تر از ایشون با اینهمه معلومات و مهد بزرگی که داره جا و میدری ندیدم واقعا. ایشون روشی رو کار میکنن که منتسوری هست غیر از مهد خوب و مجللشون روش بروزی رو کار میکنن. چیزی که در ایران چه رسد به شیراز کوچک بسیار جدیده. مادرها متاسفتنه اطلاعات زیادی در اینباره نداشتن و ندارن. حتما میدونی در کانادا و امریکا و هر جایی این روش کار میشه. خلاقیت اعتماد به نفس استقلال و احترام رو به بچه ها یاد میده. هوش و استعداد بچه هارو عجیب تقویت میکنه. من از هر نظر راضیم. نه بخاطر استخر فوق العاده ای که داره ساختمون زیباش سالن یوگای مجهزش..کلاسهای پر نور و بزرگش مربیهای خوبش بخاطر روش کارش بخاطر مدیر تواناش و مربیهای خوبش و کادر اداری محترم و متفاوتش. واقعا احساس نمیکنی بچرو بردی مهد!!!انگار رفته یک مرکز مجهز نگهدار کودکان. بزرگ باهاشون رفتار میکنن و متفاوت. ناهارو اونجا میخورن. بغیر از اینجا هیچ مهدی نمیتونه اینکارو با بچه ها بکنه. واقعا عالیه. پیشنهاد میکنم درست به کار شو از همین الان منتسوری رو با دخترت کار کن که زمان ورودش به اینجا اذیت نشه چون خیلی قانونمند و دیسیپلینه . و حتما سری به مهد بزن و با خانوم غازیانی مسوول رزور و مدیر داخلیش صحبت کن. اگر کسی معرفی نکرده چون مادرها واقعا این سیستم رو نمیشناسن اکثرا فقط به جهت نام و ساختمون مدرنش بچه هارو اوردن و نمیدونن قراراه بچه اینجا به اونهام درس زندگی بده جدی میگم.کار یداشتی بهم بگو. ممنون.




t & h
26 مهر 90 10:08
درست ننوشتن و رعایت نکردن قواعد نگارش در کامنتی که گذاشتم باعث شد منظورم نرسونم.
منظورم شکوه وارد شدن به آمادگی هیوا جون بود
معلومه که برای خودش و در ذهنش این قدم بزرگ با جلال و جبروت خاصی بوده و حتما برای بابا و مامانش هم همینطوره .اینها نشونه ای از بزرگ شدن بچه ای هست که برای هر لحظه و هر روزش زحمت کشیده شده.

و در باره تحقیم که نوشتم منظورم این بود که از هر مادری سوال کردم جز به جوانه ها به مورد دیگه ای اشاره نکردند . نه اینکه اصلا از این مهد اسمی برده نشده.
و خوب البته ظاهر یک مهد که نمیتونه واقعا همه چیز رو ثابت کنه مسلما آیتم های مهم آموزشی هم مد نظر هست.و همینم جوانه هارو رو از بقیه مهد ها متفاوت کرده.فقط بدی اش اینه که برای دبستان ادامه پیدا نمیکنه.دوستام که ایران نیستن برام تعریف کردن از فواید منتوسوری و اینکه اونجا دبستان رو هم به همین روش ادامه میدن
و یکیشون بهم گفت شاید البته شاید بچه ات بعد از 3 سال که توی همچین فضایی باشه و بخواهد بره مدرسه عادی کمی توی ذوقش بخوره.به هرحال آدم دچار وسواس میشه
مرسی از راهنماییت با جزئیات


خواهش میکنم دوست من. دقیقا منظورتو بخاطر اینکه نقطه نداشت درست نفهمیدم. بله همینطوره که میگی. البته برای اینکه از نگرانی در بیای بگم که مدیر جوانه ها از طرف مدیر کل آموزش و پرورش استان بهش پیشنهاد داده شده که دبستانو هم به همین روش پایه گذاری کنه در شیراز و اونهم قبول کرده و این باعث شد فعلا خیالمن راحت بشه. چون من خودم در انگلیس مهد منسوری کار کردم و حتما بچه هایی که از این مهدها بیرون میان باید به مدرسه مخصوص این روش برن. فعلا در دست اقدامه دبستان و من با اشتیاقی که در این خانوم میبینم فکر میکنم تا زمان مدرسه رفتن ناز گل تو حتما مدرسه هم زده باشه. موفق باشی.