هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

هیوای آسمانی من

چاپ و انتشار مجموعه زبان کودک

1392/6/10 1:25
نویسنده : ساحل
1,153 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه دوست دارید بدانید چگونه کودکی دو زبانه داشته باشید. خوب در این میان بسیاری از مادران به دنبال راهی بی دردسر هستند که یکی ، درگیر تبلیغات بسیار زیاد انواع بسته های آموزشی و آموزشهای زودهنگام نشوند و دوم راهی نوین و ساده برای کودکانشان در پی گیرند که دوران زیبای کودکی را تخریب ننماید. به راستی هیچ چیزی در دنیا به اندازه کودکی کردن و هیچ چیزی به قدر بازی برای کودکان لذت بخش نیست. 

"کودکان از بازی می آموزند " ماریا مونتسوری . 

پس چگونه در میان اینهمه ابزار و وسال مکرر دوام آوریم و راهی صحیح را انتخاب کنیم. و چطور بدون تخریب کودکی به کودکامن که بسیار دوست دارد بیشتر بداند لذت صحبت به زبان دیگری را بچشانیم. 

سالها تدریس و آموزهای متفاوت من در ایران و خارج از ایران و خواندن روشهای نوین بخصوص مونستوری در انگستان به من آموخت بهترین راه برای ابداع یک راه بی دردسر " تلفیقی است از کل روشها " هیچ ابزاری بطور کامل و قطعی درست نیست. هیچ روشی نیست که بتواد بطور قطع به شما اطمینان دهد بهترین راه را انتخاب کرده اید. شما بعنوان یک مادر به روش نگاه می کنید نه یک مربی. سعی کردم نگاه خود را بعنوان مادر به کودکم معطوف دارم. کلیه روشها و آموزشهای من قبل از نگارش بر روی عزیزترین عوض زندگیم آزمایش شده است. نویسنده ای که خود یک مادر است بطور قطع میتواند معتمد تر باشد. به مدت 4 سال روی این روش کار کردم. تلفیق این روشها با هم همانند درست کردن مجسمه ای زیبا بود و به لطف خدا و با کمک دوستانی خوب موفق به اینکار شدم. کتابهای روانشناسی رشد تربیت کودک انواع خلق و خو در هر سن قبل از تالیف کتاب خوانده و در حین نگارش تمامی حرکات کودکم در هر سن در نظر گرفته شد. ما در روش مونتسوری به ازادی انتخاب کودک معتقدیم. به احترام به اینکه کودک خود انتخاب میکند. آزمایش میکند. نگاه میکند. چیزی برای او ترجمه نمیشود. در کار او دخالت نمی شود. مربی فقط یک راهنما است. کنار می ایستد. هوش شنوایی کودک یکی از مهمترین ابزار یادگیری اوست. من در روش خود از هوش شنوایی بسیار استفاده برده ام. یک سال فقط بر روی این قسمت کار میکنیم. ابزار ما بسیار ساده است. دو کتاب. یکی اموزش مادران عزیز بطور قدم به قدم با ذکر هر قسمت از کار و کتاب دوم متن کلیه آهنگهای موجود در سی دی های simply kids , happy birthday,preschool songs, Flute songs . مجموعه نخست در بازار موجود بوده و همگان با آن آشنایی داریند . در بسته همراه شده برای سهولت بیشتر عزیزان. همچنین مجموعه baby can read بعنوان پرورش کلامی و دیداری معرفی شده. که همراه با بسته خواهد بود. چند سی دی صوتی دیگر برای اولین بار معرفی می گردد. و همه توسط اینجانب از انگلستان آورده شده است. نظم و ریتم موجود در آ]نگها برای کودکان بسیار تازه و بکر می باشد. کلیه آهنگها همراه با بازی مخصوص به خود است. روش تدریس آهنگها به کودک در واقع آشنایی گسترده و ملموس وی با دنیای کلمات و ریتم می باشد. وی که یک سال را به گوش نمودن آهنگها صرف کرده است کنون ذهنی آماده و پویا برای به خاطر سپردن شعرها دارد. با توجه بیش از اندازه به کلمات. با بازی کلمات را آموزش میدهیم. با بازی و فلش کارت. و البته انواع سی دی های دیداری و انیمیشن که در کتاب معرفی شده است بطور کامل . فلش کارتها بصورت رنگی چاپ شده و در بسته همراه می باشد. تمامی سی دی ها قابل پخش در دی وی دی پلیر خانگی و دستگاه صوتی ماشین می بادش. کیفیت ها با بهترین نوع کار شده است. نوع سی دی ها همه بسیار مورد دقت قرار گرفته است. علاوه بر این یک دی وی دی خاص برای آشنای مرحله دوم کودک با کلمات و شکل دیداری کلیه آهنگهای انگلیسی می باشد. که کودک با دیدن آن بسیار زود آن شعر را خواهد آموخت. انیمیشنهای بریتیش کانسیل هم در این دی وی دی موجود می باشد. ما از سن 2 سال و نیمگی به پخش این دی وی دی می پردازیم. 
در نمایشگاه مادر و کودک غرفه من و مامان به عرضه رونمایی و صحبت درباره این محصول خواهیم پرداخت. همایشی یک ساعته خواهم داشت با حضور خودم و حضورا به توضیح کل روش و کودک و زبان انگلیسی خواهم پرداخت. برای خرید میتوانید در روزهای 20 تا 24 شهریور به این نمایشگاه مراجعه نمایید. اطلاعات بیشتر در همانجا داده خواهد شد. موفق باشید دوستان خوبم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

maryam
10 شهریور 92 2:12
sahar jonnam.ba arze salam va khasteh nabashid.in namayeshgah shiraz bar gozar misheh?adress kojast ?shayad in aghaye hamsar toonest az raeisesh morkhasi begireh.ma ham betoonim az bushehr mozahemet beshim


عزیز دلم نمایشگاه تهران هست. اما وقتی برگشتم همینجا هم مکانی رو دارم برای یک همایش و ارائه محصول. اما فعلا تهران هستیم. در سایت من و ماامن اطلاعات کامل نمایشگاه هست.
سارا مامان باران
10 شهریور 92 9:08
سلام
خسته نباشی دوستم
با اجازت لینکت کردم
امیدوارم موفق باشی
تو نمایشگاه می بینمت


ممنون. چقدر عالی که همگی رو میبینم.
نارنج
10 شهریور 92 13:13
سلام بانو

من تازه با وبلاگ شما و گل دخترتون آشنا شدم. چند تا از پست ها رو خوندم و واقعا استفاده کردم. و اینکه متوجه شدم ساکن شیراز هستید .
می خواستم بدونم این نمایشگاهی که فرمودید شیراز هست یا تهران. و اینکه من اگر بخوام این بسته رو تهیه کنم از کجا باید بگیرم. داخل سایت من و مامان پیداش نکردم


سلام همراه . ممنون عزیزم بلی ساکن شیراز هستم. نه تهران هست. نمایشگاه مادر و کودک. اطلاعات رو میذارم امروز. برگشتم شیراز هم یک همایش خواهم گذاشت
آرزو
10 شهریور 92 13:49
حتما در این روزها به نمایشگاه خواهم آمد. تا از نزدیک نیز با شما اشنا شوم.


افتخاری است عظیم برای من آشنایی رودر رو با شما عزیزان
زهرا
11 شهریور 92 16:33
صحبت های شما راجع به محصول چه زمانی و کدام روز نمایشگاه هست تا من بتونیم در اون سخنرانی شرکت کنیم؟


زهرای عزی زدباره روز صحبت کردم در پست تازه. من هر روز هستم. هر روز هم بیای من صحبت میکنم. اما روز مشخص رو یک روز قبل از نمایشگاه اعلام میکنم عزیزم
مامان مهرتاش
17 شهریور 92 9:11
سحر عزيزم سلام ايشالا كه سفر حسابي بهتون خوش گذشته باشه و به همه برنامه هاتونم با هيوا جون رسيده باشين دختر نازمون و حسابي ببوس سحر جونم توي ني ني سايت متوجه شدم انگار يه سري سي دي صوتي تو پكيج هست كه فقط مربوط به اين سريه و توي سري هاي بعدي اين سي دي ها نيست نمي دونم درست متوجه شدم يا نه خوب ما كه نمي تونيم بيايم نمايشگاه بايد چكار كنيم ؟!!