هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

هیوای آسمانی من

سفر به شمال

1391/6/7 22:29
نویسنده : ساحل
1,811 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم...بالاخره جنگل رو دیدی. یک هفته میشه از شمال برگشتیم و این سفر برای تو جگر گوشه مادر بسیار خوب و لذت بخش بود. گاهی فکر میکنم کمتر لحظه ای پیدا میشود که در آن به فکر خوشی خودم باشم...شاید بد باشد و دیگران ناراضی اما من لذت میبرم خوشی و شادمانی تو را ببینم...لذت میبرم تو کنارم بخوابی و صدای نفسهایت را بشنوم. از اینکه در اتاقت میخوابم خوشحالم. خنده دار است و دور از اصول تربیتی اما مگر چند سال تو بچه میمانی و من جوان؟؟؟مگر چند سال دیگر در آغوش من مینشینی و به چشمهایم خیره میشوی...مگر کودکی تو چقدر دیگر طول میکشد. دوست دارم در آغوشم باشی چون تو هیچ امید دیگری ندارم و هیچ انگیزه ای برای نفس کشیدن. بخدا که جز این برای بیدار شدن و تحمل کردن سختیهای بسیار و دردها و حتی شاد بودن انگیزه ای ندارم. امشب تو منزل مادربزرگ هستی و من تنهایم..از این فرصت استفاده کردم و کمی به شعر و کتاب و اینترنت پرداختم اما از جلوی درب اتاقت رد نمیشوم. مادر من طاقت نبودن صدای تو را در خانه ندارم. نمیدانم هیوا نمیدانم وقتی بزرگ شدی وقتی رفتی و خواستی مستقل شوی چقدر تحمل دارم؟؟؟هیوا صدا کردن اسمت برایم مقدس ترین آیه هاست. صدا کردن اسم زیبایت برایم ناب ترین شعرهاست. بو کردن عطر موهایت تسکین دردهایم است و بوسیدن صورت برف گونه ات سبک ترنی قاصدکی که بر خاطرم مینشیند. این تابستان بخاطر اسباب کشی نتوانستم انطور که میخواهم به امورت رسیدگی کنم...اما میدانم پاییز زیبایی خواهیم داشت. تمام تلاشم خوب تربیت کردن توست. ببخش اگر گاهی سخت میگیرم میدانم که بعدها میفهمی علتش فقط خوب بودن تو بوده است. دوستت دارم گوهر دردانه ام. عاشقت هستم زیباترین شعر ذهنم که هرگز و هرگز توان سرودنت را نوخواهم داشت. تو در عمیق ترین بخش قلب من برای ابد ناسروده باقی خواهی ماند چون هیچ واژه و کلمه ای قدرت وصف تو را ندارد . بهترینم دوستت دارم...این هم عکسهایت برای دوستانمان.

عشقم

عزیم با مامان..:))

من و هیوا

زیبای من.....مامان فدای اون پاهای شما بشه...

عشقم

هیوای عزیزم...عکست فوق العاده شده...هیوا به جنگل میگقت باغ بزرگ :))))

عزیزم

این از اون نگاهای زیباته مامانی....

هیوا

عروسکم

نقاشی هیوا روی ماسه...

ناز چمشاتو قربون عزیزم....

شمال

قاصدک قشنگم....پرواز کن عزیزم...پرنده من....جای همه گلها تو بخند.

\پرنده ام

عشقم

هیوا و خاله نگار مهربونش....این عکسو خیلی دوست دارم..خیلی...

هیوا و خاله

شاد باشی آرام دلم....

عزیزم

این هم از عکسهایی که قول داده بودم...کل عکسها در فیس بوک هست دوستان خوبم. خوب باشید .

پسندها (1)

نظرات (8)

بابای ارشیا
7 شهریور 91 22:34
سلام هیوا گیان
تو کوردی؟
ماشالله بو جوانیت کچه خه نجولانه که


سلام. نه هیوا کرد نیست اما خیلی زیاد به کردها و اسمای زیباشون علاقمندم. ممنون از لطفتون یکم متوجه شدم حرفاتون رو
مصي
8 شهریور 91 1:07
عکسهاي زيبايي بود،مخصوصا عکس با خاله نگار،يه جورايي واقعيه و اصلا فکر نمي کني عکسه.


مرسی مصی جان. اره خودم هم ان عکسو خیلی دوست دارم. اون عکسو یکی از دوستامون که عکاس ماهری هستن گرفتن خیلی طبیعی شده. ممنون.
فرشته
8 شهریور 91 8:30
سلام مثل همیشه زیبا نوشتی دوست خوبم انشاالله همیشه شادو سلامت باشید...ساحل جان من در فیسبوک عضوم و دوست دارم جزء دوستان شما در فیسبوک باشک البته اگه شما دوست داشته باشی
حسنا کمامان ایلیا
8 شهریور 91 12:03
عزیزم همیشه شاد باشید پر انرژی


ممنون دوست خوبم.
فروغ
9 شهریور 91 0:28
عزیزم عکسهای فرشته کوچکت رو دیدم و لذت بردم. خیلی وقته نتونسته بودم بیام به وبلاگ خوبت سر بزنم و الان دیدیم که چقدر مطالب عالی گذاشتی و من چقدر عقبموباید سریع همه رو بخونم. میبوسمتون


مرسی فروغ جان. مشتاق دیدارتم عزیزم. )کلی بوس.
رعنا
12 شهریور 91 1:57
همیشه به سفر وخوشیییییییییییییی

همه عکسها قشنگ بودددددددد.....اون عکس عزیزم و مامان خودتی دیگه؟؟؟
بابا خاله جان به ما هم افتخار بدید و سر بزنید بهمون


مرسی عززززززززیزم. آره اون خودمم. حتما خاله بخدا گرفتارم. حتما میام بهتون سر میزنم.)
سعیده ، مامان هومان
20 آبان 92 16:42
خیلیییییییی عکسای زیبایی بودند
ساحل
پاسخ
مرسیییییییییییییی
دلسا
22 تیر 94 11:46
عزیزم عکسارو دیدم خیلی قشنگ بود انشالله همیشه شاد باشید هیوا دوست دارم
ساحل
پاسخ
ما هم دوستت داریم