هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

هیوای آسمانی من

کارتونهای جدید ما

1393/1/26 13:18
نویسنده : ساحل
2,986 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان جدیدترین کارتونهای مورد تایید من :

کارتون زیبای LITTLE BILL :


مجموعه زیبا و کودکانه بیل کوچولو برای رده سنی بالای دو سال در سه دی وی دی تهیه شده است.
 محصول کشور آمریکا و شرکت Nick Jr می باشد که بر اساس سری کتابهای Bill Cosby's Little Bill 
در فیلادلفیا نوشته و منتشر شده است. و از شبکه CBS نیز پخش شده است .

Sonia Manzano بازیگر مجموعه بسیار زیبای Sesame Street نویسنده اغلب بخشهای این مجموعه
 می باشد . نویسنده مجموعه کتابهای بیل کوچولو " Bill Cosby " ، از کارشناسان آموزش و پرورش کشور
 آمریکا بوده و روی ساخت مجموعه ویدیویی نیز نظارت داشته است. بیل کوچولو پسر بچه دوست داشتنی
 و کنجکاوی است که صاحب یک همستر زیبا است و با اینکه فیل خود را گم کرده اما کودکی شاد است
 که به کودکستان می رود و یک کودک دو رگه آفریقایی آمریکایی می باشد . بیل کوچولو  مسائل روزمره
 زندگی  بچه ها را نشان می دهد ، تفاوت بین دنیای درون خانه و دنیای بیرون خانه را به نمایش 
می گذارد  این برنامه کودکان را تشویق می کند تا ارزش عشق به خانواده، افزایش اعتماد به نفس، 
و توسعه مهارت های اجتماعی را بیاموزند . دیدن مجموعه فوق به تمام کودکان بالای دو سال توصیه 
می شود. 

***********************************************************************

مجموعه آموزشی سرگرمی Bubble Guppies

 

 
 

مجموعه Bubble Guppies مجموعه است آموزشی و تعاملی که در یک آکواریوم و در زیر آب اتفاق می افتد .تعداد 4 دی وی دی کل مجموعه را در خود جای می دهد و برای کودکان بالای دو سال به دلیل کودکانه بودن و رنگارنگ بودن شخصیتها بسیار دیدنی می باشد.

Bubble Guppies مجموعه تلویزیونی کودکان پیش دبستانی آمریکایی می باشد که توسط شرکت Nick Jr به کارگردانی  Jonny Belt and Robert Scull ساخته شده است .شخصیتهای موجود در برنامهMolly که دختری دوست داشتنی با خصوصیت اخلاقی مراقبت کننده است ، Gil که پسری با شخصیت ساده ، Goby خیال پرداز ،Deema شوخ و مسخره ، Oona شیرین و با مزه ، Nonnyپسری باهوش ، Bubble Puppy سگ دوست داشتنی ، Mr. Grouper معلم  Guppies ، و Little Fish ماهی دوست داشتنی که به سرعت پاسخ سوالات را می دهد و Crabs, Lobsters & Snails که در قسمتهی متفاوت پدیدار می شوند ، همه و همه با طرح سوالات بسیار ساده کودکانه پرداخته و با وارد شدن میان دنیای زیر آب و بالای آب روی زمین بطور غیر مستقیم ، سطح علمی کودکان را ارتقا داده و به زبان انگلیسی نیز بسیار آشنا می گردند .

**************************************************************************

آموزش ساخت كاردستي Mister Maker

بهترین و کامبترین منجموعه ساخت کاردستی به زبان انگلیسی . در 5 دی وی دی و تعداد 60 قسمت از شبکه ceebabies . همراه با این مجموعه زیبا هم کاردستی درست کنید هم به انگلیسی حرف بزنید.

 

این مجموعه محصول کشور انگلستان می باشد و از شبکه یک و 2 بی بی سی کودکان نمایش داده شده است . این مجموعه در ایالات متحده و آمریکای لاتین نیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است این مجموعه در استرالیا از ABC2 نیز پخش شده است.

*******************************************************

Dinosaur Train

مجموعه ای آموزش زبان ، برای کودکان 2 سال به بالا . این مجموعه داستان یک گروه دایناسور با اندازه های بزرگ و کوچک در یک قطار می باشد و محصول شرکت معروف Nick Jr می باشد.وجود دایناسورهای گوناگون و به تصویر کشیدن زندگی روازنه آنها برای کودکان بسیار جذاب است.

 مجموعه زیبا و تماشایی Dinosaur Train از سری انمیشنهای ساخته شده در شرکت Nick Jr  کشور آمریکا است . داستان مجموعه آموزشی زبان انگلیسی بر اساس دنیای ماقبل تاریخ جنگلها و آنشتفشانهای فعال و اقیانوسهای پهناور است که همه و همه با دایناسورها و دیگر زندگی حیوانات قدیمی در هم آمیخته شده است . و سریال داستانها توسط خط دایناسورها بهم متصل می شود . دنیای دایناسورها از دید دایناسوری به نام " buddy " که از گونه های تیرا دایناسور است ،  برنامه ریزی شده است. در سفر با قطار دایناسورها دوستانی دیگری نیز  از جمله tiny , shiny , Don , Mr conduntor  و دیگر شخصیتها در راه به این قطار اضافه می شوند . 

داستان با سوالات و فرضیه هایی که Buddy مطرح می کند وارد بعد آموزشی می گردد . tiny عاشق ریتم و آهنگ است و نقش یک روزنامه نگار را در کارتون ایفا می کند. shiny  دایناسوری آبزی است با رنگی متفاوت از دیگران و عاشق جمع اوری اشا براق و صدفها است . Don  هم از جمع کردن اشی و رقصیدن لذت می برد .و دوست دارد زمین را بکند و اشیا را زیر زمین خاک کند .

Mr conductor راننده قطار است و دوست صمیمی Buddy ، و هر وقت قطار وارد تونل زمان می شود او فریاد می زند " تونل زمان  ، تونل زمان " .

همانطور که میبینید کلیه شخصیتها بصورت کودکانه و با رنگها و طراحی بسیار زیبا برای کودکان بالای 3 سال طراحی شده است و کودک ضمن دیدن کارتون آموزشی ، با سوالات علمی تاریخی بسیار مواجه شده و پاسخ آنها را بصورت غیر مستقیم از شخصیتهای زیبای داستان دریافت می کند . و در کنار این موارد زبان انگلیسی نیز به شدت تقویت می شود و کودک به یادگیری علوم طبیعی می پردازد.

*******************************************************

Kipper the Dog

 

مجموعه kipper the dog یک شخصیت از کتاب های داستان انگلیسی معروف بریتیش می باشد که نوشته Mick Inkpen است. این مجموعه در شبکه کودکان معروف دنیا از جمله Nick Jr و PBS Kids Sproutپخش شده است .بر روی هفت دی وی دی با کیفیت اوریجینال در اختیار شما قرار دارد.

مجموعه kipper the dog شخصیت اصلی سری کتابهای کودکان پیش دبستانی انگلیسی نوشته Mick Inkpen می باشد . کتابها شامل 34 عنوان بوده و بالغ بر هشت میلیون نسخه از آن به بیش از بیست زبان زنده دنیا ترجمه و منتشر شده است . این مجموعه کتابها جوایز بسیاری را به خود اختصاص داده است . انیمیشن Kipper the dog بر اساس همین داستانها کارگردانی و تهیه شده است. در برخی از قسمتهای مجموعه ، داستانها مشخصا همان داستانهای نوینده کتاب هستند . مجموعه ویدیویی مذکور شامل جوائز بسیاری از جمله " جایزه BAFTA برای بهترین انمیشن کودکان " ، گشته است .

شخصیتهای بسیاری در این کارتون ایفای نقش می کنند که همگی برای کودکان بالای دو سال بسیار جذاب هستند . Kipper the dog , Tiger , Pig , Holly , Jake , Arnold, Mouse و Bllepers از جمله نقش پردازان این مجموعه بسیار زیبا هستند .

با تهیه این مجموعه ساعات خوشی برای کودکان شما فراهم شده و نقش زبان آموزی زبان دوم در آنها بسیار تقویت می شود .

 
 ************************************************************************

مجموعه بسیار زیبای Team Umi Zoomi

اين مجموعه توليد کمپاني بسيار معروف nickjrمي باشد که در زمينه توليد مجموعه هاي آموزشي براي تمام رده هاي سني کودکان در سراسر جهان رتبه اول را کسب نموده است. و بسیار مفرح برای رده سنی 9 ماه به بالا می باشد.دارای هفت دی وی دی با کیفیت اوریجینال.

کارتونی بسیار زیبا و آموزشی شامل کاراکترهای بسیار درخشان و رنگارنگ با نامهای Milli , Geo  و یک رباط با نام Bot .بیشترین تمرکز این برنامه آموزشی بر روی " آموزش ریاضیات " می باشد و از طریق شخصیت پنداری درون شخصیت کودک شده ، او را مورد خطاب قرار می دهد و از این طریق به آمزوش اصول پایه ای ریاضیات با تمرکز بر زبان انگلیسی می پردازد. تمامی ماجراهای داستان در شهر کوچک و سرسبز به نام  Umi City اتفاق می افتد.این کارتون همچنان که اشاره شد محصول شرکت Nickjr آمریکاست و یکی از برترین مجموعه های داستانی این شبکه می باشد.

اهداف این مجموعه عبارتند از :

حل مسائل بسیار ساده ریاضیات از قبیل تفریق ساده ، الگوها و اشکال هندسی شمارش اعداد و اجسام ، توالی اعداد و اجسام و دیگر موارد مرتبط با ریاضی با زبانی بسیار ساده .

شکست دیواره چهارم ذهن ؛ بدان معنا که شخصیت درون برنامه مستقیما ذهن و شخصیت کودک را مورد خطاب قرار می دهد و او را تشویق به شرکت در برنامه می کند.

تلفیقی از فعالیت زنده و انیمیشن . گروه و محیط همه کارتونی هستند اما شخصی که به دیگران کمک میکند ، عموما یک کودک واقعی است و گاهی یک بزرگسال که در شهر یا مکانهای دیگر  زندگی میکند. اما قد و قامت آنها بسیار کوتاه و کودکانه است.

زمانی که یک کار به اتمام رسید ، گروه شروع به خواندن آواز و شعر میکنند و به رقصی می پردازند که Crazy Shake نام دارد . کودک از طریق این رقص به تحرک و شادی می پردازد و در طی یک آموزش کاملا غیر مستقیم و شاد قرار می گیرد.

در برخی از بخشهای داستان گروه به حل مسائل ساده می پردازند. شیر از کجا می آید غذا چطور درست می شود و غیره ...

 

همانطور که میبینید این برنامه فقط یک سرگرمی ساده نیست. شما همزمان با دیدن برنامه یا شاد و علمی به تمرین زبان دوم کودک نیزمی پردازید.

 

 **********************************************************************

مجموعه care bears

 

مجموعه زیبا و دیدنی care bears برای کودکان زیر 3 سال بسیار مناسب بوده و محصول کشور آمریکا می باشد . بر روی هشت دی وی دی با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار می گیرد.دارای صحنه های رنگارنگ و ارام و متن داستانی بسیار زیبا برای کودکان زیر 3 سال می باشد.

مجموعه زیبا و دیدنی care bears  بر اساس کارت پستالها و نقاشیهای هنرمند آمریکایی به نام Elena Kucharik طراحی و ساخته شده است . خرسهای رنگارنگ از شخصیتهای اصلی این مجموعه زیبا به شمار می روند . این مجموعه بصورت سری تلویزونی برای کشورهای فرانسه و کانادا نیز ساخته و به نمایش در آمده است . داستان این مجموعه کارتونی منطبق بر جنگلی است به نام " جنگل احساسات " . که در آن خرسها با حیوانات دیگر به بررسی احساسات کودکان و درمان مشکلات حاصل از آن می پردازند.برخی از اسامی موجود در این مجموعه بر اساس داستان شاه آرتور نوشته و داستان پردازی شده است.

***********************************************************************

Babar

 

مجموعه babar محصول کشور کانادایی باشد که سری 73 قسمتی این مجموعه در 150 کشور به نمایش گذاشته شده است . تولید شده توسط Clifford Ross است .این مجموعه 73 قسمتی بر روی 6 دی وی دی می باشد و با کیفیت عالی در خدمت شما قرار دارد.

یکی دیگر از مجموعه های خوب و بروز کشور کانادا که همزمان با ایجاد روحیه تفکر در کودکان ، آنها را با زبان انگلیسی نیز آشنا می سازد و به دلیل وجود شخصیت کارتونی و کودکانه بابار این مجموعه برای کودکان زیر 3 سال نیز توصیه می شود. بابار فیل جوان که چالش ها و ماجراهای بسیاری را متحمل شده است. با این حال، بابر همیشه با قدرت بالا مشکلالات را حل می کند. او یاد می گیرد که بزرگترین درس از همه: "با وجود چالش های زندگی، کارهای بسیار خوبی امکان پذیر است اگر هرگز دلسرد نشود.این مجموعه در هفتاد و سه قسمت تهیه ودر اختیار شما قرار دارد.

*************************************************************************

THE TWEENIES

 

 

این مجموعه بسیار شاد محصول کشور انگلستان و شرکت بی بی سی می باشد که برای کودکان تهیه شده است . مجموعه بسیار زیا و شاد و موزیکال با شخصیتهای عروسکی و زنده در 4 دی وی دی در اختیار شما قرار دارد. این کار موزیکال برای کودکان بالای یک سال بسیار مناسب می باشد.

مجموعه فوق یکی از بهترین مجموع های شاد و موزیکال ساخت  BBC's CBBC می بادش که به کرات از شبکه CBeebies یکی از محبوب ترین شبکه های کودکان در انگلیس پخش شده است . این کار شاد شامل شخصیتهای جذاب و دوست داشتنی همچون  Bella, Milo, Fizz, Jake, Doodles, Izzles, Max, Judy می گردد . کار عروسکی بوده و با صدای واقعی پشخ و ضبط شده است. به دلیل واقعی بودن شخصتیها برای کودکان زیر دو سال نیز جالب و آموزنده می باشد . و بواسطه رنگهای متفاوت و شاد و داشتن موسیقی کودکان از دیدن آن لذت می برند.

 

هیوای من این کارتونها رو هم خیلی دوست داره. فکر میکنم مورد علاقه دخترهاست
My little pony
BBC muzzy که در واقع آموزش مکالمه به بچه هاست و بسیار کار خوبی هست .

 Doc Mcstuffins باز هم دخترانست اما زیبا

 

ben and holly little kingdom که کاری منحصر به فرد است.
 
 
تمامی محصولات فوق در وبسیات مادران امروز قابل دسترسی است .
موفق باشید.

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ترمه
14 اردیبهشت 93 11:14
راهنمایی خوبی بود
ساحل
پاسخ