هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

هیوای آسمانی من

این هوش خانمان برانداز چیست ؟؟؟

1394/6/16 22:32
نویسنده : ساحل
1,962 بازدید
اشتراک گذاری

وقتش رسیده بود درباره ی این هوش های چندگانه بیشتر بخوانیم. دخترمان چند صباحی دیگر کلاس دومی می شود و روز به روز بیشتر متوجه می شوم که آموزش زودهنگام بیشتر از آنکه مفید باشد مضر است . منابع علوم و ریاضی بسیار منظم است و ما خیلی زودتر و بیشتر از آنچه تصور می کردیم پیش رفتیم. 

گاهی یادمان رفت دخترکمان نیاز به دویدن و بازی دارد. نیاز به پارک و فقط پریدن و جست و خیز. شما اشتباهات ما را تکرار نکنید 

این کتاب به من کمک می کند برای بهتر شناختن این " هوش " که خانمان برانداز والدین ایرانی شده است . بزرگ و کوچک فقط به باهوش بودن و آموزش دادن فکر می کنند. اینستاگرام سراسر کارهایی شده که گاهی تعجب من را بر می انگیزد آخر چرا؟

شما هم بخوانید:

 

این صفحه نمونه ایست از شواهد پررنگ

" زیاد انتظار نداشته باشید "

هوش را می توان گسترش داد می توان بسط داد می توان با بازی و شادی تجربه و گفتگو این مواردی که کمتر به ذهن می رسد و کار می شود بیشترین گسترش را داد.

اگر خواندید برایمان نظرتان را بنویسید .

پسندها (1)

نظرات (1)

mohamad
31 شهریور 94 10:27
البته هوش یه موضوع کاملا علمیه و درتخصص روان شناس آشنا به روان سنجی. درایران کدوم کار درست پیش میره که این دومیش باشه. خب بخاطر این اقتصاد مریض هرکسی می خواد یه پولی به جیب بزنه وگرنه هوش یه بحث آکادمیکه و توی صفحات اینستاگرام و ...جای جولان دادن درباره اش نیست. البته این شبکه ها به مرور همه رو داره خسته میکنه و همه چی آرومتر میشه.
ساحل
پاسخ