هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

هیوای آسمانی من

روش تربیتی جدید ما 123 سحر آمیز

1394/4/13 0:32
نویسنده : ساحل
1,575 بازدید
اشتراک گذاری

تا امروز کتابهای زیادی در رابطه با روانشناسی خوانده ام و شما هم همینطور. ام تا به امروز کتابی ندیده بودم به این خوبی و سادگی تمام سوالات یک مادر را با روشی ساده وز بانی اسان مشص کند. روشی که حتا برای نق زدن های عصرها و خوابیدن شبها و انجام تکالیف که در ابتدای این سال تخصیلی هفته ها مشغول مطالعه ی انواع کتابها برای دردسرهای داشتن یک کلاس اولی بودم بتواند مادر را ارام و محیط متشنج خانه را ساکت کند .

از امروز این روش را شروع کردیم هیوا به خوبی نشست و گوش کرد و اولین شب آزمایشی خوبی را سپری کردیم. این کتاب را تهیه کنید و با دقت بخوانید. بدانید تمام اموزه های جو فراست و دکتر هلاکویی و دیگران را به کنار خواهید گذاشت .

برایتان درباره ی تجربه هایی که حتما به دست خواه اورد بیشتر می نویسم 

 

پسندها (3)

نظرات (6)

بانوی کوچه باغ
13 تیر 94 15:17
موفق باشید کمی حواستان ب پسرها هم باشد خب... سروکله زدن با پسرا خیلی سخته خداییش خوش ب حالت دریا خانوم ...
ساحل
پاسخ
دخترها هم خیلی بازیگوش شدن. چشم حتمن
بانوی کوچه باغ
13 تیر 94 15:22
چقدر ما آدمها با هم فرق داریم... واقعا
ساحل
پاسخ
چطور ؟
گلبهار
13 تیر 94 15:25
چرا من اینارو میخونم اینقدر از خودم بدم میاد؟ تو رو خدا جواب منو بدید من نمیتونم مثل شما مادر خوبی باشم.. خیلی افسوس میخورم
ساحل
پاسخ
هرگز این فکر رو نکن. حرفهای وبلاگ ما برای عذاب وجدان گرفتن نیست. همیشه تمام مادرها روزهای خوب و بد دارن هرگز از روی نوشته کسی رو قضاوت نکن. مطمینم مادر خیلی خیلی خوبی هستی چون فکر می کنی و می نویسی. مادر یعنی فکر و احساس. شادی بدون منطق اما تفکر بالا. هر کسی در وضعیتی خاص زندگی می کنه که مخصوص به خمدشه. و رد دنیای مجازی و حتا واقعی نمیشه فکر کرد میشه شبیه کسی بود. ارزش گلبهار به وجودشه و ارزش سحر هم. ما با هم فرق داریم اما دوست و همراهیم. مطمینا خیلی جاها میتونم ازت کمک بگیرم. ادمها برای همین ساخته شدن عزیزم. مکمل بودن چه زن چه مرد و اگر روزی می فهمیدن ادمها که مکمل باشن نه همسر همسفر دوست دنیا جای بهتری بود. از بودنت خوشحالم. خیلی خوشحال
ĸoѕαr
14 تیر 94 16:37
سلام خاله جان. خوشحال ميشم به منم سر بزنید. دووووووستون دارم.
ساحل
پاسخ
طاهره
3 مرداد 94 14:00
ممنون از بیان تجاربت و معرفی این کتاب سحر جان. موفق باشی
مامان هدي
11 مرداد 94 11:31
سلام. تازه وبلاگتون رو پيدا كردم. عالي است. هميشه موفق باشيد. موفقيت حق شماست چرا كه برايش تلاش مي كنيد. ببخشيد اين كتاب رو چه جوري تهيه كنم. توي نت گشتم نتونستم اينترنتي پيداكنم كه بخرم. منم يه دختر2/8 دارم.
ساحل
پاسخ
ممنونم عزیزم. شما هم موفق باشید همیشه. نت رو نمیدونم من حضوری تهیه کردم.