هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

هیوای آسمانی من

آموزش علوم به کودکان

1393/3/21 16:39
نویسنده : ساحل
1,870 بازدید
اشتراک گذاری

کاشت دانه همیشه برای کودکان لذت بخش و پر از تجربیات غیر مستقیم آموزشی است. ما آموزش علوم را از طریق بازی و فعالیت انجام میدهیم. از طریق کتابهای خوبی مانند این :

که هر فعالیت علمی را از طریق بازی و ازمایش انجام میدهد.

 

آموزش علوم

یا زا طریق بسته " بدن انسان " کار انتشارات کاموس و تاب که با ابزار و لوازم بسیار جالب کاربرد هر بخش از بدن انسان را به کودک آموزش میدهد.

برای زبان انگلیسی از سی دی بسیار خوب sid the sience استفاده می کنیم :

این سی دی آموزش علوم طبیعی از جمله کاشت دانه و چگونگی کار بدن انسان و روشهای غذا خوردن و غیره را با باز یو دیدن برنامه های عالی و فعالیتهایی که می توانید بعدا با کودک انجام دهید ، آموزش می دهد. ما هر هفته یک قسمت را دیده و بعد فعالیت موجود را بطور واقعی انجام میدهیم. 

برای مثال کاشتن دانه را بطور واضح تر و دقیق تر مورد بررسی قرار دادیم. دانه و گلدان و خاک خریدیم و درباره هر کدام از آنها با هیوا صحبت کردیم و خود هیوا دانه ها را کاشت و به زبان انگلیسی با تمام قسمتهای یک گیاه و چگونگی تولید یک گیاه آشنا شد.

مراحل پایانی

و هم اکنون که این پست را می نویسم تمام گلدانها و دانه های ما کاملا سبز شده و هیوا و من بسیار خوشحال :)))

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان سوده
24 خرداد 93 22:29
اصلاً من نمی فهمم کار شما چرا اینقدر درسته سحر جون ؟!؟
ساحل
پاسخ
لیلا
26 خرداد 93 14:35
مثله همبشه پر محتوا عزیزمکتابو ازکجا تهیهکردین؟ همینطور اون جعبه خیاطی؟
ساحل
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون از کتابفروشی کودکانه میدان احسان
مامان امیرعلی
19 تیر 93 10:46
سلام میشه لطفا مشخصات کتاب و بستهی بدن انسان و خیاطی رو کامل بدهید مانند ناشر و..... تمام محصولات مربوط به شرکت و انتشارات تاب هست .
مامان شراره(راحله عباسی)
30 شهریور 93 9:19
جه زیباست کودکان را عاشق طبیعت کنیم و چه سبز است جهانی که پر از باغبانهای کوچک باشد... ممنون به خاطر این کار زیباتون با هیوا جون من خودم خیل دوست دارم کمی پارسا جون که بزرگ شد تو هر مناسبتی یه درخت بکارم کاشکی بشه ... باهم تو روز درختکاری این کارو کردیم و اون درخت هر روز سبزتر و بلندقامت تر می شه زنده باد طبیعت
ساحل
پاسخ