هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

هیوای آسمانی من

آموزش ریاضی نوین به کودکان

1393/3/21 16:25
نویسنده : ساحل
1,985 بازدید
اشتراک گذاری

آموزش ریاضی نوین به کودکان از طریق ادبیات کودک کاری جدید از بسته های لولوپی نوشته آقای محمدی نویسنده بسته های آواورزی با سبیل خان می باشد. این بسته دید من را حتی نسبت به نام ریاضی تغییر داد و با استفاده از شخصیتهای شازده کوچولو و دیگر شخصیتهای زیبای داستانهای ادبی کودکان ریاضی را تبدیل به موضوعی شاد و مفرح برای کودکان نموده است.

من پیش از این مفاهیم ساده ریاضی همچون وزن و اندازه و بلندی و کوتاهی و شناخت اجسام و اشکال و اعداد و دیگر موارد را با روش مونتسوری و دیگر روشهای تلفیقی با هیوا کار کرده بودم و مشغول آموزش این علم به زبان انگلیسی می باشم . با این بسته به تازگی آشنا شدم و ان را بسیار جدید و خوب دیدم.

ریاضی نوین

 

این کتابی است که در اروپا و آمریکا برای آموزش ریاضی به کار برده می شود. من جمع و تفریق به زبان انگلیسی را فقط برای کودکانی که کاملا مسلط به صحبت به زبان دوم و درک ریاضی و مفاهیم به زبان مادر یخویش می باشند مجاز میدانم. و این کتاب این روزها کتاب کار من و هیوا می باشد.

 

ریاضی نوین

برای هر کاری در عملیات ریاضی در انگلیسی و فارسی من حتما از این چوب خطهای خوب استفاده میکنم.

ریاضی نوین

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان طلا
22 خرداد 93 3:11
لولوپی مجموعه بسار خوبی هست من پارسال از هدهد تهیه کردم اما هنوز شروعش نکردم . همانطور که تاکید کرد بودی سی بی لک رو تازه تهیه کردم و از فردا شروع می کنم اما نمیدونم هر روز باید یه داستانک کار کنم یا بنا به خواسته کودک خوانده بشه ؟ سحر جان ما واسه آب خوردن هم ازت مشاوره میگیریم ....... ممنون دوست مهربانم
ساحل
پاسخ
عزیزم شما لطف داری. ببین اواورزی به خود هلیا بستگی داره. اگر دوست داره تا روزی سه تا درس هم میتونی کار کنی. من یک هفته ای تمومش کردم چون برای هیوا خیلی جالب بود و البته ابتدایی. موفق باشی عزیز دلم.
لیلا
26 خرداد 93 14:37
سلام عزیزم این بازی چوب و هط از کجا تهیه شده؟
ساحل
پاسخ
سلام. از همه اسبابا بازی فروشی ها یا مراکز فروش ابزار فکری.
مامان سوده
27 خرداد 93 10:23
سحر جون سلام منم بنا به گفته شما سی بی لک رو تهیه کردم نیکا هم خیلی دوست داره ، نیکا دو سال و پنج ماهشه همه سوالات که از روی تصویر هست رو جواب میده اما مثلا وقتی میگه بجای غ غار غار م بذار و ... احساس میکنم باید بهش کمک بشه . حالا سوالم از شما اینه " من تمام قسمت های یک داستان رو یه جا باهاش کار نمیکنم شعرهاشو زمانایی که سرحال هست باهاش میخونیم داستانش رو موقع دیگه و شاید سوالاتش رو موقع دیگه " ایراد داره ؟ یا باید تمام بخش و موارد مربوط بهش یه جا کار بشه ؟ راستی بعضی شعرها هم به همراهی کودک نیاز داره اما نیکا ترجیح میده من بخونم و خودش لذت ببره به راستی هم لذت میبره و زود حفظ میکنه .
ساحل
پاسخ
نه عزیزم همینطور که کار مینی کافیه و عالی. نباید بچه خسته بشه و خلاقیت شما باعث افزایش یادگیری خواهد شد. موفق باشی.