هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

هیوای آسمانی من

لیست کارتون و برنامه های جدی انگلیسی برای کودکان

1392/12/17 14:37
نویسنده : ساحل
4,268 بازدید
اشتراک گذاری

و لیست جدید کارتونهای مورد نظر من. تمام این کارها قبلا توسط دوست من و کارشناس رسانه و کودک و خود من بازدید شده و توضیحات کامل از روی وبسیات اصلی برای شما نوشته می شود در وبسیات اصلی خودم.

ضمنا تمامی اطلاعات بطور کامل با ترجمه از وبسیات اصلی و اوریجینال در لینک ارائه شده موجود می باشد.

مجموعه بسیار زیبای Blues Clues



مجموعه بسیار زیبا و آموزشی برای کودکان زیر دو سال و بالاتر از دو سال.این مجموعه تولید شرکت Nick Jr می باشد که تولید کننده مجموعه های آموزشی و سرگرمی بسیار معروفی از جمله دورا , دیگو , یو گابابا گابابا , تیم اومی زومی , و غیره می باشد .

مجموعه بسیار زیبای تقویت زبان Big & Small



مجموعه Big & Small تولید کشور انگلستان می باشد و اولین بار در شبکه بی بی سی کودکان به نمایش گذاشته شد . این مجموعه داستان یک خرس با مزه بزرگ و دوست کوچکش می باشد . و برای کودکان زیر 3 سال بواسطه عروسکهای واقعی درون کارتون بسیار توصیه می شود 

یکی از زیباترین و جدیدترین دنیای شاد کودکانه بهمراه آموزش مفاهیم علمی TingaTinga Tales



یکی دیگر از مجموهه های هدفمند علمی آموزشی که با کودکان زیر سه سال در پیشبرد زبان دوم و آشنایی با مفاهمی علمی در سطح کودکانه همراه می شود.این مجموعه بر اساس داستان های عامیانه آفریقا ساخته شده است . از کانال بی بی سی و دیزنی پخش شده است.

مجموعه زیبای کودکانه زیر 3 سال Babar



مجموعه babar محصول کشور کانادایی باشد که سری 73 قسمتی این مجموعه در 150 کشور به نمایش گذاشته شده است . تولید شده توسط Clifford Ross است .این مجموعه 73 قسمتی بر روی 6 دی وی دی می باشد و با کیفیت عالی در خدمت شما قرار دارد.

 

برای تقویت و کمک به دوستان کوچکم برای شروع به مکالمه. عزیزان و دوستانی که برای شروع به صحبت و مکالمه عزیزان خود پس از طی مرحله آموزش شنیدار ی بالا بردن دایره لغات دچار مشکل شده اند مجموعه : BBC MUZZY



مجموعه bbc Muzzy یکی از بروزترین مجموعه های دنیا برای آموزش همزمان کلمات و مکالمه به کودکانی است که در راه آموزش زبان دوم قرار گرفته و رو به دنیای دوزبانگی ایستاده اند . این کارتون یک برنامه اموزشی است که در طی بخشهای مختلف با تکرار هر جمله در واقع آن جمله کاربردی را به کودک آموزش میدهد. در شبکه کودک بی بی سی این مجموعه صرفا بعنوان " برنامه آموزشی برای کودکان درحال آموزش زبان انگلیسی " معرفی و ساهته شده است. کاراکترها و موضوع داستان بسیار ارام و معمولی و بسیار جذاب می باشد. 

 یکی از برترین مجموعه های قرن حاضر . دارای بهترین وب رترین جوایز سال آمریکا و اروپا . برای تقویت زبان کودکان پیش دبستانی ، انجام ازمایشات علوم و همراه شدن در دنیای زیبای علم و دانش :

مجموعه علمی و تقویت زبان انگلیسی Sid The Science Kid

برای دومین بار در سراسر ایران 



مجموعخه فوق یکی از جدیدترین و بروزترین مجموعه های دارای جایزه بهترین انیمیشن آموزشی سال آمریکا است که روش و هدف آن ارتقا روحیه اکتشاف ، تحقیق و خواندن دانش و توجه به علوم در میان کودکان پیش دبستانی می باشد. مجموعه sid the sience توسط شرکت جیم هنسون برای شبکه زیبای PBS KIDS تهیه شده و موفق به دریافت جوایز امی و گلدن ایگل گشته است . مجموعه فوق به تجارب عملی برنامه های فوق موجود در کودکستانهای آمریکا که بر روی مباحث علوم انجام می شود می پردازد و در این زمینه ، کنجکاوی ذاتی و طبیعی کودکان را درباره علم و دانش و زمینه های علمی در زندگی روزمره ارضا می نماید . قهرمان داستان پسر بچه ای است به نام SID که مانند دیگر همسالان خود بسیار پرانرژی و کنجکاو می باشد و در هر قسمت از مجموعه سوالی تازه را مطرح میکند. از جمله سوالاتی که هر کودک دیگری در دنیای واقعی در مورد آن سوال می نماید : چرا کفشها خراب و چروک می شوند ؟ چرا موز بعد از مدتی ماندن سیاه می شود ؟ 

برای تهیه تمام عناوین به وبسایت مادران امروز مراجعه کنید :

http://madaranemrooz.ir/products/english_cartoons



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)