هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

هیوای آسمانی من

عید و خانه تکانی

1392/12/17 14:33
نویسنده : ساحل
1,812 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان و عزیزان رد هفته ای که گذشت بسیار بیمار بودم و حتی نتوانستم پستهای شما را جواب بدهم. این روزها منهم مثل شما درگیر کارهای آخر سال محل کارم و خانه تکانی و رسیدگی به دخترکم هستم. هیوا تمام این هفته به دلیل عفونت چشم در خانه بود و به مادر کمک میکرد برای خانه  تکانی :)

 

امروز بعد از یک هفته دوباره به مدرسه برگشته. 

چند مطلب را برایتان عنوان میکنم. یک مقاله در پست قبل گذاشتم درباره تفاوت روشهای آموزش زبان انگلیسی بصورت مستقیم و غیر مستقیم. امیدوارم بخوانید و استفاده کنید.

 

مطلب دیگر پستی است که خواهم نوشت درباره مدرسه. لزوم انتخاب مدرسه و روشهای خودم و نظراتم راجع به مدرسه دوزبانه هیوا. چون بطور کل احساس میکنم مادران زیادی در این مکان مجازی از مطالب درباره مدرسه استفاده می کنند و برای اطلاع بیشتر هم اکنون که چند ماه از آغاز سال گذشته می توانم در این باره با قدرت عقل و منطق سخن بگویم :)

 

یک مصاحبه داشتم چند روز پیش با معلم نیتیو هیوا جانم ، ایشان لطف کردند کل مطالب من را البته به انگلیسی پاسخ گفتند چون زبان فارسی آنهم در حد مصاحبه برایشان کمی سخت بود. متن کامل این مصاحبه در وبسیات مادران امروز ، کودک سالم و همین وبلاگ در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

و دوست عزیزی از من خواسته بودند نمونه کارتونهای خوب را برایشان بنویسم و توضیح دهم. من به دلیلی عدم تطابق با قوانین نی نی ویبلاگ نمیتوانم کل توضیحات و لینک ها را بنویسم اما توضیحات کامل مربوط به کارتونها را در وبسیات مادران امروز که متعلق به خودم می باشد مینویسم و فقط میتوانم لینک آن را به تخلیص برای شما بگذارم که رد پست بعدی حتما این کار را خواهم کرد.

 

و یک پست ویژه خواهم داشت برای کمک به دوستان و شاگردان کوچکم برای ایام عید و زبان آموزی.

دو مقاله نوشته دوست عزیزم خانم زهره یوسفی روانشناس سایت مادران امروز درباره کارتون و ضررها و منافع آن خواهیم داشت که آن هم خدمت شما ارائه اخوهد شد.

با من همراه باشید.

پسندها (1)

نظرات (2)

نسرین
19 اسفند 92 2:35
برای شما و دختر گلتون آرزوی سلامتی دارم امیدوارم هر چه زودتر حالتون خوب بشه
ساحل
پاسخ
ممنون عزیزم.
نازنین
19 اسفند 92 7:59
سحر عزیز سلام از دیدن خبر بیماری خودتون و هیوای گلمون ناراحت شدم. سلامتی و شادی همیشگی تون رو از خدا می خوام. یه مدت بخاطر سرشلوغی، مریضی و کارای تولد نتونستم سر بزنم. من محصول شما رو تهیه کردم. روش کار واقعا کارامد بود. پسر من خودش کاملا مشتاق شده برای یادگیری، بدون اینکه خبر داشته باشه تحت آموزشه و این نکته خیلی با ارزشه. کلی کلمه بلده، شعرها رو با علاقه دنبال میکنه؛ اگر چه به همون دلایل قبل یه وقفه تو روند بازی و آموزش برامون پیش اومد. لازم بود اینجا از شما بابت معرفی و زحمتی که می کشیدید، تشکر کنم و به اطلاع بقیه مامانای سردرگم در دنیای تبلیغات برسونم که با اطمینان روش سحر جون رو پیش بگیرن. ابن یادداشت رو جهت بقیه مامانا هر جای دیگه که مناسب تره، نمایش بدین. ممنون و هزاران بوس
ساحل
پاسخ
بسیار ممنونم. از متنت هم ممنون. میذارم با اجازت خواهش میکنم از پیشرفت عزیز دلم خوشحالم.